نان

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران از اجرای مرحله نخست طرح هوشمند سازی یارانه آرد و نان در استان تهران از امروز (دوشنبه) خبر داد.

به گزارش مشرق، حشمت الله عسگری با اشاره به تغییر نکردن قیمت نان در سال جاری اظهار داشت: قیمت نان همان نرخ مصوب سال ۱۴۰۰ است و هرگونه افزایش خارج از مصوبه، غیرقانونی و با متخلفان برخورد خواهد شد.

وی افزود:در مرحله نخست اجرای طرح هوشمندسازی یارانه آرد و نان در سطح نانوایی‌های استان، ۶۸۰۰ دستگاه کارتخوان آماده و تحویل خواهد شد.

معاون اقتصادی استاندار تهران با اشاره به ضرورت اجرای این طرح عنوان کرد: اجرای این طرح در سطح کشور باعث کاهش هدررفت سالانه بیش از حدود چهار میلیون تن نان می شود و از طرف دیگر با توجه به یارانه‌ای بودن آرد مورد استفاده نانوایی‌ها از قاچاق آن در سطح گسترده‌ای جلوگیری خواهد شد.

بیشتر بخوانیم:

قیمت نان در طرح هوشمند سازی یارانه ها تغییر نمی‌کند

عسگری اجرای این طرح را عامل مهمی در مدیریت مصرف و برنامه ریزی برای جلوگیری از سوء مصرف این کالای استراتژیک دانست.

وی همچنین از دستگاه‌های اجرایی و نظارتی ذی ربط خواست با تشدید فعالیت گشت‌های بازرسی، نظارت لازم را در زمینه‌های بهداشتی و قیمت نان به عمل آورده و مانع از هرگونه سوءاستفاده و تخلف شوند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۸:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
    4 0
    کاش به کم فروشی های نانوائی ها هم توجهی می شد.
  • عبدالعمر گمشاد زهی IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
    3 1
    ایرانی ها خیلی بدبختن
    • IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
      0 0
      تو خیلی بدبختی مفسد
  • یارانه پنهان نخاستیم IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
    0 2
    قیمتش کیلویی هم میشه/ کِی تکلیف قیمت بنزین و گازوئیل رو روشن می کنید
  • IR ۱۸:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
    1 2
    اون مدیران ومقاماتی که شمال شهر تهرون تو نیاوران وشمیزان تو خانه های بزرگ واعیانی زندگی می کنند اون مدیران ومقاماتی که سرسفره انقلاب اسلامی با حقوقهای آنچنانی زندگی می کنند اون مدیرانی که فرزندانشون عضو هیات مدیره های هلدینگهای بزرگ بنیادهای مختلف هستند واقعا می تونند با شش میلیون مثل اکثر مردم ایران زندگی کنند؟چه کردین تو این 5سال اخیر که ایرانیها انقدر بدبخت شدند .تا کجا باید شعار بدین .اشکالی نداره شعار بدین اما به شرطی که خودتون هم مثل ما مردم در حسرت خریدن میوه تازه وگرون باشین در حسرت یک مسافرت خوب باشین .
    • IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
      0 0
      میدونی چقدر راحت اراجیف گفتی
  • ابن الرضا IR ۰۸:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۱
    0 0
    دیروز برای اولین بار درعمرم دیدم ماموران اداره نظارت یک نانوائی را در18 متری قدس شهر قم درنیروگاه به جرم گرانفروشی جریمه کردند وبستند.همه ناونوائی ها نیازمند نظارت اند.چون کم فروشی می کنند پمپ بنزین های خلی جاها سوخت قاچاق می فروشند کارت های ازاراد جایگاه ها را جمع کنید به مردم سهیمه بدهید بقیه را جمع کنید نگذارید ثروت ملی دود سشود وبه جیب دشمنان اهل بیت سرازیر شود.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس