کد خبر 1383463
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۶
هافبک آرسنال مسلمان شد

بازیکن غنایی توپچی‌های لندن به دین اسلام گرایش پیدا کرد.

به گزارش مشرق، توماس پارتی هافبک غنایی تیم فوتبال آرسنال اعلام کرد از دین مسیحیت به دین اسلام گراییده است. در فیلمی که او از خود منتشر کرده، فاش کرد که به خاطر همسر مراکشی‌اش دین خود را تغییر داده و مسلمان شده است.

وی در این مورد گفت: من حالا مسلمان هستم و به خاطر همسرم که او را خیلی دوست دارم به دین اسلام روی آوردم. نامم به‌عنوان یک مسلمان هم یعقوب است. من با مسلمانان بزرگ شده‌ام، بنابراین در نهایت مثل آنها شدم.

توماس پارتی ۲۸ ساله که ۴۰ بازی ملی و ۱۳ گل زده با پیراهن غنا به نامش به ثبت رسیده، در سال ۲۰۲۰ از اتلتیکومادرید جدا و به آرسنال پیوست.

او در این مدت در ۵۹ بازی برای توپچی‌های لندن به میدان رفته و آمار دو گل زده و چهار پاس‌گل را از خود برجای گذاشته است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
    1 1
    آرسنال بنیان گذار قهرمانی طلایی توی قرن جدید بود ؛ هم آرسنال هم استقلال اَفسانه ای ماندن بر تارک تاریخ
  • IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
    3 0
    تبریک می گویم. دوباره از نو متولد شدی
  • نیما IR ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
    2 0
    امید است بعد از ظهور حضرت مهدی تمام مردم جهان به دین اسلام بگرویند و دنیا عدالت نابودی فقر و امنیت را بچشد حتی گفته شده در دوران حکومت حضرت مهدی زنان از این سر دنیا به اون سر دنیا مسافرت می کنند به تنهایی و کسی معترض آنها نخواهد شد یعنی اینقدر امنیت وجود دارد و مردم دیگری جایی برای خرج کردن درهم دینار ندارند و لی با این همه برای رضایت حضرت کار می کنند
    • IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
      32 3
      البته اینها بعد از جنگی طولانی و خونین است.
  • نیما IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
    0 1
    البته ناگفته نماند ظهور امام زمان یهودنصارا چه بسا زرتشتی هم وجود دارد نشانه اش هم این است که خداوند در قرآن می فرماید و ما بین یهود نصارا تا قیامت دشمنی افکندیم یعنی باید تا قیامت این دو گروه وجود داشته باشند کل مدتی که امام زمان به جنگ می پردازد ۸ماه است که زمین را از شرمنحرفان پاک می کند بعدش هم هندچین افغانستان ترکیه اروپا سایر بلاد به تسخیر ایشان درمی آید و مردم تشنه عدالت خود به کمک امام زمان می آیند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس