کد خبر 1382218
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۵
ذکاوت پدافند خنداب دشمنان را ناکام گذاشته است

فرمانده اسبق قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) اظهار داشت: پدافند خنداب یک گروه راهبردی در دفاع از مراکز حساس و حیاتی است که با سامانه‌های به‌روز دشمنان را در رسیدن به اهداف شومشان ناکام گذاشته است.

به گزارش مشرق، امیر سرتیپ احمد میقانی فرمانده اسبق قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) و از مسئولان معاونت عملیات قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیاء (ص) با حضور در گروه پدافند هوایی خنداب در اراک، ضمن بررسی توان رزمی و آمادگی دفاعی این گروه پدافندی از بخش‌های عملیاتی این یگان بازدید کرد.

امیر میقانی در جمع فرماندهان گروه پدافند هوایی خنداب با بیان اینکه پدافند هوایی چشمان همیشه بیدار نیروهای مسلح و حافظ حریم هوایی آسمان ولایت است، اظهار داشت: گروه خنداب یک گروه راهبردی در دفاع از مراکز حساس و حیاتی کشور است که با به‌کارگیری سامانه‌های به‌روز راداری و موشکی و نیز گردان دیده‌بانی با ذکاوت و همچنین تلاش شبانه‌روزی کارکنان متعهد و ولایی دشمنان را در رسیدن به اهداف شومشان ناکام گذاشته است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۱
    11 1
    برای همینه که پارچینو با پهپاد زدن
    • IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۱
      1 8
      که دروغه
    • رحمت عیدی IR ۰۲:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
      1 0
      یجوری گفتی پهپاد انگار پهپاد هرمس بوده و از خارج کشور اومده! نه داشم اولا از یک کواد کوپتر کوچولو تا پرنده غول پیکری مثل گلوبال هاوک رو میگن پهپاد دوما با توجه به موارد قبلی همون کواد کوپتر کوچولو هدایتش از داخل و از اطراف مجموعه های هدف بوده بوسیله عوامل سست عنصر و خائن و مزدورِ اسقاطیل، که در این مورد هنوز مشخص نیست البته هزار تا راه دیگه هست واسه خرابکاری اصلا تا وقتی افراد سست عنصرِ بی هویت و نفوذیهای داخلی هستند راه برای خرابکاری و ترور هم زیاد هست، هر وقت مثل جمهوری اسلامی ایران چندتا پهپاد فرستادی اسقاطیل واسه جاسوسی و شناسایی و نتونستن با 40 تا جنگنده و آواکس تو آسمون رهگیریشون کنند بعد بیا پز بده سردار قاآنی که دیدی چی گفت
    • IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
      1 0
      اولا پهباد نبود و کواد کوپتر بود ( شاید هم کواد زیر مجموعه پهباد ها حساب بشه نمیدونم ولی خب معمولا پهباد بزرگ و نظامی اما کواد کوچیک تفریحی هستش بیشتر تا نظامی ولی خب بعضی کشورا نظامیش هم کردن که تو نت سرچ کنید آمارش دستتون میاد)، آره میگفتم کواد بود که مواد منفجره حمل میکرد و... کوادش مهم نی چون تو بازار انواع مدلش هستش، مهم اون بمبه که باید افرادی که ساختنش داخل ایران و... رو پیدا کرد؛ اینجا چیزی که مهمه اون افرادی هستن که این کارو کردن. اون نیروی مزدور اهمیتش بیشتر از اون کوادی هستش که با چند میلیون میتونی از خیابون جمهوری یا فروشگاه های اینترنتی بخری
    • من IR ۱۵:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
      0 0
      از چیزی خبر ندارید شایعه دست نکنید هباد یا کواد کوپتر کجا بود
  • CA ۰۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۱
    2 0
    مرگ بر اسرائیل
  • IR ۰۴:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
    1 1
    خخخخخخ برو بریز واسه ارباب پوتین ات..اونا که هر جا رو بخوان میزنند
  • IR ۰۱:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
    0 0
    بله مشخصه کاملا
  • غ IR ۱۶:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۷
    0 0
    آسمان ! خخخخخخ !

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس