کد خبر 1371676
تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۱:۳۲
آیا مدیرمسئول کیهان باید محکوم می‌شد؟! شما قضاوت کنید!

گفت: مشاور رئیس‌جمهور و رئیس ‌مرکز مطالعات استراتژیک دولت قبل توئیت زده و نوشته «‌لطفاً ۸ سال را با ۸ ماه مقایسه نکنید»!

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:

گفت: مشاور رئیس‌جمهور و رئیس ‌مرکز مطالعات استراتژیک دولت قبل توئیت زده و نوشته «‌لطفاً ۸ سال را با ۸ ماه مقایسه نکنید»!

گفتم: حرف حساب زده چون در آن ۸ سال به‌اندازه ۷۰ سال خرابکاری کرده‌اند و حداقل ۲۰ سال فرصت لازم است تا خرابکاری‌های آن ۸ سال جبران شود.

گفت: منظورش این است که در آن ۸ سال دوران خوبی را برای ملت فراهم کرده بودند و...!

گفتم: ۳۰ میلیارد دلار ارز را بر باد دادند، ۶۰ تن طلا را از بین بردند، هزاران کارخانه و مرکز تولید را تعطیل کردند، پول ملی را از ارزش ‌انداختند، قیمت مسکن را ۷ برابر کردند، تورم را به ۶۰ درصد رساندند، گرانی‌های افسارگسیخته را به ملت تحمیل کردند، فاجعه برجام را بر سر مردم آوار کردند، خزانه را نه فقط خالی کردند، بلکه با ۴۵۰ هزار میلیارد تومان بدهی به دولت رئیسی تحویل دادند، ۱۵۰ هزار میلیارد تومان بدهی اوراق قرضه بالا آوردند و ...

گفت: پس این عضو دولت قبل چه می‌گوید؟!

گفتم:‌ یارو هندوانه را قاچ کرد و خورد و چند روز پشت سرهم پوست آن را حسابی به دندان کشید و هنگامی که فقط یک پوست نازک از آن باقی مانده بود، آن را دَم در گذاشت. رفتگر محل زنگ خانه طرف را به صدا درآورد و پرسید؛ مطمئنی که دیگه با این پوست مادرمرده کاری نداری؟!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • سید IR ۰۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
    1 0
    ملت ایران دولت حسن روحانی را فقط توسط سلاطین قاجار و پهلوی تجربه کرده بودند!! از بزدلی و بی عرضگی!!!
  • IR ۰۸:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
    0 0
    خخخخ
  • IR ۰۹:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
    2 0
    واقعاً چرا باید با وعده‌های دروغ لغو تحریم‌هایی که به بهانه‌های مختلف بر علیه ما وضع شده و مطمئناً هم هرگز لغو نخواهد شد، صنعت هسته‌ای خود را هم، به دست خودمان محدود و تخریب، و جاسوسان آژانس صهیونیست‌ها را پشتیبانی کنیم و اقتصاد کشور را هم شرطی نماییم؟!
  • IR ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
    2 0
    راه‌کارهای حل معضل گرانی: حفظ ارزش پول ملی با تصویب قانون ایجاد واحد جدید پولی معادل یک میلی‌گرم طلا، استفاده‌ی حداکثری از واحد جدید پول ملی، و حداقلی از سایر ارزها به‌ویژه دلار آمریکا در تبادلات بین‌المللی؛ جایگزین کردن نظام بانکی ربوی با بانک‌داری اسلامی بر اساس قرض‌الحسنه، برخورد قانونی با نزول‌خواران و قماربازان و دلالان مسکن، خودرو، ارز، طلا و کالاها به‌ویژه کالاهای اساسی؛ ایجاد اشتغال مولد و پایدار، سوق دادن سرمایه‌ها به سمت تولید دانش‌بنیان، افزایش تولید یا خدمات مفید سرانه‌ی ملی، ایجاد رقابت سالم و حفظ بهره‌وری؛ مبارزه‌ی با قاچاق، اصلاح نظام توزیع، کنترل و نظارت بر بازار با سامانه‌ی هوشمند و یک‌پارچه، جلوگیری از تبانی در قیمت‌گذاری‌ها، ایجاد بازار سیاه و احتکار، حذف مدیران فاسد در بدنه‌ی دولت، جلوگیری از فساد در نظام توزیع با نظارت دائمی دولت و قوه‌ی قضائیه؛ کاهش هزینه‌های جاری دولت، جلوگیری از کسری بودجه، استقراض از نظام بانکی، خلق پول و افزایش تورم، گسترش عدالت در نظام مالیاتی؛ فرهنگ‌سازی انصاف و توجه به حلال و حرام، امر به معروف و نهی از منکر و تذکر به تقوی در بین اصناف، آموزش اقسام بیع در کتب فقهی، جلوگیری از مرابحه، دروغ، گران‌فروشی و کم‌فروشی در معاملات؛ اجرای احکام الهی و پیش‌گیری از منکرات شرعی و معصیت خداوند، برخورد با بدحجابی، بی‌حجابی، بی‌عفتی، بی‌حیایی، ولنگاری، استفاده‌ی ابزاری از بانوان و سایر عوامل ایجاد فساد، رخوت و تنبلی در جامعه و جوانان.
  • IR ۱۶:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
    0 0
    یه کمی هم از معجزه هزاره سوم بگید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس