کد خبر 1367307
تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۷
پ

دو روز پیش یک قلاده پلنگ نر در قائمشهر به مردم حمله کرده بود که پس از انتقال به منطقه سمسکنده متاسفانه این پلنگ تلف شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۶
    0 0
    خیلی بیرحم هستین! حالا پلنگ یک نفر را کشته بود و یکی دیگر را هم خورده بود خیلی بد می شد؟ اینهمه آدم هست. خیلی بدین. بد بد بد بد!
  • IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۶
    3 2
    البته این پلنگ هم از حیات وحش وارد شهر نشده بوده بلکه این پلنگ از باغ مالک خودش که گویا از وقتی توله بوده او را بزرگ کرده فرار کرده بود و ممکن بود باعث مرگ و زخمی شدن مردم بشه . باید فکری به حال کسانی که حیوانات وحشی رو در خانه و باغ خودشون نگه میدارن بکنن تو همین تهران افراد توله ببر و شیر یا حتی شیر نر بزرگ رو نگهداری می کنن که اگر وحشی بشن یا فرار کنن ممکنه افراد زیادی قربانی بی مسئولیتی مالکان این حیوانات بشن
  • حسام IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۶
    4 1
    مملکتی که موشک نقطه زن برای اسراییل داره اما یدونه دارت برای بیهوش کردن پلنگ نداره واقعا نوبره ..... وقتی جان موجودات زنده در این مملکت پشیزی ارزش نداره !
  • IR ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۶
    4 0
    بیخود دنبال پلنگ کردید . پلنگه رفته بود توی یه باغی ، تمام سکنه هم رفته بودند توی خانه هاشون . به جای اینکه یه تیکه گوشت جلوش بنوازید ، عین تام و جری از دیوار باغ پریدید دنبالش کردید ، اونم مجبور شد حمله کنه .
  • IR ۱۶:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۶
    0 1
    چند سال پیش هم پلیس به یه شیر نر توی باغ وحش تهران تیراندازی کرد و کشتش . ولی اون قضیه اش فرق می کرد . من فیلمش را توی یوتوب دیدم ، شیره حمله کرده بود به یه جوان مسوول باغ وحش ، کلّهء جوان را به کل توی دهانش گرفته بود ، پسره غرق خون بود و قلبش به شدت می زد . مردم هم جمع شده بودند و کاری از دست کسی برنمی آمد ، پلیس آنجا بود و مجبور شد برای نجات جان آن جوان از مرگ ، شلیک کنه به شیر و شیره را بکشه . ولی مورد این پلنگه فرق می کرد ، خودش رفته بوده توی یه باغی ، تمام مردم هم فرار کرده بودند . پلیس بیخود از دیوار باغ می پره دنبال پلنگه ، اونم می ترسه و یه پنجولی می کشه . والله از وقتی سروان رنجبر را آن شرور با چاقو کشت ، پلیسها انگار عقده تیراندازی پیدا کرده اند !

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس