کد خبر 1366584
تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۲
یورش وحشیانه نظامیان صهیونیست به «بیت لحم»

منابع رسانه ای از یورش وحشیانه نظامیان رژیم صهیونیستی به «بیت لحم» واقع در کرانه باختری خبر می‌دهند.

به گزارش مشرق به نقل از فلسطین الیوم، سلسله اقدامات خصمانه و وحشیانه نظامیان صهیونیست علیه فلسطینیان در اراضی اشغالی ادامه دارد. نظامیان صهیونیست به بیت لحم در کرانه باختری یورش بردند.

بر اساس این گزارش، به دنبال یورش وحشیانه صهیونیست‌ها به بیت لحم در کرانه باختری درگیری شدیدی میان آنها و شهروندان فلسطینی درگرفت. در جریان این درگیری، صهیونیست‌ها از گلوله‌های جنگی و گازهای اشک آور علیه فلسطینیان استفاده کردند.

این درحالی است که پیشتر منابع رسانه‌ای اعلام کردند: اسرای تحت بازداشت موقت در زندان‌های رژیم صهیونیستی برای صد و چهاردهمین روز متوالی دادگاه‌های صهیونیست را در اعتراض به بازداشت موقت خود تحریم کردند.

طبق اعلام این منابع، نزدیک به ۵۰۰ اسیر فلسطینی که بدون هرگونه تفهیم اتهامی در زندان‌های رژیم صهیونیستی تحت بازداشت موقت هستند، خواستار آزادی خود هستند. خبر دیگر اینکه دو کارگر فلسطینی امروز یکشنبه در نزدیکی دیوار نژادپرستانه حائل در غرب طولکرم به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست زخمی شدند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۵
    1 0
    ان‌شاءالله روز قدس امسال را با شرکت گسترده در راه‌پیمایی، و جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و یمن، و پشتیبانی از رزمندگان جبهه‌ی مقاومت منطقه، به‌گونه‌ای رقم بزنیم که نفس متعفن رژیم غاصب، منحوس و کودک‌کش صهیونیستی، و آل سعود خائن، برای همیشه بریده، و منطقه از لوث وجود جنایت‌کاران آمریکایی پاک‌سازی شود؛ باذن‌الله تعالی و عونه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس