کد خبر 1365675
تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۷
سریال تلویریونی ماه رمضان

نظرسنجی مرکز تحقیقات سازمان صداوسیما پیرامون سریال‌های سیما در ماه مبارک رمضان ۱۴۰۱ نشان می‌دهد که ۷۴.۸ درصد مردم در این ماه مخاطب مجموعه‌های تلویزیونی بوده اند.

به گزارش مشرق، سریال «نجلا۲» از شبکه سه سیما با ۲۶.۸ درصد مخاطب و ۷۷.۱ درصد رضایت مخاطبان، در صدر سریال‌های پربیننده تلویزیون در ماه رمضان قرارگرفته است.

بیشتر بخوانید:

پرمخاطب‌های سیمای رمضان کدامند؟

بر مبنای این آمار در ماه رمضان، سریال‌های «خوشنام» از شبکه یک سیما با ۲۶ درصد مخاطب و ۷۶.۴ درصد رضایت مخاطبان و «از سرنوشت چهار» از شبکه دو سیما با ۲۰.۸ درصد مخاطب و ۸۲.۹ درصد رضایت مخاطب و «مسافران شهر» از شبکه پنج سیما با ۵.۵ درصد بیننده در رده‌های بعدی قرار دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    0 0
    من هرکسو دیدم از نجلا ناراضی بود . اخه این چیه هیم نشون میدید. نه برای عید مناسب بود و نه برای ماه رمضون .خوشنامم طنز بود خوب بود ولی طنز سطحی و چاله میدونی .یکم فکرکنید مردم ایران همه چاله میدونی نیستن. متاسفانه این اقا اومدن سریالا همه آبکی بود قبلنا منتظر بودیم عید و ماه رمضون بشه دوتا طنز خوب یا دوتا سریال خونوادگی خوب ببینیم . الان منتظریم هرچی سریال آبکی رو ببینیم
  • IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    0 0
    سریال ها جدیدا اصلا کیفیت ندارند کسی نگاه نمی کنه
  • IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    0 0
    ما که هر وقت دیدیم این سریال‌ها پخش شدند زدیم یه کانال دیگه، بس که بی معنی هستند، صد دفعه هم خانه به دوش و متهم گریخت، نشون بدین بیشتر از این جدید ها مخاطب داره
  • IR ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    0 0
    کاش به جای این سریال ها همان متهم گریخت پخش می کردند خانه به دوش هم جالبه باید سریالهایی مثل اینها بسازند
  • IR ۱۹:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    5 0
    کشیش به ژان والژان : چرا شمعدانها را نبردی ؟ ویکتور هوگو با آن ادبیات توصیقی دوره ویکتوریایی بینوایانی نوشت که در زمان خودش جذاب بود نوعی سورئالیسم که چندان ربطی به رئالیسم نداشت. نتیجه آن برداشت غلط از مجرمان و دلسوزی بیجا برای تبهکاران. وحید مرادی بارها پس از آزادی به شرارتهایش ادامه داد. در زندان توسط یکی دیگر از اوباش کشته شد. مجازاتهای طویل المدت کوچکترین تاثیری بر او نداشتند. حتی افسران آگاهی را به تمسخر میگرفت و ماموران زندان را تهدید میکرد. نصیحت بیفایده است. چهره شهرام کپی وحید است. به مناسبت پندهای رمضانی خواسته اند اصلاح اینگونه افراد را میسر جلوه دهند که واقعیت عکس آن است.
  • IR ۱۹:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    4 0
    شخصیت پیتزایی به شدت چندش آور است و بیننده را به این میرساند که وقتی چیزی از کسی دزدیدی پس نده ! لیاقت آن شخص بدتر از این بوده !
  • ازسرنوشتی IR ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
    1 0
    دوست نداشتید نگا نکنییییید سریال ازسرنوشت خوش ساخت تراربقیه سریالهاست کیفیتش هم خوبه برید متهم گریخت وخانه بدوش ببینید سریالهای قدیمی موندواسه اونوقت مقایسه کردن اشتباه وبی منطقیه یاهم سریالهای مبتذل نمایش خانگی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس