کد خبر 1360634
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۰

به گزارش مشرق، محمد ایمانی فعال رسانه‌ای در کانال تلگرامی خود نوشت: آمریکا، کره جنوبی، انگلیس، آلمان و روسیه، رکورد داران بیشترین مرگ و میر کرونا در دنیا هستند.

آمریکا و انگلیس، دو کشوری هستند که غربگرایان به هنگام طغیان کرونا در ایران، پُز واکسن های آنها را می دادند و چاره مرگ و میر های 700 نفری در اواخر دولت روحانی را تسلیم در برابر زیاده خواهی های آمریکا در برجام و FATF می دانستند.

ایران اما در دوره جدید موفق شد بی اعتنا به انگاره سازی های دروغین و مسموم غربگرایان، واکسیناسیون را به انجام برساند و از فهرست 15 کشور اول دنیا در زمینه ابتلا و مرگ و میر خارج شود.

آمریکا و انگلیس با وجود واکسن های  فایزر ، جانسون اند جانسون، مدرنا و آسترازنکا، مدت مدیدی است که به شکل مزمن، رکوردداران ابتلا و مرگ و میر کرونایی در جهان باقی مانده اند.

احتمالا بخشی از عامل موفقیت ما در مقایسه با برخی کشور ها، مراعات جمعی بیشتر در اوج شیوع کرونا بوده است.

آمریکا اول، انگلیس سوم!

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 7
  • نیما IR ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
    34 1
    غربگرایان اکنون ناراحت می شوند بیچارها
  • IR ۲۳:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
    24 1
    متاسفانه جامعه غربگرا و بدتر از آن غربگدا آنقدر توسط رسانه های غربی جادو و مسحور شده اند که که برای این موضوعات هم توجیه (شما بفرمایید ماله) مناسب را پیدا می کنند. جالب تر اینکه انتظار هم دارند بقیه این توجیهات را با جان و دل بپذیرند.
  • IR ۰۳:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۱
    0 15
    نمیخوام خودتحقیری کنم ولی دلیل این موضوع وجود آمار صحیح و درست تو این کشورهاست شاید تو آمار مرگ و میر رتبه های بالا رو کسب کنند ولی همین سیستم با نظم بهترین صنایع رو با همین نظام آماری داره چون آمارسازی نمیکنه جهت خوش آمد و تبلیغات
    • IR ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۱
      1 0
      امار ایران رو چند برابر این هم بگیریم باز هم بسیار کمتر از امریکا و ... است
  • IR ۰۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۱
    12 0
    اگر همتی تام کنیم ، امیدواریم کار کرونا در کشور را تمام کنیم .
  • DE ۰۳:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۱
    1 0
    {ون جمعیت زیادی از مردم هنوز واکسن نزدن و اعتقادی هم ندارند
  • IR ۰۴:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۱
    1 0
    مرور سنوات گذشته از آغاز پیدایش کرونا ،در حالیکه تحریم و دشمنی امثال آمریکا با مردم ایران نمود داشت ، و این بیماری ناشناخته عجیب و غریب جولان میداد و مردم را اسیر خود مینمود و جان میگرفت و نگرانی ایجاد میکرد را شاهد بودیم اینکه چگونه توانگران مملکت ما باعث شدند رفته رفته و یا زود به دستاوردهای مهمی نائل شوند و آن التهابات عظیم را کاهش و بر طرف سازند . منجمله محلول های ضد عفونی کننده ، ماسک ، لباس های مخصوص پرسنل درمان ، اکسیژن سازها، کیت تشخیص . تب سنج های عمومی ، و واکسن های متعدد تاثیر گذار و .... در آخر از جان گذشتگی پرسنل درمان . خدمت همه دست اندرکاران پر افتخار میهنم سلام و درود میفرستیم و خسته نباشید عرض می کنیم و از تلاش های موثر آنان تقدیر و تشکر به عمل می آوریم . اجرکم عندالله
  • IR ۰۴:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۱
    1 2
    البته أنجا همه چیز شفاف و روشن است و بعضی جاها مبهم و ساختگی اما همه میدانیم رکورددار مرگ و میر کرونایی کدام کشور است
  • IR ۰۵:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۱
    4 0
    دکتر کره ای اولین روزهای کرونا می‌گفت شماها ژنتون خرابه که می‌میرید از ما کره ای ها یاد بگیرید اصلا کرونا نمی‌گیرم
  • IR ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۱
    1 0
    واقعاً چرا باید با وعده‌های دروغ لغو تحریم‌هایی که به بهانه‌های مختلف بر علیه ما وضع شده و مطمئناً هرگز لغو نخواهد شد، صنعت هسته‌ای خود را هم، به دست خودمان محدود و تخریب، و جاسوسان آژانس صهیونیست‌ها را پشتیبانی کنیم و اقتصاد کشور را هم شرطی نماییم؟! توافق نکردن از توافق کردنی که در آن، منافع ملّت پامال بشود، عزّت ملّت از بین برود، ملّت ایران با این عظمت، تحقیر بشود، توافق نکردن بر یک چنین توافق کردنی شرف دارد. مطمئناً برجام چکی نیست که قابلیت نقد شدن داشته باشد، بلکه تجربه‌ی تلخی است که از اعتماد به غرب با صرف هزینه‌ی زیاد به‌دست آمده و تاکنون هم اشتباهات زیادی در مواجهه با آن در پیش گرفته شده است؛ اکنون تنها نفعی که می‌توان از این تجربه به‌دست آورد، برداشتن این یوغ از گردن صنعت هسته‌ای و اقتصاد کشور، با عدم توافق مجدد با شیطان بزرگ و مستکبران و زورگویان دنیا، و خروج قاطعانه و مقتدرانه از برجام با توکل بر خدا، و خنثی‌سازی تحریم‌ها از طریق ایجاد حرکت تولیدی و تحرک اقتصادی داخلی، و توسعه‌ی صنعت هسته‌ای با حداکثر سرعت و به هر میزان لازم با اخراج کامل جاسوسان آژانس و جمع‌آوری تمام دوربین‌ها است؛ و این، خواست مؤکد ما از دولت و مجلس انقلابی است که ان‌شاءالله منتظر تحقق آن هستیم.
  • IR ۱۶:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۱
    1 0
    مذاکره فرسایشی نباید بشود؛ نباید جوری باشد که طرف‌ها بخواهند همین طور مدام این مذاکره را کش بدهند که این برای کشور ضرر دارد. این جور نیست که آمریکا بخواهد مذاکره کند تا اینکه یک حرف حقی را قبول کند؛ نه، می‌خواهد مذاکره کند تا یک حرف باطلی را تحمیل کند. مطمئناً عدم توافق با شیطان بزرگ قلدر و سه نوچه‌ی اروپائیش بزرگترین موفقیت در مذاکرات است. آن‌ها در پشت صحنه‌ی دیپلماسی، گرگ درنده و روباه حیله‌گر هستند. تجربه‌ی برجام در دولت قبل به ما نشان داد که اعتماد به غرب جواب نمی‌دهد، لذا ما به غربی‌ها هیچ اعتمادی نداریم و معتقدیم که به ما کمک نمی‌کنند و هر جا بتوانند ضربه می‌زنند. بهترین راه این است که بدون هیچ‌گونه توافقی، این شجره‌ی خبیثه‌ی برجام را که از روی زمین ناپاک و بی‌ثمر اعتماد به غرب برکنده شده و ثبات و قراری ندارد را برداریم و آن را بر سر آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان بکوبیم و با اقتدار از برجام خارج شویم. نباید گذاشت اقتصاد کشور بیش از این شرطی شود؛ کار عمده خنثی کردن تحریمها از طریق ایجاد حرکت تولید داخلی و تحرک اقتصادی داخلی است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس