کد خبر 1358922
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۱

به گزارش مشرق، در پی حمله به طلاب در حرم امام رضا(ع) کاربران فضای مجازی با انتشار توییت‌هایی نسبت به حادثه واکنش نشان دادند.

این کاربران یادآور شدند که باب شهادت هنوز باز است و شهادت مزد جهاد در مناطق محروم می‌باشد.

همچنین این کاربران خاطرنشان کردند که این انقلاب باید زنده بماند و این خون‌ها است که انقلاب اسلامی را پویا و زنده نگه می‌دارد.

همچنین از هر که بگذریم از آل سعود نخواهیم گذشت.

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 32
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 15
  • IR ۲۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
    45 1
    قلبم به درد اومد... ای خدااا
    • حاجی IR ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۷
      2 5
      به نظرم چند بار باید شعر از ماست که بر ماست رو خوند
  • IR ۲۳:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
    33 4
    وقتی مرزهای شرقی رو کنترل نمی‌کنید افغانی ها بصورت قاچاقی غیر قانونی گروه گروه دسته دسته جمعیت میلیونی وارد کشور می‌شوند نتیجه هم همین خواهد شد استان البرز کرج پر شده از افغانی های بدون مدراک و غیر قانونی ... هر جایی که اینها زیاد بشن نا امنی تولید می‌کنند
  • IR ۲۳:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
    21 8
    گروه ایجاد بحران متشکل از ۸نفره چهره شاخص رسانه ای اصلاحات که در واقع گردانندگان اتاق فکر عملیات روانی دولت روحانی بودند ماموریت دارند هر ۳روز یک بحران رسانه ای برای دولت رئیسی ایجاد کنند. این گروه از برخی وزرای دولت روحانی مشاوره میگیرند ونقش اصلی در جنجالهای رسانه ای اخیر دارند
  • IR ۲۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
    29 2
    قیافه اش داد میزنه اجیر شده سعودی ولد زنا است.
    • IR ۲۳:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
      22 2
      موافقم، حرف و سخن شما کاملا" موافقم ، ولی یک سئوال از مسئولین محترم دارم این شخص وهابی افغانی و ضد ایرانی در کشور عزیز ما ایران چه می‌کند ؟ میلیون ها نفر امثال این افغانی وارد ایران شدن و ...
    • IR ۰۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۷
      5 2
      شما اونجا بودی که میگی ولد فلان!!! عزیز من حرفی بزن که بتونی جواب خدا رو بدی حتی نسبت به یک قاتل روحانی عزیز و شیعه
  • IR ۲۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
    22 2
    افاغنه مگر از خودشون کشور ندارند که همه اشون راه افتادن آمدن ایران ؟ چرا مرزهای شرقی که با افغانی ها داریم کنترل نمی‌کنید که شاهد چنین فاجعه هایی باشیم ؟ واقعا" چرا ؟. حتما" باید فاجعه ای روخ بده تا متوجه خطر حضور میلیونی اینها بشویم ؟
    • IR ۲۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
      18 0
      واقعا درست میگید بدتر از ورود کنترل نشده میلیونی افغانی ها به کشور و اضافه کردن مشکلات اقتصادی بیشتر به کشور ورود همچین افرادی هست که غیرقانونی وارد کشور میشوند اصلا هویتشون معلوم نیست
    • IR ۰۶:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۷
      2 4
      از دیروز داری از آب گل آلود ماهی میگیری
    • محمدایوب IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۷
      5 1
      23/25 دوست عزیز با تفکر امثال شما دشمن با این ترور به اهداف خود رسید هدف اصلی ناامن کردن کشور با جنگ شیعه و سنی وافغانی وایرانی یک نفر مزدور چنین کاری میکند میلیونها افغانی در مزارع و کارهای سخت وکارخانه ها رفتگران شهرداری مشغول کارند صدها نفر از آنان در کنار ایرانیها مدافع حرم بودند وشهید دادند حتی در دفاع مقدس ما بسیاری حضور داشتند وشهید شدند چرا بایک چوب همه را میرانید هوشیار باشیم دشمن با شهادت یک نفر به پیروزی نمیرسد با سهم خواهان پیراهن عثمان به هدف می‌رسد
    • سرباز بی نشان. IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۷
      0 0
      برات متاسفم .واقعا نمیدونی موضوع چیه یا خودتو زدی به نفهمی؟ في قُلوبِهِم مَرَضٌ فَزادَهُمُ اللَّهُ مَرَضًا ۖ وَلَهُم عَذابٌ أَليمٌ بِما كانوا يَكذِبونَ﴿۱۰﴾ در دلهای آنان یک نوع بیماری است؛ خداوند بر بیماری آنان افزوده؛ و به خاطر دروغهایی که میگفتند، عذاب دردناکی در انتظار آنهاست.
    • ........ IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۷
      0 0
      با خودت چند چندی؟تونبودی تا دیروز وااسفا سر می دادی چرا ایران به کمک افغان ها نمیرود ؟ ازکجا پول میگیری؟
  • عبدالله IR ۰۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۷
    11 0
    به خاطر داشته باشید که این قاتل خبیث داعشی و تحت تأثیر تبلیغات دست به این اقدام وحشیانه زده از بس در خارج از ایران تبلیغات علیه ایران زیاده واگر دست شان برسد از هیچ اقدام دیگری هم دریغ نمیکنند. تاوان شکست در جای دیگر را اینگونه جبران میکنند. البته در این میان منافقان و سلطنت طلبان دنبال ماهی گرفتن از آب گل آلود هستند.
    • IR ۰۸:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۷
      5 0
      خدلعنت کنه آل خبیث سعودی واین ملعون قاتل
  • ح ر IR ۰۴:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۷
    2 0
    مقصر اصلی این حوادث کسانی هستند که در راستای حیله آمریکا (تخریب امنیت مملکت از طریق مهاجرین) عمدا یا سهوا غافل از این که چه فجایع ویرانگری به دنبال خواهد داشت اجازه ورود سیل عظیم این مهاجرین افغان و غیرو را به کشور می دهند
  • مهدی نوروزی IR ۰۴:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۷
    1 2
    سلام و درودبرشهیدان اسلام،سلام برطلبه عزیزی که شهادت نصیبش شد.من یک شیعه وایرانی هستم. واین طلبه هم هموطن من است.قاتلی که چهره اش نمادخودشیطان است چطور جرعت کرده چنین خطای بزرگی را،آنهم درجایی به این مقدسی انجام دهد، بخدا قسم که اگرامام هشتم ماحضرت امام رضا(ع)قضاوت میکردند،در دم دستوراعدام این جانی آدم کش رامیدادند.از مسئولان محترم اجرای احکام تقاضامندم این شخص را دریک مکان عمومی بداربیاویزند وبعد هم جنازه اش را آتش بزنند.من اگردراین مملکت کاره ای بودم دستورمیدادم تمام خانواده وبستگان این جنايتکار را بداربیاویزند و اموالشان رامصادره کنند. ختم کلام،بایدجوری بااین نوع مجرمان برخوردبشه که دیگه کسی جرعت نکنه به روحانیت کوچکترین بی احترامی رابکنه. آقاسفت برخوردکنید. تسلیت هم می‌گویم خدمت خانواده محترم این عزیزی که به درجه بالای شهادت رسید،همچنین به رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای رهبرتمام شیعیان دنیا تسلیت عرض مینمایم.
  • IR ۰۶:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۷
    2 0
    بکشید ما را ، ملت ما بیدارتر میشود. خوش به سعادت آن شخصی که با زبان روزه در حرم امام رضا علیه السلام به مقام شهادت میرسد.
  • IR ۰۶:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۷
    1 0
    تو مشهد چاقو زدند اما باید تو عربستان پاسخ بدهیم.
  • ترنم... IR ۰۷:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۷
    2 0
    بعد از #محمد_تولایی می‌رسیم به #محمدحسین_اصلانی چه قصه ای ‌شده ضربات چاقو با #طلبه_مشهدی...
  • IR ۰۷:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۷
    6 0
    باز هم سلبریتی ها ساکت هستند اما موقع قصاص این قاتل زبانشان به دفاع از او باز خواهد شد. ای کاش مقتول یکی از این سلبریتی ها بود اون وقت باز هم روزه سکوت می گرفتند و یا زمین و زمان را به هم می دوختند!!!
  • IR ۰۷:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۷
    2 0
    اشكم دراومد خوشا به سعادتش در حرم و روزه شهادت را به انسان هديه دهند.
  • IR ۰۹:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۷
    1 1
    لباس شخصی های داعشی
  • هادی IR ۱۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۷
    1 1
    با عرض سلام و احترام ، یک سئوال دارم از خدمت کسانی که میتونن کمک کنن. وقتی کشوری مورد تهاجم از سوی کشور دیگه ای قرار می گیره ، مردم کشور جنگ زده برای مدتی که امکان زندگی خانواده ها بشدت در تهدید قرار می گیره پناهنده میشن به یک کشور دیگه تا دوباره امنیت برقرار بشه و جنگ و تهاجم به کشورشون که تموم شد برمیگردن میرن کشورشون.چرا بعد از چهل و سه سال !!! از پایان تهاجم شوروی به افغانستان ، هنوز باید افغانی بیاد توی ایران؟ بالاخره یه قواعد بین المللی و یه تعریف جامع راجع به پناهندگی داریم، مگه هر افغانی که ببینه ایران خوبتره باید بیاد اینجا ؟ چرا ایرانی که میبینه فرضا آلمان و سوئیس خوبتره نمیتونه بره سوئیس؟ من ایرانی یا باید توریست باشم یا تاجر باشم یا دانشجو باشم که کشورهای دیگه اجازه بدن من در کشورشون اقامت کنم. این افغانستانی ها میان اینجا کار میکنن و هر وقت دلشون خواست میرن افغانستان و پول کارکرد خودشون رو هم بدون خرج کردن در ایران میبرن. مگه ایران بی در و پیکره؟ مگه ما وظیفه داریم کمبودهای یک کشور رو جبران کنیم و شغل و رفاه و مسکن و تحصیل افغانستانی ها رو برای مدت صد سال تامین کنیم؟
  • هادی IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۷
    2 1
    یک ایرانی در کشور خودش به خدمت سربازی میره ، در هنگام تهدید شدن کشورش لباس جنگ به تن میکنه ، وقتی کار میکنه مالیات می پردازه ، اسم و محل سکونت و مشخصات فردی داره و هویتش معلوم هست ، متعلق به این کشوره و نسبت به کشورش احساس مسئولیت میکنه ، چرا باید یک افغانستانی که در اردوگاه پناهندگان نیست بلکه در تمام کشور آزادانه زندگی میکنه و نه به ایران خدمتی کرده و نه مالیات می پردازه و نه حس مسئولیت و تعلقی داره و نه هویت و جا و مکانش مشخصه ، نه مدت اقامت مشخصی براش در نظر گرفته شده ، اومده اینجا و چندین فرزند هم ازش متولد شده ، از تمام یارانه ارزاق و کالای ملت ایران داره میخوره و چند میلیون شغل رو تصاحب کرده و، چرا باید هزینه این نا امنی و تصاحب مشاغل و تغییر بافت جمعیتی ایران و مصرف سرمایه در نظر گرفته شدن برای رفاه ملت رو افغانستانی بخوره در صورتی که خودش کشور داره و چندین دهه هست که خودشون با خودشون جنگ دارن، مگه ما وظیفه و مسئولیتی در قبال کشور اونا داریم ؟
  • شاهد IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۷
    5 0
    روحانیون همیشه در طول تارخ در خط مقدم بوده و هستند و خواهند بود. والعاقبته للمتقین
  • محمد IR ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۷
    4 0
    مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آل سعود
  • سعید IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۷
    1 0
    فوج فوج افغانی وارد کردین کل کشور رو گرفتن به زن ودختر مردم تجاوز میکنن تو قشم وعسلویه و ما بی غیرت مثل کبک سرمون رو کردیم زیر برف و آقایون دم از توطئه انگلیسی میزنن اگه سر خانواده خودشونم اینجوری اورده بودن همین حرفارو میزدن؟؟؟
  • محمد IR ۱۷:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۷
    0 0
    کثیفتر از این وهابیون و منافقین تاکنون دیده نشده !
  • IR ۱۸:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۷
    0 0
    خدا لعنت کنه هرکس دشمن این کشور است
  • مرتضی عاطفی IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۸
    0 0
    خوش به حالش که شهداتش لایقش بود او با این نوع معلوم جویای شهدات باشی همیشه راه بازه . فقط مابیاد مراقب فقنه و شایعات بعد این عملیات دشمن باشیم که سعی در بد نام کردن شهید دارن تورخدا مواظب باشیم
  • اشنا IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۷
    0 0
    آنها که شهید شدند و بوصال رسیدند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس