آغاز ثبت‌نام ناشران داخلی برای حضور در نمایشگاه کتاب تهران از فردا

بنا بر اعلام ستاد برگزاری سی‌ و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ثبت‌نام ناشران داخلی برای حضور در این دوره از نمایشگاه از فردا پانزدهم فروردین آغاز و تا هجدهم فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش مشرق بنا بر اعلام ستاد برگزاری سی‌ و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، ناشران متقاضی حضور در این دوره از نمایشگاه می‌توانند با مراجعه به سامانه ketab.ir ضوابط و شرایط حضور در این نمایشگاه را مشاهده و از فردا پانزدهم فروردین تا هجدهم فروردین ماه نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

 «سی‌ و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران» با توجه به محدودیت‌های ناشی از شیوع اپیدمی کرونا، به دو شکل فیزیکی در محل مصلای امام خمینی(ره) و مجازی در سامانه نمایشگاه به آدرس ketab.ir برگزار خواهد شد. ناشران حاضر در این نمایشگاه در یک درگاه اینترنتی ثبت‌نام کرده و هر ناشر مجاز است با توجه به ضوابط و مقررات نمایشگاه در هر دو شکل نمایشگاهی(فیزیکی و مجازی) یا صرفاً در شکل مجازی شرکت کند.

همچنین، سال مبنای عرضه کتاب برای فروش در شکل فیزیکی این دوره از نمایشگاه، کتاب‌های منتشر شده سال ۱۳۹۷ به بعد و در شکل مجازی کتاب‌های منتشر شده سال ۱۳۹۱ به بعد است.

ناشران برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با مرکز پاسخگویی «سی‌ و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران» به شماره ۹۱۰۰۹۸۹۸_۰۲۱ تماس برقرار کنند.

 «سی‌ و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران» از بیست‌ویکم تا سی‌ و یکم اردیبهشت ماه سال جاری به صورت فیزیکی در مصلای امام خمینی(ره) و به صورت مجازی در سامانه ketab.ir برگزار می‌شود. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس