کد خبر 1356431
تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۰
بن زاید از سازش دیرهنگام با رژیم صهیونیستی ابراز تأسف کرد

وزیر امور خارجه امارات ضمن تاریخ ساز خواندن حضور در نشست النقب، از اینکه سال های گذشته بدون سازش با رژیم صهیونیستی سپری شده است، افسوس خورد.

به گزارش مشرق، «عبدالله بن زائد» وزیر امور خارجه امارات پس از پایان نشست شش جانبه «النقب» در کنفرانس خبری مشترک گفت: این یک لحظه تاریخی برای همه حاضران بر روی صحنه، داخل و خارج از سالن است. ما تلاش می‌کنیم نحوه روایت تحولات را تغییر دهیم و آینده‌ای بهتر بسازیم.

وی ادامه داد: ایستادن ما در کنار هم و روابط ملت‌ها و شرکت‌های ما یکی از راه‌های مقابله با تروریسم، ارعاب و خشونت است. ما بر اهمیت تاریخی نشست النقب تاکید می‌کنیم و از سال‌هایی که بدون دستیابی به صلح گذشته است، متأسفیم.

وزیر اماراتی تصریح کرد: زمان ساختن آینده متفاوت و همکاری برای شکست تروریسم و خشونت فرا رسیده است.

«عبداللطیف الزیانی» وزیر خارجه بحرین نیز با اشاره به عملیات «خضیره» در عمق فلسطین اشغالی گفت: ما حادثه روز گذشته در اسرائیل را محکوم و بر مخالفت بحرین با تمامی اشکال تروریسم تأکید می‌کنیم.

الزیانی همچنین افزود: همکاری و احترام متقابل برای ایجاد فضای همزیستی جهت تحقق امنیت و شکوفایی مشترک، ضروری است و ما خواهان دستیابی به کشور دائمی برای فلسطینیان هستیم.

«ناصر بوریطه» وزیر خارجه مغرب نیز گفت: حمله روز گذشته در الخضیره را محکوم می‌کنیم و حضور ما در اینجا بهترین پاسخ به این حملات تروریستی است. ما اینجا هستیم چرا که به صلح مبتنی بر ارزش‌ها و منافع مشترک ایمان داریم.

بوریطه همچنین تصریح کرد: ما از راه‌حل دو دولتی که تشکیل کشور فلسطین به پایتختی قدس را تضمین کند، حمایت می‌کنیم.

«سامح شکری» وزیر امور خارجه مصر هم در این کنفرانس خبری گفت: گفتگوهای ما سازنده و عمیق بود و به چالش‌های متعدد پیش روی منطقه پرداخت. این دور از گفتگوها ما را بر آن داشت تا راه‌هایی را برای توسعه دیدگاه‌های مشترک و حفظ اعتبار راه حل تشکیل دو دولت مورد بحث قرار دهیم. ما بر اهمیت حفظ راه حل دو دولتی و دستیابی به تشکیل یک کشور فلسطینی به پایتختی بیت المقدس، به گونه‌ای که امنیت اسرائیل را تأمین کند، تاکید کردیم.

وی افزود: ما استفاده از خشونت، تروریسم و اقدامات تحریک آمیز را محکوم می‌کنیم و معتقدیم که باید با تروریسم مبارزه کنیم. ما شاهد تحولات مثبتی در عادی سازی روابط با اسرائیل هستیم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 37
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 12
  • IR ۱۷:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۸
    16 4
    حکام عرب و اسلامی نادانی که روابط سیاسی، امنیتی و بازرگانی آشکارا یا پنهانی با صهیونی های جنایت کار برقرار کرده اند شامل مصر، اردن، عمان، مراکش، موریتانی، سودان، امارات، بحرین، عربستان، کردستان عراق، قزاقستان، آذربایجان، ترکمنستان، قرقیزستان، ازبکستان، ترکیه، تاجیکستان، سودان و قطر هستند.
    • متین IR ۰۸:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۹
      1 0
      نصف دنیا رو گفتی که
    • IR ۰۹:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۹
      1 0
      ببین بهتر نیست اسم اون کسایی که از نظرت برای آرمان زپرتیتون باقی موندن رو نام ببری؟! زحمتت کمتر میشه
  • IR ۱۷:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۸
    5 1
    حکام عرب و اسلامی نادانی که روابط سیاسی، امنیتی و بازرگانی آشکارا یا پنهانی با صهیونی های جنایت کار برقرار کرده اند شامل مصر، اردن، عمان، مراکش، موریتانی، سودان، امارات، بحرین، عربستان، کردستان عراق، قزاقستان، آذربایجان، ترکمنستان، قرقیزستان، ازبکستان، ترکیه، تاجیکستان، سودان و قطر هستند.
  • IR ۱۸:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۸
    11 1
    با سلام وزیر اماراتی تصریح کرد: زمان ساختن آینده متفاوت و همکاری برای شکست تروریسم و خشونت قرار رسیده است. عبدالله بن زاید این جمله گزارشی از یک توافق راهبردی است که بایستی در گردونه تحولات اخیر از اکراین تا یمن و عراق شاهد آن باشیم. بنظر می رسد ائتلافی برای ایجاد یک تنش نظامی با استفاده از تجربه یک دهه تروریسم کور در خاورمیانه در حال شکل گیری است. اهداف، ساختار ائتلاف، ستاد هماهنگی، ترکیب نیروها، فرماندهی، شیوه درگیری، دامنه و ابعاد درگیری، ابزار رسانه ای، منابع مالی ، نظریه سیاسی همه و موارد دیگری که از هم اکنون می توان فهرستی از آنها را تهیه کرد بتدریج قابل شناسایی هستند. زمینه های متعددی به عنوان بستر آغازین تنش از جمله در عراق و پشت سر الکاظمی و ... مشاهده می شود. بنظر می رسد این تنش شبیه جنگ احزاب است و تفاوت آن با بحران های سال های اخیر در نظریه است‌. هدف اصلی ترویج سکولاریته و جایگزین کردن آن با اسلام محمدی « ص » است. دشمنان خدا و رسول « ص » بدانند عده و عده تعیین کننده نتیجه جنگ نیست بلکه وعده الهی و سنت وحیانی نتیجه را تعیین می کند« کتب الله لاغلبن انا و رسلی ان الله قوی عزیز ». همانطوری که نتیجه جنگ آرماگدون ایجاد دنیای جدید و متفاوت از آرزوی بر باد رفته وزیر خارجه امارات است. ان شاء الله
  • محمد IR ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۸
    10 2
    دشمن اصلی معلوم و حتی متاسف هستند که سالها قبل تر علنی نکردند روابطشان را
  • کامران IR ۱۹:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۸
    8 9
    سیر تحولات منطقه داره نشون میده که چه با برجام چه بی برجام باید ایران بیشتر از همیشه با رعد و برق های بدون منشا و دلیل!!!!!!! شبیه آنچه در کرج و سپس کرمانشاه و همدان و.... مواجه میشه و این بشدت ترسناکه متاسفانه!! و ازین ببعد با هر رعد و برق!!!! ما فقط با یه کشور طرف نیستیم اگه حتی مثل همیشه یه پاسخ بسیار ضعیفی هم بدیم با ناتوی منطقه ای طرفیم متشکل از حدود 9 کشور!!! تازه اگه ترکیه و آذربایجان و پاکستان رو حساب نکنیم! البته ظاهرا ترکیه هم باهاشون بسته
    • ناشناس CA ۲۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۸
      12 5
      عجب این سناریو را خودت ساختی چه جالب دیگرچی نکنه کلنگ هم از آسمان افتادونشکست برو پی کارت خودت را اینجا الاف نکن دست از پا خطا کنن به سرنوشت خانه امن موساد در اربیل دچارخواهند شدارباب آمریکایی آنها درعین الا سدچپ وراست شد این دوزاری ها عددی نیستندبرو این یاوه ها را جای دیگه تعریف کن
    • CA ۲۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۸
      0 0
      ناتوی منطقه ای در کار نیست. حرکت رژیم صهیونیستی به سوی کشورگشایی و حکومت بر منطقه غرب و جنوب ایران تا مصر و اتیوپی و شمال آفریقا هست و داره میخ های اول رو برای کنترل امنیتی نظامی میکوبه و بعد سلطه اقتصادی فرهنگی هست. در این مسیر ایران رقیبش هست و کشورهای در حال حاضر به اصطلاح عربی هدفش هستن نه وسیله.
    • IR ۰۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۹
      0 0
      کامران جان شما زیاد جوش نخور داداش. قبلاً از پس ۴۰ کشور بر اومدیم با دست خالی و کمک خدا این بار هم با دست پر از پس ۱۰ تا بر می‌آییم با کمک خدا ضمنا اینایی که شما ازشون می ترسی خودشون هم خودشون رو جدی نمی گیرند. ما برای درگیری با آمریکا آماده شدیم، برای اینا حزب‌الله و انصار الله و ... کفایت می کنه
    • مجتبی IR ۰۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۹
      0 0
      چه جالب،،خوب شما کارشناس نشدید،،حیف نیست این همه استعداد رو دارید به فنا میدید،،چهل ساله دشمنان سعی دارند جمهوری اسلامی ایران رو نابود کنند ولی هیچ غلطی نتونستند انجام بدن بعد از این هم نمتونن هیچ غلطی بکنن.شاید دشمنان توانسته باشند به قول خودتون با رعد و برق و ترقه دل امثال شما رو رو بلرزونن ولی اولا که جواب حماقت هاشون رو گرفتند دوما به دشمنان هشدار دادیم که دیگه مرتکب چنین غلط کردنها نشوند که پاسخی دردناک نصیب شون میشه و سوما اینکه عرب های تروریست وهابی با اتحاد برقرار کردن با رژیم صهیونیستی چیزی جز پشیمانی و نابودی نصيب شون نمیشه.
    • DE ۰۶:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۹
      0 0
      ای جاهل و ابله! این سران چسونه! شیوخ عربی دنیا پرست گاوهای شیرده رو اینقدر برای خودت گنده نکن ! همین شیوخ بدبخت منطقه چه پول ها که خرج نکردند تاداعش رو زائیدن و تکثیر کردن.فراموش کردی که شهید سردار سلیمانی چطور با رشادت و شجاعت قلع وقمع شون کرد و ریشه شون رو کند! این سران و شیوخ عربی چه بخوان چه نخوان قایق هاشون خیلی وقته سوراح و پنچرشده و خودشون رو به اون راه زدند و دارند غرق می شن. زیرا درمیان مردم مسلمان کشورهاشون پایگاهی ندارند و تکیه گاهشون امریکای بی ثبات یعنی این طناب پوسیده! فرافکنی هاشون ثمری نداره! این نشست و برخاست با اسرائیل جنایتکار نشان ضعف و ترس و بدبختی شونه.نشون میده کار سران و شیوخ عربی از پنچر گیری هم گذشته و دارند به لطف خدا غرق میشن. زیرا وعده خود خداست هرکس در مقابل خدا بایسته و با شیاطین و جنایتکاران همدست بشه ،عاقبت اش سقوط و نابودیه. این شیوخ دنیاپرست نمیتونن جلو مشیت الهی مقاومت کنن و دیر یا زود دچار قهر و غضب خدا خواهند شد. بخصوص اینکه بی شرفی رو تا به انجا رساندن که با صهیونیست های جنایتکار سر یک سفره می شینن که نونش به خون مسلمین مظلوم سرخه! این سران و شیوخ عربی مغرض دارند خطاهای شاه مخلوع رومرتکب می شن و به همان سرنوشت گرفتار خواهند شد. شاه با انهمه ساخت و پاخت ها سکولاریته بازی ! انهمه همکاری با امریکا و اسرائیل جنایتکار و تمام کشورهای اروپایی به کجا رسید؟ بعد از سقوطش ، کارش به جایی رسید همین ارباب هاش با اونهمه هارت و پورت ها به اش یک ویزای ساده ندادند!
    • IR ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۹
      0 0
      پاسختون به خانه امن موساد در اربیل هم دیدیم دوزا ی با وی پی ان
  • احمد IR ۱۹:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۸
    17 4
    تف بر شما برادران مجاهد عرب خود را تروریست میدونن همه چی دارین جز شرف و تعصب
  • US ۲۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۸
    11 19
    چه قدر ما ملی گریان سرکوب شدیم چه قدر ما گفتیم این اعراب از نسل قوم سامی و هم نژاد یهودیا هستن این ها با هم ایران را دشمن تاریخی خود می دانند چه قدر گفتی کو گوش شنوا عرب پرستی شما باعث شد این بوزینه ها برای مای شاخ بشن الان با هم متحد شدن تنها کار نابودی این هاست اگر این هارو نابود نکنیم انها مارو نابود خواهند کرد اون فلسطینی هام ازینا هستن برای پول با ما دوستن
    • مجتبی IR ۰۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۹
      0 0
      میبینم که ترس تمام وجودت رو گرفته آقای ملی گرا و فکر میکنی با اتحاد اعراب مرتجع کفتار صفت و رژیم تروریست صهیونیستی کار جمهوری اسلامی ایران ساخته شده است،،نگران نباش و خونسرد باش و مطمئن باشید که دشمنان جمهوری اسلامی ایران هیچ غلطی نمیتونن بکنن به این اتحاد های مزخرفشون هم اعتنایی نکنيد که هیچی نیست جز باد هوا.
    • DE ۰۶:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۹
      0 0
      چرت نگو ، کسی عرب پرست نیست. در اسلام و در قران نژادپرستی چه سامی چه غیره نداریم! ملاک برتری انسان ها به هم فقط با عیار تقوا ، شایستگی ، دانایی وخرد سنجش میشن .یکدسته شیوخ پول دوست دنیاپرست و ترسو متعلق به عهد جاهلیت دارند مثل شاه مخلوع احمقانه رفتار میکنن. چون میدونن پشت شون خالیه و اعتبار وجودی ندارند، با طناب پوسیده امریکا و صهیونیسم جنایتکار میخوان برن تو چاه! نوش جونشون برن تا ببینن چه بلایی سرشون خواهد امد، ،درمیان یک میلیارد و نیم مسلمین رسواتر خواهند شد و دودش میره تو چشم خودشون ! از قدیم گفتند عدو شود سبب خیر، گر خدا خواهد!
  • IR ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۸
    10 2
    وهابی ها برای نوکری صهیونیسم با هم مسابقه گذاشتند ولی به جز افشای چهره‌ی اسلام آمریکایی سودی برایشان ندارد
  • IR ۲۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۸
    10 5
    عملیات اوکراینی ها علیه روسیه ترویستی نیست و قهرمانانه است ولی عملیات فلسطینی ها علیه صهیونیست ها از نظر وهابیت تروریستی است
    • حاجی IR ۲۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۸
      0 0
      برادر هم روسیه بد هست هم آمریکا ولی دردنیا یه چیز حرف اول رو میزنه منافع ملی که البته الحمدالله مقامات ایرانی سواد منافع ملی رو ندارن
  • عبدالله IR ۲۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۸
    9 3
    اعوذبالله من الشیطان الرجیم۞ يَآ أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا لَا تَتَّخِذُوا الْيَهُودَ وَالنَّصَارَىٰٓ أَوْلِيَآءَ ۘ بَعْضُهُمْ أَوْلِيَآءُ بَعْضٍ ۚ وَمَنْ يَتَوَلَّهُمْ مِنْكُمْ فَإِنَّهُ مِنْهُمْ ۗ إِنَّ اللَّهَ لَا يَهْدِي الْقَوْمَ الظَّالِمِينَ ای كسانی كه ایمان آورده‌اید، یهود و نصارا را به دوستی برمگزینید. آنان خود دوستان یكدیگرند. هر كس از شما كه ایشان را به دوستی گزیند در زمره آنهاست. و خدا ستمكاران را هدایت نمی كند.(۵۱) فَتَرَى الَّذِينَ فِي قُلُوبِهِمْ مَرَضٌ يُسَارِعُونَ فِيهِمْ يَقُولُونَ نَخْشَىٰٓ أَنْ تُصِيبَنَا دَآئِرَةٌ ۚ فَعَسَى اللَّهُ أَنْ يَأْتِيَ بِالْفَتْحِ أَوْ أَمْرٍ مِنْ عِنْدِهِ فَيُصْبِحُوا عَلَىٰ مَآ أَسَرُّوا فِيٓ أَنْفُسِهِمْ نَادِمِينَ آنهایی را كه در دل مرضی دارند می‌بینی كه به صحبتشان می‌شتابند، می‌گویند: می‌ترسیم كه به ما آسیبی رسد. اما باشد كه خدا فتحی پدید آرد یا كاری كند، آنگاه از آنچه در دل نهان داشته بودند پشیمان شوند.(۵۲) مائده - آیات ۵۱و۵۲ قرآن مائده - 51 قرآن مبین
    • رضا IR ۲۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۸
      0 0
      بسیار عالی و متناسب انشاءالله یاری و پیروزی خداوند نزدیک است
    • حمید IR ۲۳:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۸
      0 0
      احسنت کلام قران بهترین پاسخ است
  • مرتضی IR ۲۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۸
    15 2
    مرگ بر اسرائیل ونوچه های خائن عرب او .امام حسین (ع) فرمود :اگر ایمان ندارید لا اقل آزاده باشید.که آنان نه ایمان دارند ونه میتوانند آزاده باشند
    • IR ۲۳:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۸
      0 0
      لااقل ندارد!
  • یاردان قلی IR ۲۳:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۸
    0 0
    درجنگ ایران وعراق ائتلاف ۱۴۰ کشور علیه ایران نتونست غلطی بکنه حالا که ۲۰ کشور ترسو و داغون درمقابل ایرانی که در این چندسال صدها برابر قوی شده چه غلطی میخوان بکنند . همه نقشه هاشون نقش برآب خواهد شد .نگران نباشید . نفسهای آخر را دارن میکشن
  • علی IR ۰۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۹
    0 0
    اینها ملت مسلمان عرب نیستند حاکمان خونریز کثیف خائنی هستند که بادیکتاتوری وخونریزی وحمایت آمریکا براعراب حکومت میکنندوالان درآخرین سال‌های حکومتشان چهره کتیف یهودی خودشان رانشان می‌دهند ولی دیریازود ملت‌های عربی مانند ملت یمن این حاکمان خودفروخته رانابود می‌کنند اعراب هرگز از قدس دست نمی‌کشندوامامذعشر دراولین اقدام پس از ظهور ابتدا این حاکمان ظالم راگردن می‌زند
  • IR ۰۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۹
    0 0
    اینها روی اعراب جاهلی رو دارن سفید میکنند. فقط یک علی دیگر باید بیاد تا اینها رو آدم کنه.
  • حسین حسین زاده فومنی IR ۰۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۹
    0 0
    اسلام معاویه ای این سران کثیف وتبهکار کشور های عربی . ستیز با اسلام ناب محمدی (ایران ) و سازش با رزیم جنایتکار اسرائیل می باشد . این نامسلمانان پلید و به ظاهر مسلمان لامروت که در کشتار زنان و کودکان و مردان مظلوم و معصوم در بلاد اسلامی سوریه و عراق و و یمن و افغانستان و ..... نقش کلیدی یزیدی داشته اند گمان می کنند که در نشست شیطانی نقب و اتخاذ تصمیم در مورد برنامه ریزی علیه ایران . حقیقت امر این است که کور خوانده اید . دل به رزیمی خوش کرده اید که اساسا ماهیتش جعلی و تاب و توانش سست تر از لانه عنکبوت و ترسو تر آهوست . چقدر احمقانه می اندیشید که گمان می کنید ایران مقتدر را می توان با یک نشست توخالی و بی خاصیت ترساند . شما اگر دست روی دست و پشت روی پشت بگذارید هرگز نمی توانید پشت مستحکم ایران اسلامی را که مهد دلیران است بر زمین بزنید و یا با بسیج امکانات اهریمنی خویش این کشور الهی که اساس تکیه گاهش قرآن و کلام عصمت طهارت و اهل بیت علیهم السلام است شکست بدهید . این خواب پریشان تان هرگز تعبیر نخواهد گردید . شما این آرزوی شکست و یا تسلیم ایران سرافراز را در برابر استکبار و سازش کاران بی غیرت عربی بایستی به گور ببرید . ما نصرت خداوند را دهها برابر بیشتر در جنگ بدر که خداوند مقتدر ملائک را به کمک مسلمانان فرستاده مشاهده نموده ایم . ما مرد میدان و عرصه عمل به اسلام هستیم و ما کرارا نشان دادیم که از هیچ قدرت ابلیسی هراسی نداریم چرا که اعتقاد راسخ به آیه شریفه الهی که می فرماید ولا تهنوا و لا تحزنوا و انتم الاعلون ان کنتم مومنین هستیم . ما فرزندان احدی الحثنین می باشیم ما را از مرگ نترسانید که عاشق شهادتیم . ما ملت امام حسینیم .
  • مجتبی IR ۰۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۹
    0 0
    عجله نکنید الان شاید به خیال خودتون روز خوشحالی تون باشه بخاطر خیانت به ملت فلسطین و اسلام ولی به زودی گریه تون رو هم میبینیم،،شما تروریست های وهابی احمق با همکاری با صهیونیست ها که خودشون سر دسته تروریست ها هستند میخواهید با تروریست مبارزه کنید و طعم‌ صلح رو بچشید برای شرط بندی دست روی بد اسبی گذاشتید و با اینکار گور خودتون رو کندید.
  • IR ۰۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۹
    0 0
    من نمیدانم چرا ااین حکومت ما ایران رو گوشت قربونی ای این عربای نمک نشناس کرده وقتی اعراب خودشون با اسراییلن دشمنی ما که عرب نیستیم برای چیه همین فلسطینیا که ما سنگ آنهارو به سینه میزنیم ایرانیارو نجس میدونن عجبا آخه این چه ایدیو لوژی که درپیش گرفتین .توفکر پیشرفت و تعالی کشکر و ملت خودمون باشیم . ما ایرانی هستیم و همه اعراب خون مارو توشیشه میکنن .هنوزهم دیر نشده کشور خودمون دریابین نه این اعراب نمک نشناس
  • DE ۰۵:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۹
    0 0
    زمانی میرسد که از شما حکام و شیوخ جابر و شکم پرست در پیتی هیچی به جا نخواهد ماند، زیرا اسیر شیطان شدید و اسلام و حقوق مسلمانان رو زیر پاگذاشتید و ازروی خون مردم مظلوم فلسطین برای دنیاپرستی عبور کردید و با جنایتکاران صهیونیست سر یک سفره نشستید. الکی شعار های تو خالیندید. دراین هفتاد ، هشتاد سال جز شعار و زرز هیچ غلطی نکردید! شترهاتون عقلشون و شعورشون از شما بیشتره!
  • IR ۰۹:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۹
    0 0
    بسم الله الرحمان الرحیم الاعراب اشد کفرا ونفاقا ..... چیزی تازه نیست گاهی وقتها خدا نیت ها و کار های پنهانشان اشکار میکند
  • IR ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۹
    0 0
    جز این چرندیات انتظاری نیست چندین دهه اسراییلی ها با وقیحانه ترین اشکال تروریستی عربها را نابود کردند ولی زنازادگان عرب هم کورند و هم فراموشکار ،
  • DE ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۹
    0 0
    تأسف بن ضایع آل صهیون از سازش دیرهنگام با عموشون صهیونیست‌ها. صهیونیستها صبرشون زیاده چون قتل و غارت و نسل کشی نقشه و رذالت خاص میخواد و زمانبره .اولش سالها با هالییود فرهنگ دینی کل دنیا را به گند کشیدند طوریکه در قلب تهران خودمون رسما برای لاتچری ها و سه نیملیتریها و غربگداهای ی بیفرهنگ و در پیتی فرش قرمز پهن میکنند عوض اینکه جلوی پاشون را بر از پهن کنند. ...بعد با نفور در افراد و استحاله فرهنگی انسانها را بیغیرت میکنند و معیارها را عوض میکنند و کلا فلسفه لغات کلیدی مانند استقلال و آزادی و انسانیت .....را به نفع خود عوض میکنند بعد با شناسادی افرادی بی هویت آنان را بزرگ میکنند و راس راس راس کارها میگذارند با نفوذ زر و زور و تزویر.....وقتی همه چیز آماده شد اونوقت ارتباط خود را علنی میکنند که اینقدر ملت بیخار و بی غیرت شده اند که اصلا براشون اهمیت نداره کی داره چکار میکنه مهم شکم و زیر شکم است. الان سالهاست تربیت نسل بشر از طریق اینترنت و گوشی ها دست صهیونیستهاست و خیلی ها خواب عمیق هستند. ویا اینقدر استحاله شده اند که هرچه زور بزنند هم متوجه نمیشوند غرق شده اند.رژیم آپارتاید حداقل بیش از 70 سال است در کشورهای عربی نفوذ کزده و سران مرتجع را راس کار آورده . عردوغان پاشا منافقیست از صهیونیست بدتر . جالبه نه؟؟؟ کجای دنیا صهیونیستها جاسوس نگذاشته اند.؟؟ ولی عاقبت بایستی شنا کردن بیاموزند. در آینده ای نه چندان دور
  • ش. AE ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۹
    0 0
    این مردک رو باید در راز بقا نشون داد گاوهای شیرده هم تاسف میخورن جلل الخالق
  • علی آقائیان یسار IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۹
    0 0
    جناب بن زاید الحق که گوساله به دنیا آمدید وگاو ازدنیا خواهید رفت. زمانی این افسوس شما به عذابی الیم ازهمین ام شیاطینی که به خود میبالی مببدل خواهدشد. چه میشه کرد اسراردارین درحماقت خود ثابت قدم بمانید. بیچاره ملت های عرب

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس