کد خبر 1355292
تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۷
تاریخ‌سازی کره جنوبی با سرمربی پرتغالی

تیم ملی کره جنوبی با شکست ایران در خاک خود رکوردی تاریخی را به ثبت رساندند.

به گزارش مشرق، تیم ملی کره جنوبی در چارچوب انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر مقابل تیم ملی ایران به برتری رسید تا به رکوردی تاریخی دست یابد.

تیم ملی کره جنوبی با هدایت بنتو توانست ۲۰ بازی بدون شکست در خاک خود را به ثبت برساند و نشان دهد در زمین خانگی خود چقدر می‌تواند قدرتمند ظاهر شود.

از طرف دیگر مربی پرتغالی به بیشترین برد در جمع تیم ملی کره جنوبی رسید. بنتو که از سال ۲۰۱۸ مربی کره‌ای را برعهده گرفته، توانست با ۲۸ برد ،‌ بیشترین پیروزی در جمع مربیان تاریخ تیم ملی کره جنوبی را به ثبت رساند.

پیش از این اولی اشتلیکه سرمربی آلمانی با ۲۷ پیروزی رکورددار بود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • پری مجرد 45 ساله IR ۱۸:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۴
    0 2
    گریه کردم، ضجه زدم
  • ایران دوست AU ۱۸:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۴
    1 1
    شکست تیم ملی را باید جشن بگیریم که نشان داد دشمنان ملت چه گونه زیر پای مربی مستقل، وفادار،و کار کنی نظیر کیروش را با با زی‌های کثیف خالی کردند و این شخص را که هیچ درکی از فوتبال ندارد جایگزین کنند. این شخص تا آنجا که میتوانست روی تیمی که کیروش ساخته بود سواری کرد. این شخص با تیمی بدون هدف یا استراتژی و تنها بلطف باز ی و ، استعداد و غیرت باز ی کنان، چند باز ی نظیر لبنان را برد. اما در آن زمان هم کسانی که فوتبال را میفهمند او را زیر سوال بردند. و امروز زمانی که یک مربی میتوانست ارزش و لیاقت خود را در مواجه با این عوامل مخالف (کوید، محروم بودن ) نشان دهد چیزی در جواب نداشت. و اگر در این سمت باقی بماند چیزی جز درد،ناامیدی، خجالت، و تأسوف از به هدر دادن بهترین تیمِ ملی با استعداد در دها ساله گذشته برای این ملت فوتبال دوست نخواهد داشت. جالب اینست که یک متخصص و گزارشکر معروف فوتبال در استرالیا باخت تیم استرالیا به ژاپن را با نتیجه ۲-۰را به مربی مربوط دانسته و میگید استرالیا هرگز به ژاپن (تیمی خیلی بهتر از کره از نظر من) با این اختلاف نتیجه و عملکرد نباخته، و او پیشنهاد می‌کند که استرالیا باید کیروش را در این زمان (انتخابی تیمهای سوم برای جم جهانی) به کار گیرد.
  • mojtaba SE ۰۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۵
    1 2
    انقدر سهل انگارنه برخورد نکنید با حقیقت!!تیم ما موتورش رو نداشت یعنی جهانبخش و قدرتهای تیم طارمی و سامان ..یعنی شانس گلزنی ما راحت نصف شد.. جلوی کره ما حاج صفی و امیری طبیعی است که کم میاریم بعلاوه یک دروازبانی که گل بدی خورد..برای بردن باید دروازبان و گلزن داشته باشی.که امروز تیم ملی نداشت..اسکوچیچ هم زورش رو خوب زد و بازی رو نگه داشته بود تا نیمه دوم از عصبی شدن کره ایها ماهی بگیره که گل مفت خورد و دیگه با این تیم زورش نمیرسید مساوی کنه ...دم تیم ملی گرم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس