کد خبر 1344996
تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۸

قصد دارید به عنوان پیک موتوری فعالیت کنید؟ از نحوه ثبت نام راننده موتور سوار در اسنپ باکس خبر دارید؟ پیک موتورسیکلت یکی از مشاغل موجود است که بسیاری از افراد در آن مشغول به کار هستند. برای فعالیت در این شغل همین که به سن قانونی رسیده باشید، دارای گواهینامه رانندگی موتور و یک دستگاه موتورسیکلت باشید کفایت می کند. این شغل هم می تواند به عنوان منبع اصلی درآمد خانواده و هم به عنوان یک شغل پاره وقت با درآمد جانبی محسوب شود. سوپراپلیکیشن اسنپ مکانی حرفه ای برای کسب درآمد موتورسوران به حساب می آید.

استخدام پیک موتوری اسنپ باکس به صورت آنلاین

مزایای شغل پیک موتوری در اسنپ

از برخی معایب پیک موتورسوار مثل ایمنی کم که بگذریم، این شیوه درآمدزایی در بسیاری از مواقع مزیت های خاص خود را دارد. خصوصاً از زمانی که پلتفرم های آنلاین خدمات پیک راه اندازی شده اند، وضعیت موتورسوران پیک بسیار سر و سامان گرفته است. اگر قصد دارید با موتورسیکلت خود درآمدزایی کنید، بد نیست بدانید که اپلیکیشن اسنپ به عنوان یک پلتفرم فوق العاده می تواند در این راه به شما کمک زیادی بکند.

شما می توانید در سرویس های مختلف اسنپ مثل اسنپ بایک یا اسنپ باکس ثبت نام کرده و از وسیله نقلیه خود درآمدزایی کنید. در ادامه به معرفی برخی از مزایای ثبت نام پیک موتوری آنلاین در اپلیکیشن اسنپ می پردازیم.

· به وسیله مراجعه به بخش ثبت نام راننده موتور سوار در اسنپ می توانید درآمدزایی خوبی داشته باشید. طبق آمار به دست آمده درآمد شما با کار متوسط 8 ساعت در روز در این پلتفرم چیزی بین 200 تا 300 هزار تومان خواهد بود. بنابراین میزان کسب درآمد شما به خودتان بستگی دارد. زیرا هر چه زمان بیشتری اختصاص دهید می توانید درآمد بیشتری هم کسب کنید.

· با استفاده از پلتفرم اسنپ دیگر نگرانی بابت کمبود مسافر و درخواست جابه‌جایی بار نخواهید داشت.

· با عضویت در سیستم های پیک موتوری آنلاین می توانید از یک کار انعطاف پذیر برخوردار شوید. ساعات کاری این مجموعه معمولاً به انتخاب خود راننده خواهد بود که باعث شده است حتی بسیاری از افراد به عنوان شغل دوم از آن استفاده کنند.

· سیستم قیمت گذاری در اسنپ کاملاً شفاف است و خیالتان از بابت نحوه درآمدزایی و محاسبه دستمزد راحت خواهد بود.

· می توانید به شکل همزمان در دو سرویس اسنپ باکس و اسنپ بایک به منظور جابه‌جایی مرسوله و بار و جابه‌جایی مسافر ثبت نام کنید.

نحوه ثبت نام راننده موتور سوار در اسنپ

اگر قصد دارید برای خدمات پیک موتوری در اسنپ مشغول به کار شوید، قبل از هر چیز باید در این پلتفرم ثبت نام کنید تا در صورت مساعد بودن شرایط بتوانید از طریق این پلتفرم کسب درآمد کنید. خوشبختانه شرایطی فراهم شده است که بتوانید بدون مراجعه به نمایندگی ها مراحل ثبت نام پیک موتور اینترنتی را به صورت غیرحضوری پشت سر بگذارید.

1. به سامانه اسنپ و قسمت ثبت نام مراجعه کنید.

2. شماره تلفن خود را وارد کنید.

3. کد ارسال شده به موبایل خود را در کادر مربوطه وارد نمایید.

4. اطلاعات خواسته شده را در قسمت مربوط به آن وارد کنید.

5. مدارک خواسته شده را ارائه دهید.

6. کد تأیید ثبت نام را دریافت کنید و منتظر نتیجه باشید.

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام در اسنپ باکس و اسنپ بایک

همانطور که اشاره کردیم، با ثبت نام در اسنپ می توانید از موتور سیکلت خود از دو راه مختلف درآمدزایی کنید. اول اینکه اینکه اقدام به جابه‌جایی مسافر می کنید. در نوع دوم با عضویت در اسنپ باکس نامه ها یا بسته های ارائه شده را به مقصد تحویل می دهید. هرچند انجام کار همزمان هم امکان پذیر خواهد بود. در هر صورت برای ثبت نام در هر یک از سرویس ها باید مدارک زیر را ارائه دهید.

مدارک ثبت نام موتوسوار در اسنپ باکس

· ارائه مدارک شناسایی

· ارائه مدارک موتورسیکلت از جمله کارت موتور، برگ سبز، سند موتور

· ارائه اصل بیمه نامه

· ارائه سفته 10 میلیونی

نکته: تا یک ماه پس از ثبت نام در اسنپ باکس زمان برای ارائه اصل بیمه نامه خود را دارید.

مدارک ثبت نام پیک موتوری در اسنپ بایک

· ارائه مدارک شناسایی

· ارائه مدارک وسیله نقلیه موتوری

· ارائه اصل بیمه نامه

· داشتن گواهینامه مخصوص موتور

نکته: ارائه اصل بیمه نامه شخص ثالث در زمان ثبت نام اسنپ بایک اجباری است.

مدارک ثبت نام موتور سوار در اسنپ بایک و اسنپ باکس

· ارائه مدارک شناسایی

· ارائه مدارک وسیله نقلیه

· ارائه اصل بیمه نامه

· دارا بودن گواهینامه مخصوص موتورسیکلت

· ارائه سفته 10 میلیونی

نکته: ارائه بیمه نامه شخص ثالث در زمان ثبت نام برای دو سرویس جابه‌جایی مرسوله و مسافر به طور همزمان اجباری است.

نکات مهم هنگام ثبت نام راننده موتور سوار در اسنپ

· هنگام ارائه مدارک باید توجه داشته باشید که تمامی اسناد متعلق به یک شخص باشند.

· تصاویری که برای ثبت نام ارسال می کنید باید وضوح و خوانایی مناسبی داشته باشند تا با مشکل مواجه نشوید.

· فرایند ثبت نام و بررسی حساب هر متقاضی زمانبر و حدود یک هفته خواهد بود. پس تا بررسی و اعلام نتیجه صبور باشید.

· اگر به هر دلیلی هنگام ثبت نام راننده موتور سوار از پنل مورد نظر خارج شدید، می توانید دوباره با وارد کردن شماره تلفن همراه خود از مرحله ای که قبلاً در آن حضور داشتید، ثبت نام خود را دنبال کنید.

· در پایان ثبت نام یک پیامک به شما ارسال می شود که حاوی کد فعال سازی حساب کاربری است. دریافت این کد نشان می دهد که ثبت نام شما با موفقت انجام شده است. پس باید منتظر بررسی درخواست و نتیجه بمانید.

· در صورت قبول درخواست شما و عضویت در هر یک از سرویس های اسنپ به عنوان پیک موتوری می توانید برای بهره مندی از مزایای کاربران راننده به باشگاه رانندگان این مجموعه بپیوندید. در این باشگاه خدمات متنوعی به رانندگان ارائه می شود که طرح های تخفیفی و تشویقی متنوعی را در برمی گیرد.

· هنگام ثبت نام در برخی سرویس های پیک موتوری اسنپ گواهینامه مختص به خودرو قابل قبول نیست. پس حتماً باید گواهینامه مخصوص موتور داشته باشید.

نتیجه گیری

در صورتی که قصد دارید به عنوان پیک موتوری درآمدزایی کنید، می توانید از طریق راهنمای ارائه شده در این مطلب و با ارائه مدارک خواسته شده به صورت غیر حضوری ثبت نام راننده موتور سوار را در اسنپ انجام دهید. همچنین با عضویت در باشگاه رانندگان اسنپ می توانید از مزایای عضویت در این تیم نهایت استفاده را ببرید. این مزایا می تواند شامل طرح های تخفیفی مختلف و متنوع در خرید برخی کالاها باشد و یا اینکه منجر به دریافت اعتبار سهمیه سوخت شود.

https://snapp.ir/bike-delivery/

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس