کد خبر 1335391
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۹
توزیع سیب‌زمینی با قیمت ۱۰ هزار تومان از فردا

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت جهادکشاورزی از توزیع سیب زمینی با قیمت ۱۰ هزار تومان از فردا در همه میادین میوه و تره بار خبر داد.

به گزارش مشرق، علیرضا رضازاده با بیان اینکه با توجه به تقویم سالانه محصولات کشاورزی و وقوع سیل و یخبندان نگرانی‌هایی در خصوص تامین سیب زمینی وجود داشت، گفت: ذخایر سیب زمینی ما فوق العاده است. هدف ۶۰۰ هزار تنی صادرات نیز محقق شده است. اما به دلیل تنظیم بازار و ایجاد آرامش در بازار مصوب شد که امکان و مجوز ورود ۱۰۰ هزار تن سیب زمینی به کشور در صورت نیاز فراهم شود.

وی که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می کرد، ادامه داد: همچنین قرار است از فردا در همه میادین میوه و تره بار سیب زمینی با قیمت مصوب ۱۰ هزارتومان توزیع شود.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت جهادکشاورزی  تصریح کرد: در سامانه بازرگام نیز در حال حاضر سیب زمینی با قیمت ۹۸۰۰ تومان بارگذاری شده است و مردم می‌توانند ثبت سفارش کرده و درب منزل تحویل بگیرند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    1 0
    ای خدای بزرگ شکرت پژو پارس وپراید که برنده نمیشیم حداقل سیب زمینی برنده میشیم کیلویی ده هزار تووووووومان واقعا انصافا شرافتا این خبر توهین نیست .. پس چطوری میخواهیم جلوی مافیای خودرو رو بگیریم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس