کد خبر 1333331
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۵
دستمزد روزانه ۴۰ میلیون ریالی برای همکاری در موبایل قاپی

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری موبایل قاپی که به ازای سرقت از شهروندان روزانه ۴۰ میلیون ریال دستمزد می‌گرفت، خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای گفت: در پی وقوع چند فقره موبایل قاپی توسط ۲ موتورسوار با استفاده از یک دستگاه موتورسیکلت در شهرک "قدس" تیم عملیات کلانتری مسئولیت شناسایی متهمان را برعهده گرفتند و گشت زنی‌های انتظامی افزایش یافت.

بیشتر بخوانید:

چند ترفند برای جلوگیری از موبایل قاپی

وی افزود: ماموران این کلانتری با انجام چند عملیات پلیسی در نهایت موتورسواران را هنگام موبایل قاپی از شهروندی مشاهده و بلافاصله با اجرای طرح مهار سارقان، پس از مدتی تعقیب و گریز یکی از موتورسواران را دستگیر و در بررسی‌های بیشتر از وی ۳ دستگاه تلفن مسروقه و مبلغ ۴۰ میلیون ریال وجه نقد کشف کردند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: متهم پس از انتقال به کلانتری و اعتراف به جرم ارتکابی در خصوص وجه نقد کشف شده، اظهار کرد، روزانه مبلغ ۴۰ میلیون ریال به ازای همکاری در موبایل قاپی از متهم متواری دریافت می‌کرده است.

سرهنگ موقوفه‌ای در پایان خاطرنشان کرد: تحقیقات بیشتر برای کشف جرائم احتمالی متهم و دستگیری متهم فراری ادامه دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • GE ۰۲:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
    0 0
    حدودیک ماه قبل یک سارق گوشی موبایلم راکه بصورت اقساط وام برای نصب برنامه شادفرزندم خریده بودم سرقت کردومشکل بینایی داشتم ودرفردیس کرج سارق بالباس مبدل گوشی ام راسرقت کرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس