کد خبر 1315570
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۳
رکوردشکنی «عموپورنگ» با ۳۶میلیون بازدید/از نظرسنجی سیما حذف شدیم!

تهیه‌کننده مجموعه «کلبه عمو پورنگ» که در سال ۱۴۰۰ به رکورد ۳۶ میلیون بازدید در سایت تلوبیون رسیده است، از حذف این مجموعه از برخی نظرسنجی‌های رسمی تلویزیون گلایه کرد.

به گزارش مشرق، احمد خورشیدی مدیرعامل تلوبیون در ابتدای مراسمی که عصر دیروز یکشنبه ۲۸ آذرماه برای تجلیل از عوامل مجموعه کلبه عمو پورنگ برگزار شد درباره فعالیت تلوبیون که در این سال‌ها گسترش یافته است سخن گفت و بیان کرد: با یک اتفاق خوب در تلوبیون مواجهیم که با یک تیم چهار نفره از دانشگاه شریف شروع شد و الان حدود نود نفر هستند.وی به آمار سایت تلوبیون در الکسا اشاره و عنوان کرد: تلوبیون براساس الکسا رتبه پنجم پربازدیدترین سایت ایرانی را دارد.خورشیدی همچنین به آرشیو غنی و محتوایی این سامانه اشاره و بیان کرد: تلوبیون دارای بیش از نیم میلیون محتوای تلویزیونی با افزایش ماهانه حدود ۲۰ هزار اپیزود جدید است.

رکورد ۳۶ میلیون بازدید در سال ۱۴۰۰ برای کلبه عمو پورنگ

وی ادامه داد: علت دعوت از عوامل کلبه عمو پورنگ این است که با رکوردی خاص مواجهیم که طی این دهه بی سابقه است. این مجموعه در حال حاضر یکی از پربیننده‌ترین محتوای حرفه‌ای فارسی زبان در اینترنت است و «کلبه عموپورنگ» از ابتدای سال ۱۴۰۰ توانسته است به رکورد ۳۶ میلیون بازدید تاکنون دست یابد.

مدیرعامل تلوبیون درباره آمار این مجموعه نمایشی به صورت جزئی‌تر اظهار کرد: هر لحظه از شبانه روز ۹۲ کودک در تلوبیون برنامه را می‌بینند و به صورت هفتگی یک میلیون بازدید از برنامه وجود دارد.

در این مراسم همچنین به آماری از فصل‌های قبلی برنامه‌های تیم عمو پورنگ از سال ۹۲ تا ۱۴۰۰ اشاره شد که بیش از ۷۱ میلیون بوده است.

وی با اشاره به زمان‌های پخش فوتبال که نمودار استفاده کاربران از تلوبیون بالاست عنوان کرد: عموپورنگ برنامه اش مثل فوتبال است و با قله‌ای از مخاطب مواجهیم.

خورشیدی همچنین در پاسخ به سوالی درباره قطعی تلوبیون در زمان پخش فوتبال، آن را به مسائل زیرساختی نسبت داد و بیان کرد که سعی ما این است که فضا و بستر را ارتقا دهند.

در ادامه این مراسم از مسلم آقاجانزاده تهیه کننده «کلبه عموپورنگ» دعوت شد تا درباره این میزان از بازدید سخن بگوید. آقاجانزاده با تشکر از تلوبیون و اعلام این آمار بیان کرد: آمار این میزان بیننده را هم می‌توانیم برای مردم و هم مدیران اعلام کنیم.

وی با تشکر از همه عوامل «کلبه عمو پورنگ» یادآور شد: ما با همکاری و جلسات متعدد تلاش کردیم این رکورد رخ دهد و ثبت شود.

رکوردشکنی «عموپورنگ» با ۳۶میلیون بازدید/از نظرسنجی سیما حذف شدیم!

آقاجانزاده همچنین با اشاره به یکی از نظرسنجی‌هایی که اخیراً ایسپا انجام داده است عنوان کرد: به این ترتیب ما حدود ۲۳ میلیون مخاطب داریم که مخاطب گسترده‌ای است.

وی اضافه کرد: متأسفانه در مرکز نظرسنجی سازمان خیلی اتفاق افتاده بارها شده اسم ما را از لیست نظرسنجی حذف کرده‌اند شاید برایشان سنگین بوده که این مجموعه از خیلی از برندها بیشتر مخاطب دارد. به همین دلیل این نظرسنجی را بیرون از سازمان داده‌ایم تا میزان مخاطب خود را بسنجیم.

این تهیه کننده با اشاره به ساختار سینمایی «کلبه عمو پورنگ» یادآور شد: گروه ما با سلیقه‌ای که داشته است زحماتی کشیده، نوآوری داشته و این کار را با ساختار سینمایی، گریم، تجهیزات و… دیده است.

سازمان چند برند دارند که آنها نوآوری هم ندارند اما اسم‌ها و رسم‌ها برای آن‌هاست

آقاجانزاده تصریح کرد: ما نشان دادیم اگر به کودک و خانواده توجه شود می‌تواند رکوردها را بشکند الان نه از لحاظ بودجه و نه امکانات برای کودک سرمایه گذاری نمی‌شود. سازمان چند برند دارند که آنها نوآوری هم ندارند اما اسم‌ها و رسم‌ها برای آنهاست. در صورتی که کار کودک می‌تواند اتفاقات بزرگی را رقم بزند.

احمد درویشعلیپور کارگردان مجموعه نیز در سخنانی بیان کرد: از پایان تصویربرداری مجموعه مدتی گذشته است و خوشحالم که با این مراسم دیداری تازه شد. در دورانی که دو سال است همه درگیر اخبار بد کرونا هستیم این جشن گرفتن خوب و مبارک است. هر آنچه به دست آمد نتیجه زحمت گروهی صد نفره است. روز اول دنبال این نبودیم که رقمی ثبت کنیم و رکورد بزنیم و تنها می‌خواستیم کار بهتری باشیم. زحمتی که هرکسی هم نخواهد دیده شود خدا بخواهد دیده می‌شود.

داریوش فرضیایی یا عمو پورنگ هم در این مراسم با اشاره به تیمی بودن این مجموعه یادآور شد: من ممنون کسانی هستم که برند عمو پورنگ را کمک کردند که دیده شود.

فرضیایی همچنین با اشاره به آقاجانزاده به عنوان تهیه کننده‌ای که ۲۰ سال با او کار می‌کند، از برادران درویشعلیپور یاد کرد که این شخصیت‌ها و کاراکترها را خلق کرده و به بهترین نحو هم اجرایی کرده‌اند.

رکوردشکنی «عموپورنگ» با ۳۶میلیون بازدید/از نظرسنجی سیما حذف شدیم!

در ادامه محمد درویشعلیپور نویسنده مجموعه گفت: این کار تیمی بود و هدفمان این بود بهترین کار را برای مردم ایران بسازیم.نادر سلیمانی بازیگر مجموعه نیز در سخن کوتاهی گفت: ما کاری نکردیم قلب بچه‌ها بود که کار کرد و باعث شد ما با جون و دل کار کنیم. این میزان بیننده هم چشمان این بچه‌ها بود.آرش نوذری نیز عنوان کرد: اولین بار بود در این تیم حضور داشتم جزو نقش‌های خوبی بود که در کارنامه من ثبت شد.امیر غفارمنش دیگر بازیگر مجموعه هم گفت: می‌خواهم از فرضیایی تشکر کنم او یک تواضع ویژه دارد. از مهرداد نصرتی آهنگساز تشکر می‌کنم چون موسیقی نقش مهمی برای کودکان دارد.

ابراهیم شفیعی بازیگر دیگر نیز بیان کرد: شانس بزرگ زندگی‌ام این بود که ده سال است با گروهی کار می‌کنم که هر روز بهتر از دیروز بوده است.آرش میراحمدی نیز در سخنان کوتاهی بیان کرد: ما آدم‌های خوش شانسی هستیم که اینجا هستیم و به این نتایج رسیده‌ایم.امیرمحمد متقیان نیز بیان کرد: خدا را شکر می‌کنم بعد از ۱۶ سال باز هم این تیم به من اعتماد کردند.

مهرداد نصرتی آهنگساز نیز در مراسم تصریح کرد: از گروهم یاد می‌کنم که کمکم کردند. افتخار بزرگی است در این کشور کار کردن انشالله کسی ما را بیرون نکند (می‌خندد) و همین جا کار کنیم.در پایان این مراسم کیک جشن رکورد ۳۶ میلیون بازدید این مجموعه را برش زدند و عوامل عکس یادگاری گرفتند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 27
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
    10 1
    فقط تو کاراکترهای کلبه عمو پورنگ نقش خرمن ازهمه باحالتر بود. خواهشأ این سریال رو ادامه بدهید
  • رهام IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
    20 5
    واقعا دستشون درد نکنه بچه ها رو سرگرم میکنن
  • M.M IR ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
    19 4
    سلام عمو پورنگ مهربون.... به امید برنامه های جدیدتون... شاد وسلامت باشید....
  • ف.س IR ۱۷:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
    17 4
    عالی
  • هادی رضایی IR ۱۷:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
    4 3
    سلام لطفا به برنامه مورد علاقه کودکان کاری نداشته باشید ، بچه ها کلبه عمو پورنگ رو خیلی دوست دارند
  • محمد علی IR ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
    2 1
    سلام لطفا فصل دوم را هم بسازید ممنون
  • حنا IR ۱۷:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
    2 2
    بچه ها که هیچ ما خونوادگی از ۴۸سال گرفته تا پنج سال میشینیم نگاه میکنیم تازه باز در مورد قسمت بعدیشم کل کل میکنیم
  • مسیح IR ۱۸:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
    2 1
    سلام گرم به عمو پورنگ عزیز و تهیه کنندگان برنامه شاد کلبه عمو پورنگ. انشالله همیشه بر لب تون خنده باشه.
  • IR ۱۸:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
    0 0
    بله خوبی های خودش رو داره
  • جلال IR ۱۹:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
    2 2
    1. بازدید بالا به تنهایی ملاک صحیح بودن راه در یک کار نیست. بیشترین عامل بازدید بالا، فشار کودکان برای بازدید برنامه است که الزاما تشخیص منفی یا مثبت بودن کار را ندارند. 2. با وجود نقاط مثبت، یک سری نقاط منفی در کار وجود دارد که باید اصلاح شود. مثل آهنگهای غلیظ و نامناسب، گریم‌های غلیظ و بعضا نبود داستان روشن یا حداقل مفید و دارای پیام بهتر. 3. یادمان باشد دشمن خیلی از اوقات روی برنامه ها یا افراد پرطرفدار انگشت می گذارد و باعث انحراف آنها می شود که حواس‌ها باید خیلی جمع باشد.
    • ۰۱:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۲
      1 2
      این همه لباس و طرح غربی چیه چرا طرح ایرانی خودمان ندارد یا کمتر است این به کنار این عمه صحبت عامیانه و بعضا شلخته چیه که بچه ها هم یاد میگیرند و مخصوصا رقص و آوازش انگار اینجا هندوستانه در آخر قصه های بهتری ندارند
  • امیر محمد IR ۱۹:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
    3 1
    می شده شماره تو برای من می فرستی
  • IR ۱۹:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
    2 0
    اکثرا بینندگان این برنامه بچه گانه ، بچه هستند یا خرس گنده اونو می بینه
  • IR ۲۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
    2 1
    دم همتون گرم ،همتون خسته نباشین ،الان نتیجه همه ی زحماتتونو میگیرین ،تو این مدت واقعا خیلی زحمت کشیدین،گروه فوق العاده دارین.آقای داریوش فرضیایی و بازیگر های کلبه عمو پورنگ امیدوارم همیشه در همه ی کارهاتون موفق باشین.
  • سعيد IR ۲۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
    2 3
    به اسم بودجه برنامه کودک، رفتن يه مشتي هيولا با قيافه و گريماي وحشتناک ريختن تو يه برنامه که اصلا بچه ميترسه يک لحظه ش رو هم نگاه کنه!
  • بی نام IR ۲۱:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
    2 1
    تشکر وخسته نباشید به همکاران کلبه ی عموپورنگ دست مریزاد
  • سلمان IR ۲۲:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
    1 2
    این نظرسنجی نیست نظرسازیست فرضیایی تاریخ مصرفش خیلی وقته تموم شده میگیدنه ازکودک کناریت بپرس
  • IR ۲۳:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
    3 1
    خیلی ممنون از عمو پورنگ مهربون وگروه خوبشون.خداحفظت کنه که بدون حاشیه برنامه میسازی ،وهمیشه هم نکات خوب اخلاقی رو آموزش میدین وترویج میدین.
  • مینا IR ۰۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۳۰
    1 1
    سلام برنامه عمو پورنگ بی نظیره ارسلان و اردلان پسرهای 8 ساله و1 ساله من هر روز عمو پورنگ رو نگاه میکنند و خیلی این برنامه تماشایی رو دوست دارند
  • ارسلان IR ۰۹:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۳۰
    2 1
    عالی به کارتون پچه ها چکار دارین دباره قسمت جدید بسازید الان پچه های من هر روز میگن تاقت شب شدن ندارم میخوام ببینم هفت خت چیکار میکنه
  • ارسلان IR ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۳۰
    2 1
    عالی به کارتون پچه ها چکار دارین دباره قسمت جدید بسازید الان پچه های من هر روز میگن تاقت شب شدن ندارم میخوام ببینم هفت خت
  • طرفدار برنامه عمو پورنگ IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۳۰
    0 1
    سلام ممنون از بازیگران برنامه کلبه ی عمو پرنگ واقعا برنامه ی زیبایی است خسته نباشید
  • IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۳۰
    0 1
    من از سال ۱۳۸۰تا کنون تمام برنامه‌های تلویزیونی عمو پورنگ جان را دنبال می‌کنم و تمام کارهایش بی‌نظیر هستند الهی همیشه پیروز و سربلند باشند
  • افسی IR ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۳۰
    0 1
    سلام به عمو پورنگ عزیز وهمه عوامل خسته نباشید خدا قوت.برنامتون عالیه ما خوانوادگی با بچه ها نگاه میکنیم دختر ۳سالم بینهایت عاشق برنامتونه وکل روز منتظر برنامس همینطور پسرم۶سالم خیلی وقتا تکرارشم میبینن
  • IR ۱۶:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۳۰
    0 1
    من سه فرزند دارم که با آنها همیشه تمام کارهای عمو پورنگ جان را دنبال می کنم کارها یش عالی هستند فرزندانم بسیار بسیار کارهایشان را دوست دارند لطفاً عمو پورنگ جان کارهایش را ادامه بدهد ممنونم ازشما
  • IR ۱۹:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۳۰
    0 1
    سلام وخسته نباشید خدمت عمو پورنگ وهمه ی عوامل سازنده ی کلبه ی عموپورنگ ماخانوادگی همه ی برنامه های عموپورنگ را میبینیم. لطفا سری جدید محله ی گل وبلبل رابسازید وپخش کنید. بچه ها وحتی پدر ومادرها برنامه های عموپورنگ راخیلی دوست دارندووقتی که قسمت آخربرنامه پخش میشه همه گریه شون می گیره.
  • م ح IR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
    0 1
    عالیه هم بزرگترا می بیین هم بچه ها ممنون بخاطر برنامه شادونه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس