13 ابان

مراسم اجتماعی مردمی به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان در تهران انجام شد.

سرویس سیاست مشرق- مراسم اجتماعی میدانی به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان روز ملی استکبارستیزی و با شعار محوری «ایستادگی و مقاومت ملت ایران، رمز افول سلطه استکباری آمریکا» از دقایقی قبل در تهران و در مقابل لانه جاسوسی سابق آمریکا با حضور اقشار مختلف مردم، ‌ دانش‌آموزان و دانشجویان آغاز شد.

این مراسم با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و با فاصله گذاری اجتماعی و چینش صندلی‌ها در حال برگزاری است.

ایستادگی و مقاومت ملت ایران، رمز افول سلطه استکباری آمریکا / فرمانده سپاه سخنران مراسم

سخنران ویژه این مراسم سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه است.

اجرای سرود گروهی دانش‌آموزی، رزم نوازی دژبان ارتش و برپایی غرفه‌های مختلف تشکل‌های دانش‌آموزی و دانشجویی از جمله برنامه‌هایی است که در این مراسم در حال اجرا است.

ایستادگی و مقاومت ملت ایران، رمز افول سلطه استکباری آمریکا / فرمانده سپاه سخنران مراسم

در بخشی از این راهپیمایی، بیانیه تشکل‌های دانشجویی در اعلام برائت از آمریکا، اسرائیل و انگلیس قرائت شد. همچنین دانش‌آموزان با سر دادن شعارهایی برای نابودی داعش و استکبار جهانی اعلام کردند که تا پایان جان برای حفظ آرمان‌های انقلاب خواهیم ایستاد.

ایستادگی و مقاومت ملت ایران، رمز افول سلطه استکباری آمریکا / فرمانده سپاه سخنران مراسم

قطعنامه اجتماعات سراسری ۱۳ آبان

قطعنامه تظاهرات سراسری و اجتماع مردمی یوم الله سیزدهم آبان؛ روز ملی مبارزه با استکبار جهانی صبح امروز پنجشنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۰ همزمان با برگزاری این مراسم در سراسر کشور در ۸ بند قرائت شد.

در بخشی از این قطعنامه آمده است:

اینک در لحظات شورانگیز و غرورآفرین گرامیداشت سیزدهم آبان ماه 'روز ملی مبارزه با استکبار جهانی' و در شرایطی که 'افول امریکا' با شکست راهبردها و سیاست‌های منطقه‌ای کاخ سفید و خروج نظامیان تروریست این کشور از افغانستان و به فضل الهی از غرب آسیا و نیز فروپاشی تدریجی لیبرال دموکراسی غربی پدیدار شده است و طنین 'مقاومت و استکبارستیزی ملت ایران'، پیش روندگی انقلاب اسلامی و اقتدار روز افزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در پرتو 'بیانیه گام دوم انقلاب' را به حقیقتی انکارناپذیر تبدیل کرده است؛ ما شرکت‌کنندگان در تظاهرات سراسری و دشمن‌شکن ۱۳ آبان ماه، مواضع خود را با بانگ رسای توحیدی و ولایی 'الله اکبر' و 'خامنه ای رهبر' به جهانیان اعلام می‌کنیم. (متن کامل این بیانیه را اینجا بخوانید)

برپایی دادگاه جنایتکاران بین المللی

از حاشیه‌های این تجمع مردمی، برپایی دادگاه محاکمه سران جنایتکار جهان است که در مجاورت این دادگاه زندانی به صورت نمادین تعبیه شده بود که در آن جنایتکاران آمریکایی و اسرائیلی و انگلیسی محبوس شده بودند.

همچنین این دادگاه به شکایت مردمی از جنس اعتراض نسبت به جنایات استکبار جهانی رسیدگی می‌کرد.

حمایت از رزمندگان مقاومت

همچنین شرکت‌کندگان در این اجتماع مردمی با سر دادن شعار «سپاه انقلابی تشکر، تشکر» از اقدام اخیر نیروی دریایی سپاه پاسداران در حفاظت از منافع کشورمان در دریای عمان تقدیر و تشکر کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳
    2 1
    بانک مرکزی و وزارت اطلاعات کجایند؟ ایادی آمریکا در داخل دلار را امروز ۱۳آبان به 28هزار رساندند‌ برای خدشه به روز مبارزه با آمریکا. منتظر برخورد و گزارش هستیم
  • IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳
    1 0
    برای همین در چنین روزی موافقت کردین با ادامه مذاکرات اونم با حضور آمریکا....!!!
  • IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳
    3 0
    مرگ بر امریکا اما در بخش بهداشت و کرونا و و اکسیناسیون با هم دوست هستیم!
  • IR ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳
    0 0
    چه جالب به‌ امید روزی که‌ جنايت کاران نظام سلطه‌ آمریکا محاکمه‌ شوند
  • IR ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳
    0 0
    درکل تاریخ بشر،جنگ(چه برای دفاع وچه برای کشورگشایی،چه برای نابودی ضالمان و چه برای توسعه عقاید ضداستکباری...)همیشه برای (کشورها،عقایدومردم دنیا...)مفیدبوده
  • ب IR ۰۰:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
    0 0
    بلی به آمریکا تورم وحشتناک تحمیل کردیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس