کد خبر 1244876
تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۱
علی ربیعی نمایه

سخنگوی دولت: به قول رئیس جمهور، اتهام زنندگان از ۱۲ مرداد شغلشان را عوض می کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    1 0
    من تو همین انتخابات نزدیک به ۵۳ نفر که نمیخواستن رای بدن رو اوردم پای کار اقای رئیسی، نه برای اقتصاد، برای محاکمه ی بانیان وضع موجود. همین جا اعلام میکنم، اگر این دولت گرین کارتی بعد از اتمام محاکمه نشه حمایتم از این نظام رو تموم می کنم و مقابلتون قرار می گیرم. توان هزینه ساختن و جنگ روانی بالایی هم دارم. دیگه تحمل نمی کنیم بیرون از مرزها شهید بدیم، جوان ما سرش بریده بشه یک عده مفت خور غربزده اینجا عنان کشور رو دست بگیرن و هر غلطی دلشون خواست بکنن و پاسخگو هم نباشن. یا مدارا رو تموم می کنید و بانیان وضع موجود محاکمه میشن. یا دیگه قید دفاع از نظام و انقلاب توسط ما رو بزنید.
    • IR ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
      2 0
      با شما در مورد محاکمه ی بانیان وضع موجود صد در صد موافقم و به شما مثبت دادم؛ اما از دفاع از نظام و انقلاب هرگز دست نخواهیم کشید؛ مطمئناً مخالفان محاکمه ی بانیان وضع موجود مخالف نظام و انقلاب هم هستند. ضمناً به نظر می رسد تا زمان تحویل قدرت به رئیس جمهور منتخب باید کمی صبر انقلابی داشته باشیم تا ان شاء الله این محاکمه در زمان عبور از شرایط گذر به طور مفصل صورت گیرد و در ضمن باعث سوء استفاده و موج سواری دشمنان خارجی و نوکران داخلی شان نگردد.
  • IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    3 0
    وقاحت اگر زبان داشت از این دولتمردان دروغگو و نکبت اعلام برائت می کرد
  • IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    8 0
    آقایان و خانومها، خواهشا در مثال هاتون به سنگ پای قزوین اهانت نکنین و از مثلها و کلمات ترکیبی دیگه ای استفاده فرمایید مث پررویی نجومی و...
  • IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    10 0
    آخه از 12 مرداد دیگه جاسوسها و خائنین در رأس کار نیستن. بخدمت دوستانی که از نظر آقای ربیعی بیکار میشن! پیشنهاد دارم برن دنبال مستندات و مدارک محکمه پسند، و راپرت آنرا به نزد قضات محترم دوسیه نموده تا انشاءلله جواسیس و خائنین به دستگاه عدلیه سپرده بشن. برای برآوردن حاجات بلند بگو آمین.
    • IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
      5 0
      آآآآآمییییییییییییییییییین
    • IR ۱۵:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
      5 0
      آااااااااااااااامییییییییییییییییییییییین، بلند بود یا بلندتر بگم، آااااااااااااااااااااااممممممممممممممیییییییییییییییییین
    • IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
      7 0
      آقا من هم بلننننننننننننننند گفتم آمین، صدام تا اونجا رسید!!!
  • IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    2 0
    شما چی،شما هم شغلتون را عوض می کنید یا به خرابکاری تو کشور ادامه می دید!!؟
  • IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    2 0
    اینکه بعضی ها شغلشون رو عوض میکنند اینرو قبول داریم؛)) منتها یه جور دیگه قبول داریم ، همین حضراتی که در دولت ی روحانی مسئول هستند از شغل فعلی شون کوچ میکنند و تبدیل میشن به اپوزسیون در مقابل دولت ی رئیسی / اقای محمود صادقی نماینده اصلاح طلب امید محلس وکیل الدوله دهم اومده میگه : تعامل منتقدانه با دولت ی رئیسی خواهیم داشت / خوب این مؤید این است که اصلاح طلبان این دولت و دوستانشون در مجالس قبلی و.. از شغل قبلی شون که حمایت متعصبانه از دولت روحانی بوده کوچ میکنند و تبدیل میشن به منتقد و اپوزسیون بر علیه دولت ی رئیسی / ثانیا شما مگه نمیگی تهمت میزنند این قوه قضاییه و اینهم شما اگه ادعاهای منتقدان دروغ بوده برو شکایت کن اگر هم میبینی که مثل دادگاه اقای زاکانی و کریمی قدوسی که تبرئه شدند و شماها بدتر ضایع شدین خواهد شد بهتره بجای چسباندن وصله به این و اون و انداختن تقصیر به گردن این و اون مسئولیت پذیر باشید و اشتباهاتتون و مجازاتش رو هم بپذیرید و از مردم هم عذرخواهی کنید / شما تو این ۸ سال حتی مرد این نبودید که بیایید مقابل منتقدان در رسانه ملی بنشینید و مناظره کنید اگه ادعاهای منتقدان دروغ بود چرا نیومدین تو رسانه ملی باهاشون مناظره کنید و سند رو کنید !؟ /ی ربیعی شما یه برنامه معرفی کنید که تو ۴ سال گذشته یه مسئول بلند پایه در حد وزیر و.. بیاد جلوی منتقدان در رسانه ملی نشسته باشه و شما باهاش مناظره کرده باشید ؛)) / همه اش فرار کردین اقای رییس جمهور به بهانه کرونا از حضور در مجلس و پاسخ به سوال نمایندگان خودداری کرده ؛)) / اقا ما مردم سهمیه واکسنمون رو میبخشیم به ی روحانی واکسن بزنه بیاد مجلس به سوالات نمایندگان پاسخ بده ببینیم کی داره دروغ میگه و تهمت میزنه !؟
  • ناشناس IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    1 0
    اگر موافق نيستيد دستور بفرماييد شغلشان را عوض نكنند
  • IR ۰۰:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    1 0
    حالا کی می تواند به این پررو های نجومی تفهیم اتهام کند؟!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس