کد خبر 120505
تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۱۷:۰۸

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه برگزاری دومین رزمایش جعفر طیار از برگزاری رزمایش های مشترك ارتش و سپاه به عنوان رویكرد جدید دفاعی و تاكتیكی قوای مسلح نظام جمهوری اسلامی خبر داد.

به گزارش مشرق، امیر احمد رضا پوردستان در گفت و گو با خبرگزاری جمهوری اسلامی در منطقه عملیاتی درح (محور بیرجند سربیشه) افزود: این اقدام در راستای یادآوری وحدت قوای مسلح در دوران هشت سال دفاع مقدس در دستور كار قرار گرفته است.

وی گفت: در دومین رزمایش جعفر طیار نیز به منظور بروز و ظهور قدرت استحكام، وحدت و همدلی و هماهنگی و همفكری قوای مسلح ارتش، آرایش نظامی صورت گرفته به شكلی است كه نیروی هوایی، پدافند و هلیبرد به پشتیبانی نیروی زمینی وارد عمل شده اند.

امیر پوردستان در بخش دیگری با بیان اینكه به كلیه اهداف از پیش تعیین شده در این رزمایش با موفقیت تمام دست یافتیم، اظهار داشت: بزرگترین پیام در این رزمایش برای همسایگان و دوستان ما در منطقه، صلح و دوستی است و این تامین امنیت جز به دست كشورهای منطقه دست یافتنی نیست.

وی گفت: در عین حال این رزمایش حامل پیام مهمی نیز برای دولت هایی است كه در مخیله خود فكر اندك تهدید یا تعرض به خاك جمهوری اسلامی را دارند و آن تجلی اقتدار، همبستگی، وحدت و یكپارچگی قوای مسلح و تبعیت محض از ولایت فقیه و فرماندهی كل قوا است.

دومین رزمایش جعفر طیار از روز دوشنبه آغاز شده و تا فردا ادامه دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس