کد خبر 120439
تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۱۴:۵۶

مرحله دوم رزمایش جعفر طیار ارتش جمهوری اسلامی ایران روز سه شنبه با موفقیت در منطقه محور بیرجند - سربیشه به سمت درح در استان خراسان جنوبی انجام شد.

به گزارش مشرق به نقل از ایرنا، هدف این رزمایش حفظ آمادگی و ارتقا توان رزمی یگانهای مستقر در منطقه اعلام شده است. فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در این خصوص گفت: نیروهای شركت كننده در رزمایش در این مرحله به تمامی اهداف از پیش تعیین شده دست یافتند.

امیر احمدرضا پوردستان در جمع خبرنگاران حاضر در منطقه عملیاتی رزمایش افزود: دفع هواپیماهای بدون سرنشین دشمن فرضی با آتش پدافند و پشتیبانی نیروی هوایی از جمله عملیات امروز بود كه با موفقیت انجام شد.

وی گفت: پیام این رزمایش برای كشورهای دوست، صلح و دوستی و برای كشورهایی كه به فكر تعرض و تهدید ما هستند 'اقتدار جمهوری اسلامی ایران' است.

'دومین رزمایش جعفر طیار ارتش جمهوری اسلامی ایران' امروز و فردا ادامه خواهد داشت. مرحله نخست این رزمایش پارسال در منطقه عمومی جنوب شرق كشور با موفقیت برگزار شد.

در رزمایش امسال درسهایی كه از رزمایش یكم گرفته شده به مرحله اجرا در می آید.در این رزمایش نیروهای زبده زمینی، هوایی و پدافند ارتش جمهوری اسلامی ایران شركت دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس