کد خبر 1194415
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۰
رهایی محکوم به اعدام پس از گذشت ۱۸ سال در ایلام - کراپ‌شده

مدیرکل زندان‌های استان ایلام گفت: یک محکوم به اعدام که به علت قتل عمد ۱۸ سال در زندان مرکزی ایلام به سر می‌برد از چوبه دار رهایی یافت.

به گزارش مشرق، مجید احسانی گفت: یک محکوم به اعدام که به علت قتل عمد ۱۸ سال در زندان مرکزی ایلام به سر می‌برد با تلاش و ایثار مسوولین زندان، بزرگان، مصلحین و شورای معتمدین پلیس استان از چوبه دار رهایی یافت.

وی افزود: از ابتدای سال تاکنون ۱۰ زندانی محکوم به اعدام به همت هیات صلح و سازش متشکل از مسوولین زندان‌های استان، ریش سفیدان و مصلحین از زندان رهایی یافتند.

مدیر کل زندان‌های ایلام تصریح کرد: از ابتدای سال تا کنون نیز ۱۱۶ زندانی جرائم غیر عمد از زندان آزاد شدند و در تلاش هستیم با بهره مندی از توان و ظرفیت نهادهای حمایتی و مساعدت خیرین استانی، تعداد بیشتری از زندانیان جرائم غیر عمد را از زندان آزاد کنیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۷:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۸
    2 0
    چرااینقدرمهم نشون میدین قاتل روکه قراربوده اعدام بشه حالا نشده؟؟ اینقدر رواینامانورندید.. ای کاش یذره هم بفکرخانواده مقتول بودید. خودم شصادهساله داداشم کشته شده قاتلش با چشم. خودمون دیدیم امادادگاه هنوزنمیتونه ثابت کنه چون قاتل زده زیرحرفاش.. ازادبشه بازممکنه جنایت دیگه ای بکنه.. اینهمه اعدام نشدن قاتل راانعکاس میدین یبارم ازخانواده مقتولین دفاع کنیدوببینیدتواین دادگاههاچه برسرشون میاد. بایدنزدیک به دویست سیصدملیون هزینه کنن پول وکیل و... رفت وامد. از یطرف عضوخانوادشون ازدست دادن ازطرف دیگه بایدکل زندگیشونم هزینه کنن یادوندگی کنن بحقشون برسن
  • IR ۱۷:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۸
    0 1
    18 سال هر روز مرده و زنده شده .
    • IR ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۹
      1 0
      نه عزيزم هر موضوعي مشمول مرور زمان شود لوث و بي اهميت ميشود! دليل اينكه ان مدت اجراي حكم به تعويق افتاده معلوم نيست !! در اين مدت نيمي از اوليا دم احتمالا مرحوم شده اند و اين جناب هم خوش ميگذرونده !!!!!
  • IR ۱۸:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۸
    2 0
    تلاش برای رهایی محکومین به قتل عمد کار بسیار بی خودیه. این همه وقت و هزینه و انرژی رو بذارید اون بیچاره هایی رو که به دلیل نداری به زندان افتادن آزاد کنید. به خدا چند تا اوباش از جامعه حذف بشن بهتره که بعضی از افراد کم تجربه و کم تحمل به دلیل نداری کارشون به زندان بکشه یا این که مدت زیادی در زندان بمونن، چرا که بعد از زندان قطعا به سمت خلاف میرن...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس