کد خبر 1181265
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۱
اظهارنظر ترامپ پس از تبرئه خود در مجلس سنا

کارشناس شبکه من‌وتو: سیاست فشار حداکثری آمریکا علیه ایران شکست خورده و نتوانسته ایران را پای میز مذاکره بکشاند و توان هسته‌ای آن را محدود نماید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • کارشنا سیاسی IR ۰۸:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    0 0
    ترامپ یک فرد روانی بود که تعادل سالمی نداشت خودمحوری و غرور از گزینه های برجسته شخصیت مخدوش وی بود او به ذم اینکه میتواندبا فشار حداکثری ملت ایران را به زانو در بیاورد سخت در اشتباه بود با خروج یکجانبه او از توافق برجام نه تنها برنامه هسته ای ایران متوقف نشد که با توان و سرعت بیشتری در حال انجام است دولت جدید آمریکا باید از کارهای ترامپ درس عبرت بگیرد و هر چه زودتر به برجام بازگردد زیرا تداوم فعالیت هسته ای ایران با عنای بالا تبعات بسیار بدی برای آنان خواهد داشت.
    • IR ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
      0 0
      ترامپ آمریکای بدون رتوش رو به مردم جهان نشان داد، سعی نکنین بگین آمریکا خوبه حالا شانسی این یه دفعه یه رئیس جمهور خل و چل اومد سر کار!! آمریکا دشمن خونی ما هست و نقشهٔ نایس ترین رئیس جمهوراش هم براندازی نظام ایران و به زانو در آوردن و تسلط بر ماست!! هرکسی بعد از 42 سال دشمنی آمریکا تحت ریاست جمهوری انواع و اقسام جانوران از احزاب مختلف غیر ازین فکر کنه یا بلانسبت خیلی خنگه یا جهت انحراف افکار عمومی این حرفو میزنه ولا غیر!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس