ناتان رابینسون

ستون‌نویس آمریکایی «گاردین» پس از اینکه در صفحه توئیتری خود کمک‌های نظامی آمریکا به اسرائیل را مورد انتقاد قرار داده بود، از این رسانه اخراج شد.

به گزارش مشرق، در ادامه آزادی‌های بیان در رسانه‌های غربی، یک ستون‌نویس «گاردین» به علت انتقاد از کمک‌های نظامی آمریکا به اسرائیل در توئیتر، اخراج شد. 

ناتان رابینسون، ستون‌نویس آمریکایی «گاردین» پس از اینکه در صفحه توئیتر خود به صورت کنایه‌آمیز، کمک‌های نظامی آمریکا به اسرائیل را مورد انتقاد قرار داده بود، از این رسانه اخراج شد!

او در توئیتی نوشته بود: آیا می‌دانید کنگره آمریکا اجازه ندارد هیچ هزینه و مخارج جدیدی را تصویب کند مگر اینکه بخشی از آن به سمت خرید اسلحه برای اسرائیل هدایت شود!

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
    3 1
    آمریکا رهن اجاره‌ای صهیونی است
  • Mjp IR ۲۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
    3 1
    واقعاخنده داره یشهرکوچک یهودی بر300ملیون امریکایی حکومت کنه.. چقدرحقیرهستن یاغی های وحشی غرب ک تاکمر برای اسراییل تعظیم کردن.. مسیحی هایادشون رفته همان یهودیهایی هستن ک به مریم مقدس تهمت زدن و... الان شدن نوکریهود؟ مسیحی های بی غیرت غیرتتون کجارفته
  • IR ۲۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
    0 0
    بعد از شکست آدولف هیتلر در جنگ جهانی دوم و پیروزی متفقین ( متحدین یهود بین المللی ) آمریکا و غرب بطور کامل تحت کنترل و نفوذ و اداره یهود بین المللی، صهیونیسم جهانی در آمدند ... آدولف هیتلر متوجه نقش مخرب و، ویرانگر این قوم نفرین شده در سطح جهان شده بود ... روحت شاد مرد بزرگ تاریخ ..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس