ترکیب پرسپولیس برای بازی با استقلال مشخص شد

معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس گفت: امیدوارم بتوانیم نتیجه خوبی مقابل استقلال کسب کنیم، هر چند دوستان خوبی در این باشگاه داریم و احترام خاصی برای تیم حریف قائل هستیم.

به گزارش مشرق، ابراهیم شکوری درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس پیش از برگزاری دربی ۹۴ پایتخت مقابل استقلال اظهار داشت: خدا را شکر شرایط تیم ما بسیار خوب است. بازیکنان ما اردوی خوبی را سپری کردند. در بازدیدی هم که روز گذشته از تمرین تیم داشتیم، همه چیز مناسب است و با توجه به اینکه به خاطر کرونا نمی‌توانیم از هواداران خونگرم‌مان پذیرایی کنیم و استادیوم خلوت است. آن‌ها در فضای مجازی سبب دلگرمی بازیکنان، کادر فنی و مسئولان باشگاه شده‌اند.

وی افزود: امیدوارم این روند ادامه داشته باشد و بتوانیم نتیجه خوبی را در دربی کسب کنیم، هر چند تعدادی از بازیکنان خود را از دست داده‌ایم، اما نفرات فعلی جزو بهترین بازیکنان ایران هستند که توانستند پرسپولیس را به فینال آسیا برسانند. همین موضوع نشان دهنده عملکرد خوب آن‌ها و توانایی‌های بالای‌شان است.

معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس با اشاره به فضای دربی تصریح کرد: من خودم در دربی چندین بار بازی کرده و می‌دانم این بازی متفاوت است. تیم ما با تمام توانش و به پشتوانه حمایت هواداران وارد زمین می‌شود و امیدوارم بتوانیم نتیجه خوبی مقابل استقلال کسب کنیم، هر چند دوستان خوبی در این باشگاه داریم و احترام خاصی برای تیم حریف قائل هستیم.

شکوری اضافه کرد: کادر فنی ما و یحیی گل محمدی هم جزو بهترین کادر فنی ایران هستند که در ۱۰ سال گذشته به عنوان تنها مربی ایرانی توانست یک تیم ایرانی را با وجود شرایط اقتصادی فعلی و هزینه‌های سنگین تیم‌های آسیایی، به فینال آسیا برساند. هر چند می‌دانیم استقلال تیم خوبی است، اما دربی فضای متفاوتی دارد.

وی در گفت‌وگو با شبکه خبر ادامه داد: امیدواریم بچه‌ها بهترین عملکرد را در این بازی به نمایش بگذارند. باشگاه هم با تمام توان خود پشت بازیکنان و کادر فنی است و امیدوارم نتیجه خوبی به دست آوریم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس