دین‌محمدی: حیف از دربی سال ۷۹ که با درگیری تمام شد/ استقلال تصور نکند برنده بازی است

سیروس دین‌محمدی پیشکسوت باشگاه استقلال گفت با اینکه تیمِ محمود فکری در صدر جدول حضور دارد، اما نباید تصور کند برنده دربی خواهد شد.

به گزارش مشرق، سیروس دین‌محمدی درباره شرایط تیم فوتبال استقلال در آستانه دربی هفته آینده اظهار داشت: استقلال در صدر جدول حضور دارد و شرایطش خوب است، اما نباید فراموش کرد که دربی با همه بازی‌ها متفاوت است. به دلیل اینکه پیش از شروع فصل در استقلال بودم، دوست نداشتم بحث فنی را مطرح کنم، اما استقلال در صدر جدول است و شرایط این تیم به نسبت پرسپولیس بهتر دیده می‌شود، اما دربی با سایر بازی‌ها تفاوت بزرگی دارد.

بیشتر بخوانید:

پرسپولیس را دو بر صفر می‌بریم

وی در ادامه افزود: استقلال نباید تصور کند که برنده دربی است. بازیکنان باید با حوصله بازی کنند تا موفق به گرفتن سه امتیاز بازی شوند. امیدوارم دربی بازی خوبی از آب در بیاید و حواشی نداشته باشد. اگر چه تماشاگران حضور ندارند، اما باز هم این بازی هیجان خاص خودش را دارد. 

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در مورد خاطراتش از دربی‌های گذشته گفت: فکر می‌کنم، در هفت هشت دربی به‌عنوان بازیکن حضور داشتم. بهترین خاطره‌ام به دربی 50 باز می‌گردد که به علیرضا اکبرپور پاس گل دادم و بازی را با یک گل بردیم. بازی رفت همان سال دعوا شد و همه یکدیگر را می‌زدند. انصافاً معلوم نبود چه کسانی همدیگر را می‌زنند! حیف آن دربی که خوب و هیجانی بود، چون ما بعد از گل اول پرسپولیس به بازی برگشتیم و بعد این پرسپولیس بود که به بازی برگشت. 

دین‌محمدی خاطرنشان کرد: دربی سال 79 آنقدر جو سنگینی داشت و بزن بزن بود که هنوز از آن بازی یاد می‌شود. من هیچ وقت دوست نداشتم در درگیری‌ها حضور داشته باشم، چون می‌دانستم حاشیه به ضرر یک فوتبالیست است. 

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    2 0
    حیف از جوونای مملکت که معطل امثال شما شدند!
  • امیرجان IR ۱۷:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    2 0
    ب امید حق تعالی خدا با ماس
  • IR ۲۰:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    0 1
    حیف ما که شما ها شده بودین دلخوشی ما

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس