پیشکسوت پرسپولیس: هواداران باید از «گل‌محمدی» حمایت کنند

مهاجم اسبق سرخپوشان پایتخت، گفت: چیزی که در مقطع فعلی اهمیت دارد این است که هواداران باید با تمام وجود از سرمربی تیم حمایت کنند و این را بدانند که گل محمدی بهترین گزینه برای هدایت پرسپولیس است.

به گزارش مشرق، محسن خلیلی درباره تقابل پرسپولیس و استقلال در چارچوب دیدار معوقه هفته هشتم لیگ برتر و در شهرآورد تهران، اظهار داشت: بعد از فینال آسیا احساس می‌کنم هنوز بازیکنان نتوانستند که به شرایط عادی برگردند اما نباید از یاد ببریم این تیم همان تیمی است که با شایستگی به فینال رسید و با ۲ صحنه VAR قهرمانی را از دست داد.

وی ادامه داد: در شرایطی هستیم که باید از تیم و کادر فنی حمایت کرد. اطمینان دارم که روند خوب پرسپولیس را از همین بازی با استقلال می‌توانیم ببینیم به شرط اینکه هواداران در همه فضاها از تیم حمایت کنند.

پیشکسوت پرسپولیس یادآور شد: پرسپولیس همیشه قدرتمند است و به قول معروف همیشه زورش زیاد است، ولی باید ببینیم برای شهرآورد «یحیی گل‌محمدی» چه سیستم و برنامه‌ای را در سرش دارد. امیدوارم هر تصمیمی که یحیی گرفت در نهایت به نفع پرسپولیس تمام شود. فکر می کنم سیستم پرسپولیس در بازی با سپاهان هم کاملا کادر فنی استقلال را به فکر فرو برده. باید ببینیم آیا یحیی برای شهرآورد برنامه جدیدی دارد یا خیر.

بیشتر بخوانید:

دربی ۹۴؛ دومین نبرد کرونایی سرخابی

خلیلی خاطرنشان کرد: اگر بازیکنان در شرایط ایده‌آل خودشان باشند و دست مربی را برای هر تاکتیکی باز بگذارند شکست استقلال اصلا دور از ذهن نیست.   پرسپولیس تیم فوق‌العاده‌ای است که می‌تواند هر حریفی را شکست بدهد.

وی در خصوص وضعیت خط حمله پرسپولیس گفت: گل زدن یک استعداد ذاتی است و ما می توانیم این استعداد را در مهاجمان پرسپولیس ببینیم به شرط اینکه خیلی روی آنها فشار نباشد. خود من وقتی چند هفته گلزنی نمی کردم وارد مسائل حاشیه‌ای نمی‌شدم و تمرکزم را روی کار می گذاشتم تا سریعتر گل بزنم.   فکر می کنم خط حمله پرسپولیس فشار زیادی را تحمل می کند و همین باعث می شود که تمرکزشان را از دست بدهند.

پیشکسوت پرسپولیس درباره نگرانی برخی هواداران این تیم از مسائل داوری برای شهرآورد تهران گفت: در یک فصل فوتبالی ممکن است تیمی از اشتباهات داوری ضرر بیشتری کند، اما مطمئنا هیچ داوری دوست ندارد از عمد اشتباه کند و آبروی خودش را به خطر بیندازد. اشتباهات داوری در همه جای جهان وجود دارد و اصلا به خاطر همین است که تصمیم گرفتند از سیستم VAR استفاده کنند.

خلیلی ادامه داد: به نظر من نباید زیاد روی مسئله داوری حساس شد. هرچه بیشتر در مورد داوری صحبت بکنیم فشار بیشتری روی داور ایجاد می‌شود که شاید ضریب اشتباه را بالا ببرد.

وی در پایان گفت: چیزی که در مقطع فعلی اهمیت دارد این است که هواداران باید با تمام وجود از یحیی گل محمدی حمایت کنند و این را بدانند که گل محمدی بهترین گزینه برای هدایت پرسپولیس است و نباید پشت او را خالی کرد.

شهرآورد نود و چهارم پایتخت روز دوشنبه ۲۲ دی‌ماه ۱۳۹۹ در ورزشگاه آزادی بین ۲ تیم استقلال و پرسپولیس برگزار می‌شود.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • یاسر IR ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    0 0
    بابا مسعود باشماسا حماییییییت کن امسااااااااال روهم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس