سردار سلیمانی نمایه

نماینده مسیحیان آشوری و کلدانی در مجلس گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی در مقابله با داعش و دفاع از ملت‌ها در برابر این گروهک تروریستی هیچ تفاوتی بین مسلمان و غیرمسلمان قائل نمی‌شد.

به گزارش مشرق، شارلی انویه تکیه نماینده مسیحیان آشوری و کلدانی ایران در مجلس شورای اسلامی، گفت: سالروز شهادت سردار دلها مجاهد خستگی‌ناپذیر شهید حاج قاسم سلیمانی را به رهبر معظم انقلاب و ملت شریف ایران تسلیت عرض می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

دادخواهی نماینده کلیمیان در مجلس برای مردم فلسطین

وی افزود: زبان از بیان خصوصیات و ویژگی‌های شهید سلیمانی قاصر است اما از برجسته‌ترین صفات وی می‌توان به ولایت‌مداری، اخلاص در عمل، مردمی بودن و توجه ویژه‌ای به جوانان اشاره کرد.

نماینده مسیحیان آشوری و کلدانی در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:  شهید حاج قاسم سلیمانی در مقابله با داعش و دفاع از ملت‌ها در برابر این گروهک تروریستی هیچ تفاوتی بین مسلمان و غیرمسلمان قائل نمی‌شد او در دفاع از ملت‌ها در برابر اقدامات تروریست‌ها عدالت حضرت علی (ع) و حقوق بشر واقعی را به نمایش گذاشت.

شارلی انویه تکیه اظهار کرد: شهادت حاج قاسم سلیمانی باعث نمی‌شود که خط مقاومت متوقف شود و حرکت مجاهدت مهم و مقاومت را پرسرعت تر و حرکت مجاهدت و مقاومت ملت ایران با شتاب بیشتر نسبت به گذشته ادامه خواهد داشت.

وی افزود: آمریکا نماد عینی و بارز تروریسم دولتی است و برای پیشبرد اهداف و از هیچ اقدام غیر انسانی فروگذار نمی‌کند.

نماینده مسیحیان آشوری و کلدانی ایران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: دولت آمریکا در عرصه سیاسی و حقوق بشری بود و چهره کریه آنان را برای همگان عیان کرد و آنها بیش از پیش با این کار چهره خود را به جهانیان نمایان کرده‌اند.

وی افزود: مسیحیان آشوری و کلدانی ایران زیر پرچم ولایت دوشادوش هموطنان مسلمان خود در دفاع از ناموس این وطن ایستاده‌اند و مقاومت می‌کنند و در این مسیر لحظه ای درنگ نخواهند داشت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس