کد خبر 1162693
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۰۷:۰۸
جشن تولد شهدا

برنامه «ما ایرانی ها» به تهیه کنندگی و کارگردانی قاسم اورنگی یکشنبه ۱۴ دی ماه  ساعت ۲۲ ، میهمان جشن تولد شهداست!

به گزارش مشرق، برنامه «ما ایرانی ها» به تهیه کنندگی و کارگردانی قاسم اورنگی یکشنبه ۱۴ دی ماه  ساعت ۲۲ ، میهمان جشن تولد شهداست!

 دبیرستان مکتب امام صادق علیه السلام جزو آن دسته از مدارسی است که در زمان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ، شهیدان ، جانبازان و آزادگان کم نظیری را، در این راه تقدیم کرده است. 

این دانش آموزان قدیمی که امروز در سنین میانسالی هستند، بیش از سی سال است در حسرت جاماندن از دوستان سفر کرده شان، به همراه دیگر همرزمان و همکلاسی های شان این توفیق را داشته اند که به مناسبت های مختلف، کنار هم جمع شده و یاد عزیزان جاویدشان میکنند.

 از جمله در سال ۱۳۹۸ تصمیم می‌گیرند، برای هم مدرسه‌ای‌های خود که به ‌درجه شهادت رسیده اند، جشن تولد بگیرند.

البته در این اقدام ابتدا نگرانی و دلهره هایی از تاثیر این کار بر خانواده شهدا به خصوص پدران و مادران شهدا داشتند ولی کم کم شیرینی و حلاوت این کار جدید در ذائقه آنها و به خصوص مادران بزرگوار شهدا ماندگار شد.

این بچه ها که یادگاران دفاع مقدس هستند، علاوه بر خدماتی که در مشاغل مختلف بر دوش دارند، با توجه به مشکلات اقتصادی و آسیب های وارده بر قشر مستضعف جامعه ، با همیاری خانواده معزز شهدا در مناسبت های مختلف و از جمله اول هر ماه نسبت به انجام قربانی و توزیع در بین تعداد محدودی از نیازمندان نیز پیش قدم هستند.

«اورنگی» در این رابطه گفت: شهیدان و خانواده‌های این عزیزان برای ملت شهید پرور ما، همیشه مورد توجه هستند و ما همیشه قدردان آنها خواهیم بود.

برنامه ترکیبی «ما ایرانی‌ها» کاری از گروه اجتماعی شبکه پنج سیما است که یکشنبه ساعت ۲۲ از شبکه پنج سیما پخش خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • قاسم امینی IR ۲۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
    0 0
    سلام و تشکر از بخش مقاومت خبرگزاری مشرق

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس