کد خبر 1074107
تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۱
برنی سندرز نمایه

سناتور ایالت ورمونت در پیامی در توئیتر نوشت که حدود ۴۰ میلیون آمریکایی در فقر به سر می‌برند و ۵۰۰ هزار شهروند این کشور نیز شب‌ها در خیابان می‌خوابند.

به گزارش مشرق، «برنی سندرز» سناتور ایالت ورمونت گفت که پیش از بحران شیوع کرونا در این کشور نیمی از مردم آمریکا بر اساس پرداخت ماهیانه زندگی خود را سپری می‌کردند.

وی در پیامی در توئیتر نوشت: «ده‌ها میلیون آمریکایی بیمه درمانی ندارند و حدود ۴۰ میلیون آمریکایی در فقر به سر می‌برند و ۵۰۰ هزار نفر نیز در خیابان‌ها می‌خوابند.»

بیشتر بخوانید:

سندرز: ترامپ از اذعان به رنج مردم آمریکا سر باز می‌زند

سندرز: ده‌ها میلیون آمریکایی از بیمه درمانی محروم شده‌اند

این سناتور ایالت ورمونت در ادامه پیام خود نوشت: «ما نمی‌توانیم به عقب برگردیم تا به شرایط عادی برسیم. ما باید به جلو رفته و اقتصادی که برای همه کار کند ایجاد کنیم.»

«جو بایدن» نامزد دموکرات‌ها برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نیز روز دوشنبه از تصمیم دولت این کشور برای پایان دادن به بیمه سلامت میلیون‌ها آمریکایی انتقاد کرد. 

وی در پیامی در توئیتر نوشت: «در میانه بدترین بحران بهداشتی عمومی در زندگی‌مان، رئیس جمهور ترامپ فعالانه در تلاش برای پایان دادن به بیمه سلامت برای میلیون‌ها آمریکایی است.»

آخرین آمارها از آمریکا حاکی از آن است که تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور به بیش از ۱ میلیون و ۵۳۰ هزار نفر رسیده است.

همچنین تلفات کرونا در این کشور همچنان در حال افزایش بوده و بر اساس آخرین آمار،‌ قربانیان کرونا در این کشور  از ۹۱ هزار نفر فراتر رفته است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 5
  • امیر IR ۰۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
    4 1
    از جمعیت حدود سی صد میلیونی امریکا رقم خیلی کمی هست
    • IR ۰۹:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
      1 1
      ولی برای ادعاهای گنده شون خیلی عدد بزرگیه
    • IR ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
      3 1
      01:32 کلا همه چی تو آمریکا خوبه، حتی اگه 50 میلیون نفرم کنار خیابون بخوابن بازم کمه! خخخخ
  • IR ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
    1 0
    مشرق خودشو کشت با این آمریکا اه اه
    • IR ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
      1 0
      10:07 دم مشرق گرم که حرص شما پی پی سی و سعودی و... تماشا کن هارو درآو ده!!! حالم بهم میخوره ازین پی پی سی و بقیه که از صبح تا شب خود‌شونو با اخبار ایران کشتن، اَه اَه.... انگار تو انگل ستان و سقوطستان و کشوردزدیده شده از سرخپوستها خبر دیگه ای نیست فقط تو ایرانه اَه اَه......
  • IR ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
    3 3
    حداقل اونا جرات دارن از مملکتشون انتقاد کنن.
    • IR ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
      4 0
      10:08 میشه بفرمایید این آقای زیبا کلام و صادقی و اینا الان مشغول چه کاری هستند؟ اگه منظور آتیش زدن خونهٔ مردمه، که نه بازم میزنن تو دهنتون!
    • شرقی IR ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
      0 1
      در اینکه برخی از غرب گراها تصور می کنند ادرار غربی ها نیز خوشبوست و می توانند آن را به عنوان ماده ی خوشبوکننده استفاده کنند، شکی نیست..!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس