کد خبر 1067734
تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۳
اسلام ستیزی در آلمان

پلیس آلمان روز پنجشنبه همزمان با اقدام علیه حزب‌الله لبنان به چند مسجد و منزل مسلمانان حمله کرده است.

به گزارش مشرق، منابع خبری امروز پنجشنبه گزارش داده‌اند پلیس آلمان همزمان با اقدام علیه حزب‌الله لبنان به مساجد مسلمانان حمله کرده است. 

 بیشتر بخوانید:

امر آمریکا برای تمام اروپا درباره حزب الله لبنان

آلمان حزب‌الله را «سازمان تروریستی» اعلام کرد

وزارت کشور آلمان امروز (پنجشنبه) ضمن «تروریستی» خواندن حزب‌الله لبنان فعالیت‌های این گروه را در خاک این کشور اروپایی ممنوع اعلام کرد.

پیش از این خبرگزاری رویترز گزارش داده بود پلیس آلمان اوایل صبح امروز عملیاتی را با هدف دستگیری برخی از اعضای حزب‌الله انجام داده است. مقام‌های امنیتی آلمان مدعی هستند که حدود یکهزار و ۵۰ نفر از اعضای حزب‌الله در خاک این کشور فعالیت می‌کنند.

شبکه خبری «سی‌ان‌ان» به نقل از یک منبع در پلیس آلمان گزارش داده پلیس، چندین منزل را در شهرهای «برلین» و «برمن» و ایالت «نوردراین-وستفالن» مورد بازرسی قرار داده است.

پلیس و وزارت کشور آلمان گفته‌اند به چهار مسجد و مرکز فرهنگی نیز حمله کرده‌اند. وزارت کشور آلمان در بیانیه‌ای اعلام کرد: «این مراکز که از آنها تحقیق انجام می‌شود به دلیل حمایت‌های مالی که از آن برخوردارند و تبلیغاتی که برای حزب‌الله انجام می‌دهند بخشی از این سازمان هستند.»

آلمان در حالی حزب‌الله را در لیست سازمانهای تروریستی قرار داده است که سال گذشته «نیلسن آنن» معاون وزارت امور خارجه آلمان در مصاحبه‌ای با هفته‌نامه اشپیگل اعلام کرده بود که برلین قصد ندارد شاخه سیاسی حزب‌الله لبنان را در فهست «سازمانهای تروریستی» قرار دهد.

رژیم صهیونیستی و دولت آمریکا در ماه‌های گذشته در تلاش برای محدود کردن فعالیت‌های حزب‌الله لبنان، کشورهای اروپایی را برای تروریستی اعلام کردن کل حزب‌الله تحت فشار شدید قرار داده‌اند. واشنگتن همچنین در تلاش برای پایین آوردن محبوبیت حزب‌الله در لبنان، چندین بانک و شخصیت لبنانی را به اتهام ارتباط حزب‌الله در فهرست تحریم قرار داده است.

این تصمیم در حالی اتخاذ شده که حزب‌الله یکی از مهمترین احزاب سیاسی لبنان است و در انتخابات سال گذشته پارلمان لبنان هم با وجوداقدامات آمریکا علیه این حزب، بخش بزرگی از کرسی‌ها در اختیار ائتلاف مورد حمایت حزب‌الله قرار گرفت.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 60
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۲۳:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۱
    24 8
    تا آمریکا دستور بده این سگ بزدل و ضعیف کش درجا هار میشه . نوبت تو هم میرسه نابودی تو از فتح افغانستان و بحرین هم ساده تره
    • علی IR ۰۶:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
      17 1
      هر وقت دشمن دشمنی را آشکار کند یعنی ضعیف شده و نفس های آخرش را می کشد.... اروپا که عددی نبود اربابش امریکا هم فروپاشیده ......
    • IR ۱۵:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
      4 8
      مردم کشور خودت رو چی میگی؟ رفاه مردم اونا چطور هست؟ از چه لحاظ دارند نفس های آخر را می کشند؟
  • IR ۲۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۱
    22 6
    دستور از بالا به آلمان داده شد که این کار بکنه و از اونجایی که آلمان اختیاری از خودش ندارد و از یک موش خانگی ترسو تر هست
  • IR ۲۳:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۱
    3 17
    مسلمانان؟ یه گروهک اقلیت از جماعت میلیونی مسلمانان آلمان
    • علی IR ۰۶:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
      14 0
      مهم کیفیته نه تعداد و گرنه مسلمان زیاده ولی تنها حزب الله بود که اسرائیل را خوار کرد و مسلمان سازشکار فاسد را رسوا کرد.
    • ساشا IR ۰۷:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
      0 24
      دقیقا فورا یک گروه تروریست رو میگن مسلمان. فراموش کردن درسته همه ترورریست ها مسلمان هستند ولی همه مسلمانان تروریست نیستند.
    • IR ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
      5 0
      23:58 چند میلیون نفرو که نمیتونستن با هم بگیرن که، هرچندتاشونو بگیرن میشه گروه اقلیت از مسلمانان!!!
    • IR ۱۴:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
      7 0
      اقلیت محدود ! شیعیان هم در بین مسلمانان یک اقلیت مذهبی هستن ! به همین خاطر کار آلمان سرکوب اقلیت های مذهبی هست ! درضمن شما وهابی مطمئن هم باید شاد باشید تا حزب الله بره و شما وهابی ها راحت اسلام تحریف شده وهابی داعشی رو تبلیغ کنین !
    • IR ۱۹:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
      0 0
      07:26 اروریست تویی و سگان حرامی که تربیتت کردن
  • IR ۰۰:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
    24 5
    آلمان خودش اشغال شده ی آمریکا و صهیونیسم است و از این کشورِ مستعمره ، انتظار دیگری نداشتیم .
  • IR ۰۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
    14 2
    لبنان و حزب الله وارد یک جنگ هیبریدی شدن. امیدوارم مردم لبنان درست عمل کنن و بتونن شر آمریکایی رو تشخیص بدن و تو پازل اونا بازی نکنن.
  • IR ۰۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
    16 2
    آلمانی های حقیر و بشدت تحقیر شده در سالیان اخیر/ در صنعت پیشرفته ولی در نوکری و ذلت بردگی آمریکا..... نامبر وان
  • دلسوز IR ۰۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
    5 0
    واقعا غربیها نشان دادند که شرافت سیاسی براشون معنانداره. اسراييل خودش آخر تروریسته! احمدی نژاد سالهای گذشته مطلب جالبی گفت،اینکه :اروپاییها وبطور خاص آلمانیها، بقول خودشون یهودیها را قتل عام کردن، حالا مردم فلسطین چرا بايدتاوان جنایت اونا را بدن!؟!
  • وطن پرست DE ۰۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
    14 1
    بیا. اینم از ازادی بیان اروپایی. بهمراکز فرهنگی حمله می کنن هیچ کسی هم اعتراض نداره. تو ایران طرف بمب گذاری می کنه بازداشت می شه همه ادعای ازادی بیان دارن. حالم از غرب زده ها بهم می خوره.
  • IR ۰۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
    9 3
    مرگ بر المان، باید سفارت المان را اشغال میکنیم و اموال و املاکش رو به نفع مسلمانان مصادره کنیم. تازه فراموش نکنید همین ژرمن های نامرد بودن که به صدام حسین سلام شیمیایی دادن تا جوون های ما رو بکشه
  • IR ۰۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
    3 18
    این که تیتر خیلی تحریک کننده ای هست، این گروه در بین مسلمانان آلمان یه اقلیت خیلی محدود هستند
    • علی IR ۰۶:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
      8 0
      راست میگی فقط به دشمن اسرائیل گیر داده با مسلمونای کاباره ای فاسد و بقیه که هم سازشکار یا تکفیرین گیر نداده....
    • IR ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
      7 0
      02:04 حالا یعنی شما تحریک شدی؟
    • IR ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
      3 0
      اقلیت محدود ! شیعیان هم در بین مسلمانان یک اقلیت مذهبی هستن ! به همین خاطر کار آلمان سرکوب اقلیت های مذهبی هست ! درضمن شما وهابی مطمئن هم باید شاد باشید تا حزب الله بره و شما وهابی ها راحت اسلام تحریف شده وهابی داعشی رو تبلیغ کنین !
  • دیده بان IR ۰۲:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
    9 3
    از آلمانیهای احمق ونژادپرستی که هنوز بابت هولوکاست جعلی به صهیونیست های کثیف هرساله غرامت های سنگینی پرداخت میکنند،این تصمیمات واقدامات خبیثانه تعجب ندارد،وقتی دربرلین صدای اذان ازمساجدشنیده شدتعجب داشت و البته مشخص بودکه بعدازآن فتنه ای ازسوی مخالفان اسلام ودر راس آنان آمریکای تروریست وصهیونیستهای نجس رخ خواهدداد!نورخداخاموش شدنی نیست!
    • دیده بان IR ۰۶:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
      4 0
      کمترازیک ماه قبل درتاریخ99/1/17مشرق خبری باکد1058625باعنوان:شوق مسلمانان درآلمان پس ازپخش صدای اذان دربرلین، منتشرکرد که درآن اشاره شد:حدود100مسجد درآلمان وهلنددرروزجمعه برای افزایش روحیه مسلمانان دربرابربیماری کرونا اذان پخش کردندوشور وشوق مسلمانان درآلمان پس از پخش صدای اذان ازبلندگوهای مسجدی در برلین درفیلم مربوطه نشان داده میشود،باتوجه به خبرجدید،به نظرشما چه اتفاقاتی دراین مدت کوتاه افتاده که دولت آلمان دراین مدت کوتاه دوسیاست کاملا متناقض رادرپیش گرفته وعملیاتی نموده است؟!
  • اشنا US ۰۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
    0 22
    دشمنی که مرحوم هاشمی و روحانی و سربازان گمنام امام زمان و برخی از اعضای حزب الله لبنان (مغربیان دارای درفش زرد رنگ)علیه صهیونیست ها دارند واقعا مثال زدنی می باشد . واقعا عزیز و کریم می باشند انها !!!
    • IR ۰۸:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
      5 0
      این هاشمی و روحانی که گفتی یعنی چه؟ هیچ صنمی درمواضع این دو شخصیت ودشمنی در سطح بالا با اسرائیل دیده نمیشه. دشمن درجه یک اسرائیل رهبران عزیزمان امام خمینی( ره) و امام خامنه ای وسربازان جان برکفشش تو سپاهند. خداوند سپاه پاسداران ایران و رهبرش را برای نجات همه مظلومین از بند صهیونیسم جهانی حفظ کنه.
    • FI ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
      6 0
      آخه با چه سندی .. جامعه را با حزب الله و سربازان گمنام یکی میدونی؟ مطمئنی که اون دو شخص که اسم بردی با اسرائيل دشمن هستند؟؟؟؟؟
  • ناشناس US ۰۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
    6 2
    انها درگرفتاری صدای اذان مساجد را بلند کردند وملتمسانه دست به دعا ونیایش زدند حال که خطر دور می شود بهدنظر انان بازکفرمی ورزند وازمصیبت جدیدی که گریبانشان را به پاس عدم قدردانی به زودی خواهدگرفت.
  • IR ۰۳:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
    6 1
    مبارکشون باشه وقتی اسلام مقاومت رفت جایگزینش اسلام داعش میشه ،خاکی که الان به سر می کنند فردا خوارهایش خواهد رویید ...متاسفم براشون
    • ahmad IR ۰۷:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
      0 4
      نعترافی دیگر بر مردان چند لباسه . داعش همان .... است. فقط منتظر فرصت. که در لباس دیگر ظهور کند . باید ریشه این کثافتها رو خشکاند.
  • ساتراپ GB ۰۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
    5 22
    ما ازین کار حمایت میکنیم چون خواهان زندگی و همزیستی مسالمت آمیز با آلمانی ها هستیم . من معتقدم اگر کسی به اسلام رادیکال اعتقاد دارد باید به کشورهایی برود که مطابق با عقاید اوست. فرهنگ مدارای اروپایی نباید افراطی گری اسلامی را تحمل کند . بطور کلی غیر منطقی است که رادیکالهای اسلامی اصلا چرا اروپا را برای زندگی انتخاب کردند ؟ اگر برای اخلال و نابود کردن سکولاریسم است حتما باید با همان شدتی با آنها برخورد شود که با دمکراسی خواهان در کشورهای اسلامی برخورد میشود . اعتراض به این حرکت صحیح پلیس آلمان که حافظ و ضامن دمکراسی است دارای توجیه منطقی نیست . البته حمایت مردم ازین عمل نشانگر عقیده عموم مردم است .
    • IR ۰۷:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
      10 0
      مثلا اسلام رادیکال یعنی داعش!!!!فرهنگ مدارای اروپا نیزیعنی سالمندان وناتوانان ومعلولان از کرونا بمیرندوبرخی پزشکان وپرستاران نیزمرگ آنان راتسریع کنندوخدمات پزشکی فقط به جوانان به عنوان نیروی کاربرسد؟!!!!
    • DE ۰۷:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
      7 0
      وقتی ذلیل آمریکا بودن و تو سری خوری رو فرهنگ مدارا بنامیم اونوقت ميشه نظر شما رو فهمید مثل بعضی بدبختای وطنی
    • شاه پرس IR ۰۷:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
      5 0
      خنگی بازی در نیار . فکر کن کمی
    • IR ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
      6 0
      03:29 آدولف جان مشکلی نیست حمایت بکن فقط یادت باشه تو راهپیمایی همجنس بازها تو برلین با دوست پسرت راه پیمایی میکنی یا تو درزدن باهاش میری راهپیمایی نئو نازیست ها حتمأ ماسک و دستکش بزن کرونا نگیری، آفرین!!!!
    • IR ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
      5 0
      03:29 پس اگر خدای نکرده تو ایران هم پلیس ریخت تو خونهٔ هموطنان مثلأ یهودی مشکلی نیست دیگه؟ چون هرکس که مثلأ به یهودیت اعتقاد داره باید بره اسرائیل زندگی کنه دیگه، نه؟؟ اگر بر فرض محال یه همچین اتفاقی بیفته اول از همه همین آلمانی‌های مفلوک بازندهٔ جنگ و بردهٔ اسرائیل و آمریکا خودشونو تیکه پاره میکنن که وامصیبتا بشریت زیر سؤال رفت، نه؟؟
    • IR ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
      1 0
      اگر همین عمل تو ایران اتفاق می فتاد شما مزدور سکولاریسم می ریختین و محکوم می کردینش ! و کلی بیانیه برای نقض حقوق بشر و آزادی توسط غربی ها صادر می شد ! درضمن شما دموکراسی های دروغین که در حقیق دیکتاتوری سرمایه داران هستید دارید برخلاف زرهای مفتی که به اسم آزادی و حقوق اقلیت های مذهبی و حقوق بشر می زنید رفتار می کنید پس فرق شما با اونایی که غیردموکرات می دونین چی هست ! پس نباید دم از دروغ هلوکاست هم بزنید چون آلمان نازی حق داشت یهیودی ها رو سرکوب کند از نظر استدلال شما و نباید از جنایات استالین دم بزنید چون حق داشت از نظر استدلال شما ! درضمن گروهک تروریستی رجوی تروریست نیست که آزادانه در اروپا می چرخند یا ارتش آزاد سوریه تروریست نبودن که ناتو ازش حمایت می کرد یا صهیونیست ها تروریست نیستن که اروپا ازش حمایت می کنه ! چطور مساجد وهابیت آزادن فعالیت کنن ولی مساجد حزب الله نه !
  • DE ۰۳:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
    5 20
    البته مسلمانان نه تروریست های حزب‌الله
    • IR ۱۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
      9 1
      تروریست اون حیواناتی بودن که تو نجاست پس انداختن
    • خراساني IR ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
      16 2
      تروريست هفت جد وابادته اگر حزب اله نبود که تو الان .........
  • US ۰۴:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
    11 3
    چقدر زیبا دموکراسی را اروپا و آلمان به نمایش گذاشتن! معیارهای حقوق بشری آنها همین هست حقوق بشر نه حقوق تعیین شده و چهار چوب مشخص شده آنها.
  • حقگو IR ۰۵:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
    10 1
    گزینه انتظارات ما چیست و رفتار المانی ها چه بوده است ؟ انتظار داشتیم المانی ها به حامیان صهیونیست های اشغالگر و جنایتکار حمله کنند ؟ انتظار داشتیم که آلمانی به صدام سلاح شیمیایی نمی دادند؟ انتظار داریم آلمانی سلاح ال سعود را برای حمله به یمن تامین نکنند ؟ انتظار داریم المانی ها پایگاههای امریکایی در خاک خود را تعطیل کنند ؟ انتظار داریم المانی ها به صهیونیست ها بخاطر هلوکاست دروغین باج ندهند ؟ انتظار داریم المانی یوغ بردگی صهیونیست ها را ازگردن خود باز کنند ؟ زهی خیال باطل سیاست مداران المانی وجدان خود را داده اند و با آن مشروبات الکلی خریده اند تا با پناه بردن به انها فراموش کنند چه خیانتی در حق خود و بشریت میکنند ولی المانی ها فریاد ازادی و عدالت سر میدهند تا صدای عدالتخواهی به گوش کسی نرسد
    • اصغر IR ۰۷:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
      0 8
      چرا چرت و پرت مینویسی. آخه یک جو شعور هم خوب چیزیه.
    • IR ۰۹:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
      5 0
      05:41 آفرین، کاملأ درسته!
  • FR ۰۵:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
    0 10
    عالیه. این هواداران اسلام قدرت بگیرن یک روزه معتقدین به سایر ادیان رو گردن میزنن
    • IR ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
      5 0
      چرند نگو احمق ! خوبه همین فرانسوی ها تو انقلاب فرانسه 30000 هزار نفر رو با گیوتین گردن زدن ! درضمن حساب داعش وهابی انگلیس و امریکا ساخت با اسلام جداست !
    • IR ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
      6 0
      05:50 تو ناراحت نباش، گفتن فقط گردن آدمها رو میزنن!!!
  • CA ۰۶:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
    16 0
    حزب الله یک حزب سیاسی رسمی هست و اعضایش دارای پست پارلمانی و کابینه در دولت هستند و عملا آلمان قوانین بین المللی رو‌ نقض کرده چون دفاع حزب‌الله یک دفاع مشروع در مقابل رژیم صهیونیستی هست و با این رفتار غیرقانونی آلمان به بی‌ثباتی سیاسی و اقتصادی در آن منطقه دامن زده شده و بایستی عواقب این کار غیرقانونی خود را قبول کند
  • جاهد IR ۰۷:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
    0 11
    من مسلمانم. آلمان زندگی میکنم و هیچکس هم به من حمله نکرده .چرا دروغ.؟؟؟
    • IR ۱۴:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
      9 0
      آلمان هستی دم خروس پرچم ایران رو باور کنیم یا قسم دروغت رو ! شما دروغگویید نه بیشتر .
    • IR ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
      5 0
      آقا دروغ میگه. من خودم افسر پلیس آلمان هستم ریختم خونه اینا دستگیرش کردم گفت گوشیتو بده به فامیلم زنگ بزنم بجاش اومده تو مشرق کامنت میزاره، خوبی هم به شما مسلمونا نیومده!! خخخخخخخ
    • شکارچی دیوانه ها IR ۲۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
      1 0
      اینی که گفته من پلیس آلمانم خالی میبنده،من پزشک تیمارستانم واین فردیه جهود روانپریشه که فراریه وخودشوپلیس معرفی میکنه وبامسلمونا خیلی بده والان هم فراریه وتویه سوراخی پنهان شده وتوفضای مجازی داره جعل عنوان میکنه وبد وبیراه میگه!خخخخخخخخ
    • شکارچی دیوانه ها IR ۲۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
      1 0
      اینی که گفته من پلیس آلمانم خالی میبنده،من پزشک تیمارستانم واین فردیه جهود روانپریشه که فراریه وخودشوپلیس معرفی میکنه وبامسلمونا خیلی بده والان هم فراریه وتویه سوراخی پنهان شده وتوفضای مجازی داره جعل عنوان میکنه وبد وبیراه میگه!خخخخخخخخ
  • IR ۰۷:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
    2 1
    چرا آلمان نمیایید باید انسان در هر جا بخواد زندگی کنه
  • به ساتراپ DE ۰۸:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
    5 0
    حرفهات خیلی پرت و پلا بود! معلومه اصلا سواد نداری فرقی های مابین داعش و حزب الله رو تشخیص نمیدی. یک مشت حرفهای کلیشه شده اروپایی اسلام هراسی بلغور کردی! بله اینبرای اروپایی ها اینکه که یک نوجوان فلسطینی بی دفاع و مظلوم روصهیونیست ها بکشند و با چنگک لودر اینور و انور بکشند و دزدکی باخودشون ببرن اصلا هیچوقت مطرح نیست!!!!!!!!!!!!! صهیونیست ها هزاران نوزاد بیگناه رو بکشند اصلا برای اروپایی نباید مهم باشه! مسئله اینه اروپایی ها کورکورانه مطابق خواسته ترامپ عمل می کنند.
  • IR ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
    6 0
    وقتی اروپا یا امریکا خودشان یه مشت تروریست هستند چه میشه گفت
  • محمد IR ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
    1 7
    هر کشوری برای خودش قوانینی دارد که باید به آن عمل کرد توقع دارید که بروند در خاک کشور آلمان و هر کاری خواستند بکنند ببینیم چرا در ایران خودمان هیچ حزب و یا دسته ای حق فعالیت ندارد کشور ما دیکتاتوری اداره می شود و زیر نظر روس و تا حدودی چین است جایی بسی تعجب است که چطور کسی حق ندارد در ایران فعالیت سیاسی انجام دهد آنوقت یک بیگانه می خواهند در کشورهای مختلف آزادانه فعالیت کنند حق هیچ گونه اظهار نظر در خاک ایران را نداریم بعد گیر دادن به آلمان خیلی عجیبه
    • IR ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
      1 0
      توی احمق که می خوایی اقدام آلمان رو که اعتراف هم می کنی (دیکتاتوری) هست توجیح کنی ! اصلا ما دیکتاتور چرا آلمانی ها که ادعای آزادی مذهبی و دموکراسی دارن رفتار دیکتاتوری می کنن اتگر ایران همین کار رو میکرد به نقض حقوق بشر و آزادی مذهبی متهم می شد! اولا حزب الله یک حزب سیاسی و گروه مقاومت ضد استعمار و اشغالگری هست درست مثل گروه های مقاومت ضد نازی ها در اروپا چطور اون موقع گروه های مقاومت خوب بودن و غربی ها ازشون حمایت می کردن ولی حالا چون ضد صهیونیست مقاومت می کنن بد شدن ! درضمن چین و روسیه شریک ما هستن نه سرور ما ! اینطور باشه آلمان هست یکدیکتاتوری هست که مرکل 20 ساله نخست وزیرشه و توسط امریکا اداره می شه و نوکر امریکاست ! درضمن ما گروه های تروریستی که در خاک ایران عملیات تروریستی کردن رو ممنوع الفعالیت کردیم مگرنه نهضت آزادی و جبهه ملی با اینکه مخالف جمهوری اسلامی هستن ولی آزادنه در ایران فعالیت می کنن !
    • IR ۱۴:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
      1 0
      کار آلمان بخاطر قوانینش نبود برای دریوزگی برای امریکا و اسراییل بوده ! کجای قانون آلمان حزب الله تروریست بوده ! خودشون قانون گذاشتن فرداش اجرا کردن درضمن هر عمل خبیثی رو می شه قانون کرد و قانونی که مخالف حق و اژادی باشه ارزش نداره این جوری باشه آلمان نازی هم طبق قانونش با یهیودی ها و اسرای جنگی و اقوام دیگر عمل می کرد چرا پس به آلمان نازی ایراد می گیرن غربی ها !
    • IR ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
      1 0
      کار آلمان بخاطر قوانینش نبود برای دریوزگی برای امریکا و اسراییل بوده ! کجای قانون آلمان حزب الله تروریست بوده ! خودشون قانون گذاشتن فرداش اجرا کردن درضمن هر عمل خبیثی رو می شه قانون کرد و قانونی که مخالف حق و ازادی باشه ارزش نداره این جوری باشه آلمان نازی هم طبق قانونش با یهودی ها و اسرای جنگی و اقوام دیگر عمل می کرد چرا پس به آلمان نازی ایراد می گیرن غربی ها !
  • IR ۱۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
    1 1
    نژاد آریایی همیشه همینجور نژادپرست و خشن و ضد دین بوده افراط و تفریط بسیار داشته از طالبان و تروریستهای آریایی پاکستانی تا آلمان شما میتوانید همه جور ناهنجاری مشاهده کنید
  • پ IR ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
    2 0
    اینهمه ترک مسلمان تو آلمان هستن اینا خودشون یک وزنه ایی هستن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس