سردار جلالی نمایه

رئیس سازمان پدافند غیرعامل با اشاره به اینکه حضور سپاه در فضا موجب ارتقای بازدارندگی کشور می‌شود، تاکید کرد: درخشش امروز نور نتیجه نه به برجام موشکی است.

به گزارش مشرق، سردار غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با اشاره به ارسال موفقیت آمیز ماهواره نور به فضا از سوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اظهار داشت: این اقدام چند پیام مهم و استراتژیک دارد.

وی ادامه داد: نخستین پیام این است که توانمندی‌های داخلی بسیار بیشتر از آنی است که حتی در تصور خود ما وجود دارد و تاکید مکرر رهبری عزیز برای اتکای به درون در مسیر قوی شدن ناظر به همین توانمندی‌هاست.

بیشتر بخوانید:

جلالی با بیان اینکه تحریم یک سیمای ذهنی ‌و یک واقعیت میدانی دارد تصریح کرد: موفقیت ماهواره نور شکستن سیمای ذهنی تحریم به عنوان یک سد در راه پیشرفت و نشان دادن واقعیت های میدان است. واقعیت‌هایی که می‌گویند با وجود تحریم‌ نیز می‌توان گام‌های بلند و راهبردی در مسیر پیشرفت برداشت.

به گفته رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور موفقیت پرتاب اخیر پس از چندبار شکست پروژه ‌های ارسال ماهواره نشان می‌دهد اگر کار و ابتکار را سرلوحه قرار دهیم نصرت خدا نیز همراه خواهد بود و هیچ کسی حق ندارد ناامید باشد.

وی با بیان اینکه حضور سپاه در عرصه های نوین همچون فضا نوید بخش ارتقای توان دفاعی و  افزایش بازدارندگی کشور در آینده نزدیک است خاطرنشان کرد: قطعاً در آینده نزدیک خبرهای خوشی از این دست اقدامات خواهیم شنید.

جلالی با بیان اینکه درحالی که تجربه برجام هسته‌ای پیش روی ماست نتیجه نه به برجام موشکی نیز امروز پیش روی همگان قابل قضاوت است، متذکر شد: اگر برجام موشکی رقم خورده بود امروز معلوم نبود با کدام توان می‌توانستیم پاسخ شرارت‌ها و جنگ طلبی ترامپ را بدهیم. درخشش امروز نور نتیجه نه به برجام موشکی است.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور خشم آمریکا و برخی کشورهای اروپایی را بیانگر اهمیت دستاورد جوانان حزب‌اللهی‌ سپاه دانست و افزود: این پیروزی را به مردم تبریک، به سپاهیان خداقوت گفته و به دشمنان می‌گویم موتوا بغیظکم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 22
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 9
  • کارشناس IR ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
    18 58
    کلی بودجه مملکت هم اینطور به باد میره
    • IR ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
      60 45
      13:39 مرده شور تو و کارشناسیت رو با هم ببره، اُسکُل سعودی :/
    • علی خدایی IR ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
      46 15
      در جواب به توی نفهم و بی چاره ای مثل تو باید گفت که بسوز به تو و امثال ذهن خراب های مثل تو ربطی نداره برو خودتو خشک کن
    • حیدر صالح IR ۱۶:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
      52 22
      در مرکز تجاری کلی پول بی زبون خرج قفل و در و سیستم امنیتی و دوربین مداربسته مشه که امنیت تامین بشه یعنی مملکت امنیت لازم نداره ؟ . امنیت مملکت از نون شب واجبتره هر هزینه ای و هر کاری برای بازدارندگی دشمن لازم است و نوعی سرمایه گذاری است
    • پروفسور IR ۱۷:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
      40 6
      حرف مفت زدن مالیات نداره قیمت یک تیر بالستیک چند صد هزار دلاری رو مقایسه کن با یک جنگنده 100 میلیون دلاری....
    • IR ۱۸:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
      37 12
      سلام خدا بر سپاه پاسداران. خداقوت. خسته نباشید. اجرتان با امام حسین علیه السلام.
    • SE ۱۸:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
      23 8
      انشاالله باد تو و امثال تو را ببرد تا شر نادانان و یا پادوهای دشمنان کنده شود
    • س IR ۰۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
      5 2
      خدایی حتی اگه ایرانی وطن فروش غربگدا باشی هیچ احساسی به ایران نداشته باشی بادیدن عظمت این کار بازم خوشحال میشی.شما نمیدونم چی هستی
    • IR ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
      3 4
      درخشش امروز نور نتیجه نه به برجام موشکی است.
  • IR ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
    27 12
    انشالله با ماهواره ظفر2 و سامانه انتقال مداری ارش مفهوم علم فضا را خواهید فهمید
  • IR ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
    28 15
    اقای جلالی جایی که باید شیوع بیماری کووید 19 را که وظیفه ات بود به موقع اطلاع ندادی و بدترین عملکرد داشتی .لطفا در مورد مسائل غیر مربوط نظر نده. وقتتون رو بگذارید برای مسئولیتی که به شما محول شده
    • دکتر IR ۱۷:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
      22 5
      ستاد ملی کرونا به دستور روحانی همان اول اسفند مرکز پدافند غیر عامل و زیستی رو کلا از برنامه مقابله با کرونا کنار گذاشت خود این بنده خدا قبلا این موضوع رو رسانه ای کرده بود..علتش هم مشخصه چون وابسته به نهادهای نظامی بودن ترسیدن کدخدا تحریمشون کنه و پول بهشون نده و وام صندوق تخم مرغ جهانی رو بهشون ندن...
    • IR ۰۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
      2 3
      برادر مشغول صرف غذا بودن... ماشاالله مگه نمی بینی از وزیر خارجه بحرین هم تپل تر شده
  • US ۱۷:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
    7 7
    مَثَلُ الَّذِينَ اتَّخَذُوا مِن دُونِ اللَّهِ أَوْلِيَاءَ كَمَثَلِ الْعَنكَبُوتِ اتَّخَذَتْ بَيْتًا ۖ وَإِنَّ أَوْهَنَ الْبُيُوتِ لَبَيْتُ الْعَنكَبُوتِ ۖ لَوْ كَانُوا يَعْلَمُونَ کار کسانی که جز خدا، (اشخاص و اصنام و اشیائی را به دوستی برگرفته‌اند، و از میان آفریدگان، برای خود) سرپرستانی برگزیده‌اند، همچون کار عنکبوت است که (برای حفظ خود از تارهای ناچیز) خانه‌ای برگزیده است (بدون دیوار و سقف و در و پیکری که وی را از گزند باد و باران و حوادث دیگر در امان دارد). بی‌گمان سست‌ترین خانه‌ها خانه و کاشانه‌ی عنکبوت است، اگر (آنان از سستی معبودها و پایگاههائی که غیر از خدا برگزیده‌اند باخبر بودند، به خوبی) می‌دانستند (که در اصل بر تار عنکبوت تکیه زده‌اند). العنكبوت 41 صفحه: 401 حزب: 80 جزء: 20
  • پیروزه IR ۱۷:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
    15 26
    مرحبا به برادرانم بچه های سپاه که با عشق وبا جان ذل به کشورشان خدمت میکنند خداوند همراهتان.......
  • IR ۱۷:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
    17 10
    حیدر صالح اون مثال برای یه چیز دیگه است. اگر تو صاحب پاساژ باشی و مدام مزاحم پاساژدارهای دیگه بشه اون قفل و سیستم امنیتی به دردت نمیخوره. میان پاساژت رو با خاک یکی میکنن.
    • احمد US ۲۱:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
      16 2
      خطاب به 17:30، ارتقای امنیت مملکت اینقدر واضحه که نیازی هم به مثال زدن نداره که امثال شما اون مثالو به چالش بکشید، در ضمن اقدامات ایران برای تامین امنیت خودش مزاحم هیچ کدام از کشورهای منطقه نیست، فقط دشمنان ایران نگران ارتقای امنیت ایران هستند ، چون به اهداف سلطه گرانه خودشان نمی رسند و فشار حداکثری که به ایران وارد می کنند، تاثیرش کاهش خواهد یافت.البته باعث تاسفه که باید به برخی به ظاهر هموطن برخی بدیهیات در مورد اهمیت امنیت کشور را یادآوری کرد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    • نادر IR ۰۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
      4 4
      آره ماست مالی کن بگو اون یه چیز دیگه هست!!! با منطق من درآوردی شما صاحب پاساژ ورشکست بشه باید کل بازار رو آتش بزنه حتما!!
  • IR ۲۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
    18 3
    فان حزب الله هم الغالبون
  • IR ۰۴:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
    3 0
    این تا حالا کجا بوده ........!عجب
  • JP ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
    0 1
    نظامی گری و تحقیقات دفاعی اولین اصل است به شرطی که همه جانبه باشد و سر ریز آن در زندگی مردم ملموس باشد...ایکاش سپاه در خودروسازی هم ورود می کرد و دست کم انواع خودروهای نیروهای نظامی از جمله پلیس را می ساخت..و ازین رهگذر اتفاقات بعدی هم می افتاد...!!!!
  • IR ۲۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
    1 0
    ظاهرا ماهواره هنوز در حال چرخش به دور خود است و تتثبیت نشده فکر کنم واسه همین یکی از سپاهیان گفته بود عملکرد سنسور ها 10 روز دیگه شروع میشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس