کد خبر 105496
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۶:۴۲

هشتاد و پنجمین شماره نشریه خیمه با مطالبی همچون رنگ باختن روضه های خانگی، بایدها و نبایدهای منبر، نقش زن در اجتماع و خانواده و مطالب متنوعی درباره مناسبت های اسفند ماه منتشر شد.

به گزارش مشرق به نقل از ایرنا در آخرین شماره ماهنامه خیمه در سال 90 مطالبی با عنوان 'ماجرای عدالت فرهنگی، تنبلی متولیان و كم كاری دوستان'، 'روضه های خانگی پیامد دیكتاتوری رضاخان'، 'روضه های خانگی، خانواده را گرم تر می كند' و 'راه های قرآنی برای مشكلات آخرالزمان' به چاپ رسیده است.

همچنین در این شماره از نشریه گفتاری از آیت الله 'عبدالله جوادی آملی' با عنوان 'بهار زمین و بهار زمان' منتشر شده و موضوع 'ضرورت آموزش و نظارت در روضه های خانگی' با گفتاری از 'فروغ نیلچی زاده' منتشر شد.

از دیگر مطالب این ماهنامه گفت و گو با حجت الاسلام 'محسن الویری' درباره 'پاسداشت میراث نبوی به شیوه علوی' است و 'می گفتند چرا روز اربعین تئاتر اجرا می كنید' گفت وگویی با 'مهدی متوسلی' مدیر موسسه فدك است.

'حق رعیت و حاكم در كلام امیرالمومنین (ع)'، 'هر روز ما نوروز است'، 'مصلحت اندیشی در مرام آوینی نبود'، 'راه های قرآنی برای مشكلات آخرالزمانی'، 'منبری ها برای فرهنگ مایه بگذارند' از دیگر مطالب خواندنی این نشریه است.

نگاهی به رویدادهای ماه ربیع الثانی، گفت و گو با برخی مداحان و ذاكران اهل بیت (ع) درباره مداحی، مصاحبه با 'ابراهیم پورفرزیب' استاد پیشكسوت قرآن كریم و همچنین 'بررسی اردوهای جهادی و سبك و سیاق كار فرهنگی انقلابی' از دیگر مطالب نشریه خیمه است.

ماهنامه خیمه به صاحب امتیازی و مدیر مسوولی حجت الاسلام 'محمد زائری' منتشر می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس