بازدید سرزده رئیسی از دادگستری شهریار

رئیس قوه قضائیه در دیداری از پیش تعیین نشده به شهریار رفت و در ساختمان دادگستری با مراجعان و مقامات قضایی دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش مشرق، صبح امروز رئیس قوه قضائیه در دیداری از پیش اعلام نشده به شهریار رفت و در ساختمان دادگستری با مراجعین و مقامات قضایی دیدار و گفتگو کرد.

ببینید:

عکس/ بازدید سرزده رئیس قوه قضائیه از دادگستری شهریار

در این بازدید آیت‌الله رئیسی با حضور در شعبات مختلف حقوقی، کیفری و مدنی دادگستری، به گفتگو با مراجعه کنندگان پرداخت و به مشکلات آن‌ها از نزدیک رسیدگی کرد.

در پایان این بازدید آیت‌الله رئیسی در گفتگو با رییس دادگستری شهریار در جریان آخرین وضعیت قضایی شهرستان شهریار قرار گرفت.

همچنین در حاشیه این بازدید، تعدادی از مراجعه کنندگان، پرونده‌های خود را با رئیس قوه قضائیه در میان گذاشتند و آیت الله رییسی دستورات لازم را برای بررسی مشکلات قضایی صادر نمود؛

بنابراین گزارش، پس از پایان بازدید رئیس قوه قضاییه از دادگستری شهریار، آیت‌الله رئیسی با حضور در منزل شهید امنیت، مرتضی ابراهیمی با خانواده این شهید بزرگوار دیدار و گفتگو کرد.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
    5 0
    رئیس محترم قوه قضائیه لطفا در شکایت معلولین در دیوان دستور بفرمائید تا سریعتر کار این افراد اجرا شود چون بعضا مشاهده شده ادارات کار این افراد اجرا نمیدهند
  • زهرا کرمی IR ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۳
    0 0
    باعرض سلام تورخدا من یه زن تنهام ماشینم شوهرم جعل کرده الان ۲ سال درگیرشم من مخارج ندارم تو رخدا پیگیر کار منم باشیدمن یه زن تنها بدون سرپرست چیکار کنم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس