انعکاس مقاله" دلایل فقهی ضرورت حمله به اسرائیل" در رسانه‌های صهیونیست نشان داد می توان از تهران با "موشکهای قسام جنگ نرم" تل آویو را هدف قرار داد.

به گزارش خبرنگار جنگ نرم مشرق، سال‌هاست که ایران توسط آمریکا مورد تحریم واقع شده، جوانان و دانشمندانش توسط عوامل رژیم صهیونیستی و آمریکا کشته و ترور شده، و حتی در چند ماه اخیر نیز با تهدید حمله نظامی مواجه شده است. با این حال، تنها کاری که انجام داده‌ایم تنها پخش خبرهای مربوط به این تجاوزات و کمی هم اعتراض نسبت به این گونه اقدامات خصمانه در رسانه‌ها می‌باشد و در بیشتر موارد تنها شاهد تهدیدها، تحریم‌ها، و ترورها بوده‌ایم.

منفعل بودن ما باعث شده تا دشمنان هر روز بیشتر از دیروز گستاخ‌تر شده و به خود جرات دهند تا هر نوع اقدام و عمل ضد انسانی و استعماری‌ای که می‌خواهند بر ملت ایران روا بدارند.

اخیراً در مقابله با این اقدامات دشمن، مقاله‌ای تحت عنوان «دلایل فقهی ضرورت نابودی اسرائیل» به نوشته یک وبلاگ‌نویس در سایت‌های مختلف خبری منتشر شد که در آن دلایل فقهی نابودی اسرائیل آورده شده است. انتشار این مقاله در سایت‌های داخلی، سبب بازتاب آن در رسانه‌های غربی نیز شده است. این مقاله به تنهایی باعث شده تا توازن وحشت به هم خورده و کفه ترازو در عملیات‌های روانی کمی تغییر کند.

این مقاله در رسانه‌های مختلف اسرائیلی از جمله جروزالم پست، اتحاد با اسرائیل، و شبکه خبری یک یهودیان بازتاب داشته است.


شبکه خبری یک یهودیان در واکنش به این مقاله طی گزارش کوتاهی آورده است: «همه یهودیان را کشته و اسرائیل را نابود سازید. این پیامی بود که یکی از سایت‌های ایرانی که روابط نزدیکی با رهبر ایران، آیت‌الله علی خامنه‌ای، دارد پخش کرده است. سایت الف دست به انتشار دکترینی زده است که در آن دلایل شرعی و اخلاقی نابود ساختن و از بین بردن آنچه که آن «ماده فاسد» اسرائیل نامیده، آورده شده است. این گزارش، که فهرستی از گزینه‌های حمله به اسرائیل را ارائه می‌کند، در بسیاری از وب‌گاه‌های محافظه‌کار پخش شده که نشان می‌دهد مورد تایید مقامات ایرانی می‌باشد.»

جروزالم پست نیز در بازتاب این خبر، آن بخش از نقل‌قول‌های امام راحل در این مقاله را که نویسنده آن، علیرضا فرقانی، نقل کرده است به خود نویسنده نسبت داده و حتی وی را «استراتژیست رهبر ایران آیت‌الله خامنه‌ای» معرفی کرده است.

گفتنی است این مقاله که آن را می‌توان تهدیدی در برابر تهدید و به مثابه «موشک قسام در جنگ نرم» به شمار آورد، سبب شده است تا رژیم صهیونیستی این چنین به تکاپو افتاده و به خود بلرزد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ali ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۴
    0 0
    مقاله خوبی بود تا این یهودی های بچه کش کمی بترسند....
  • مهسا ۱۹:۵۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۴
    0 0
    به امید روزی که اسرائیل حقیقتا نابود بشه.فکر کنم اون روز،روز جشن جهانی باشه
  • رفیق ۲۱:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۶
    0 0
    قلمت پر برکت علیرضا جان، پنج شنبه پیش سرزنش شدی اما جیگر ما رو خنک کردی. علی یارت
  • ش ۲۲:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۶
    0 0
    مرحبا .خواب از چشمشان بگیرید جنگ روانی خودشان به خودشان برگردانید
  • majid ۰۰:۲۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۵
    0 0
    انشاالله موفق باشی..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس