کد خبر 657822
تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۰

همزمان باایام مراسم اربعین حسینی،سایت کرب‌وبلا برای دومین سال پیاپی با راه‌اندازی کمپینی با نام قدردانی از میزبانان اربعین از زائران خواست تا با انتشار عکس‌ها و دلنوشته‌های خود از مهمان‌نوازی مردم عراق در طول این ایام تشکر کنند.

به گزارش مشرق، همزمان باایام مراسم اربعین حسینی،سایت کرب‌وبلا برای دومین سال پیاپی با راه‌اندازی کمپینی با نام قدردانی از میزبانان اربعین (#ThanksArbaeenHosts) از زائران خواست تا با انتشار عکس‌ها و دلنوشته‌های خود از مهمان‌نوازی مردم عراق در طول این ایام تشکر کنند.
 
محمد ضیایی مسئول هماهنگی این کمپین گفت: مراسم اربعین یکی از منحصر به فردترین رویدادهای جهان است و مردم عراق با پذیرایی رایگان از مهمانانی که به کشورشان می‌روند، از آنان استقبال می‌کنند، چنین مراسمی در هیچ کجای دنیا با این وسعت برگزار نمی‌شود.
 
وی افزود: این مراسم در این چند سال اخیر بسیار باشکوه‌تر برگزار شده و تعداد زائرین بسیار زیاد بوده است. مسدود شدن راه‌ها، وضعیت شهر‌ها و بسیاری از انجام امور روزمره به‌شدت تحت تأثیر این مراسم بزرگ قرار گرفته است؛ با این حال مردم عراق از تمامی زائرین با روی خوش و آغوش باز استقبال می‌کنند. شایسته است که از این عمل آنها قدردانی کنیم و این کمپین، در راستای همین هدف شکل گرفته است.

ضیایی افزود: این کمپین سال گذشته با استقبال فراوانی رو‌به‌رو شد و امیدواریم امسال نیز همزمان با ایام اربعین شاهد فراگیر شدن این کمپین و این حرکت بین زائران باشیم. این کمپین در فضای اینستاگرام و سایر شبکه‌های اجتماعی و موبایلی راه‌اندازی شده است و از همه دعوت می‌شود عکس‌ها و دل‌نوشته‌های خود را با هشتگ‌ کمپین (#ThanksArbaeenHosts) در فضای مجازی انتشار دهند و به این حرکت بپیوندند.
منبع: کیهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس