کد خبر 368905
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۱

قسمت دوم بحث بر سر ماجرای واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در برنامه ورزش از نگاه دو باز هم به جنجال کشیده شد.

واگذاری سرخابی‌ها به جنجال کشید +فیلم
به گزارش مشرق، شب گذشته برنامه ورزش از نگاه دو به خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس پرداخت. در این برنامه دو مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس و معاون وزیر ورزش و جوانان شرکت و صحبت های تندی علیه یکدیگر مطرح کردند. در ابتدای این برنامه امیررضا خادم معاون وزیر ورزش و جوانان با حضور در برنامه ورزش از نگاه 2 اظهار کرد: بدون شک پیشکسوتان پرسپولیس و استقلال تجربه به مراتب بیشتری از من دارند و اگر آنها به جای من بودند بهتر بود.

وی با اشاره به به صحبت های پورحسینی رئیس سازمان خصوصی که درباره باشگاه استقلال مطالبی را عنوان کرده بود تصریح کرد: من عین صحبت ایشان را می خوانم. وی گفته بود که باشگاه استقلال برای موضوع واگذاری همکاری بیشتری با ما کرد و کارهای خوبی صورت گرفت و مقدمات انجام شد ولی مدیران پرسپولیس تا الان حسابهای  مالی را تایید نکردند.

معاون وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: اتفاق مهمی که امسال برای اولین بار در دو تیم استقلال و پرسپولیس افتاد این بود که دو تیم با پول وارد فصل شدند.پرسپولیس با 10 میلیارد و استقلال با 6-7 میلیارد در همان ابتدای فصل بخشی از قرارداد بازیکنان و برخی بدهی ها را پرداخت کردند.

خادم افزود: در خصوص حسابرسی اصلی باید بگویم که مواردی از جمله عدم مشخص بودن بدهی های مالیاتی ، عدم تسویه چندین بدهی، هشت و نیم میلیارد تومان وزارت ورزش و جوانان عددی بالغ بر 30 میلیارد تومان به وجود آورده که من اسناد مالیاتی این باشگاه را روز شنبه 15 آذر روی سایت وزارت ورزش و جوانان قرا می دهم.

وی با اشاره به بدهی انباشته باشگاه استقلال خطاب به فتح اله زاده گفت: شما زمانی که به استقلال آمدید 2 میلیارد تومان بدهی انباشته داشتید و حالا این رقم به 32 میلیارد رسیده است. در بحث قراردادها نیز باید بگویم سه قرارداد برای یک موضوع در باشگاه استقلال بسته شده که در دو مورد آن با 2 بازیکن تیم عین قرارداد نوشته شده است.

معاون وزیر ورزش و جوانان عنوان کرد: متاسفانه برخی موارد در خصوص من مطرح شده که مثلا حضور من در باشگاه پرسپولیس سم است.مگر من مدیر نیستم؟ من بیش از 9 ماه است که در حال فعالیت هستم و در تمام این مدت هیچوقت موردی را عنوان نکردم که فلان کار متاثر از حضور فلان کس است اما حالا شاهدیم که X و Y  نوک پیکان را به صمت من میگیرند و می گویند وجود این آدم مشکل و مطلب دارد و بزرگترین اشتباه وزیر گذاشتن این آدم در کنار خود است.

وی با ارائه مدارکی مبنی بر قراردادهای اسگانسری نکونام و منتظری در باشگاه استقلال ادامه داد: من تا نیمه شب به دنبال جذب اسپانسر برای دو باشگاه بودم و به هر روشی بود حامی مالی برای دو باشگاه جذب کردم و امروز در دو باشگاه صدایی بابت بدهی به گوش نمی رسد.اما قراردادهایی در استقلال بسته شده که مدارکش موجود است. آقای فتح اله زاده شما از قراردادی که با شرکت مورد نظری که 200 هزار سهم ممتاز در آن داشته اید چقدر پول گرفته اید؟

خادم در پاسخ به این سوال که مسئولیت شما در پرسپولیس و استقلال چیست گفت: من برای واگذاری و خصوصی سازی دو باشگاه مامور هستم و نماینده تام الاختیار وزیر ورزش و جوانان هستم. کمیته ای نیز در این خصوص با من همکاری می کند که زیر نظر وزیر محترم است.

وی در خصوص بدهی های سرخابی ها بیان کرد: پرسپولیس زیر 60-70 میلیارد بدهی ندارد و بدهی استقلال نیز 59 میلیارد تومان است. در بحث خصوصی سازی سرخابی ها مهم آن چیزی است که حسابداری رسمی اعلام می کند. این چیزی است که قطعی شده و قابل استناد است.

وی افزود: برخی موارد دیگر از جمله موضوع شکایت های فیفا و بدهی ها و چک ها و ... نیز وجود دارد. به هر حال این موارد وجود دارد ولی قطعی نیست. خریداران این دو باشگاه نیز بلاخره باید بر مبنای یک استناد خرید کنند.امسال یک ریال به بدهی های استقلال و پرسپولیس اضافه نشده است.

خادم با اشاره به مدرکی که از قرارداد وزارت ورزش و جوانان با اسپانسر پرسپولیس در دست عابدینی بود تاکید کرد: این مدرک در گاوصندوق ما بود و چگونه شما باید آن را داشته باشید که حالا از مهری صحبت می کنید که اصلا در قرارداد ما نبوده است؟ من حداقل 20 سال از شما کوچکترم و موظفم احترام شما را نگه دارم.

فتح‌الله‌زاده: دلم برای وزیر می سوزد/ خادم: من مقابل دو گردن کلفت هستم/ عابدینی: آقای خادم اینکاره نیستی برو و بزرگ شو! +فیلم

وی تاکید کرد: این رفتار مدیران است که رفتار بازیکنان را نیز متاثر می کند. آن روز که از سوی وزیر ورزش و جوانان به دکتر گودرزی حکم تام الاختیار در همین مباحث این رشته داده شد ایشان نپذیرفت چون فوتبالی بود و تجربه داشت و می دانست که شاید شخصیت و احترامش در چنین مواردی صدمه ببیند. من فقط این را می گویم که این بهترین کاری بود که ما می توانستیم انجام دهیم.

معاون وزیر ورزش و جوانان خطاب به عابدینی گفت: افراد هیات مدیره شما در باشگاه های مختلف چه کسانی بوده اند، آنهایی که حتی به مرحله اعدام رسیدند. شما کدام مدیر را حمایتکردید که ادامه دار بوده است؟ من یک طرف جلسه امروزم و شما دو گردن کلفت در سوی دیگر!

خادم ادامه داد: آقای عابدینی شما امروز یک چیز می گویید و فردا چیز دیگری. کفاشیان امروز بهترین فرد است و فردا سم فوتبال می شود. کی روش امروز خوب است و فردا بد.

وی افزود: در خصوص بحث 30 میلیارد باید بگویم جناب شفیع زاده، پرهام و انصاری پیشنهاداتی داشتند  که مثلا آقای شفیع زاده می گفت نصف به علاوه یک هیات مدیره باید توسط وی انتخاب شود که ما قبول نداشتیم. دو نفر دیگر هم بنا به همین دلایل میسر نشد. در نهایت شب تولد حضرت علی (ع) اتفاقی فردی به دفترم آمد و گفت 20 میلیارد به این تیم می دهم. این در حالی است که فتح اله زاده در برنامه 90 گفت 20 میلیارد به وی بدهند تا استقلال را جمع کند.

معاون وزیر ورزش و جوانان با اشاره به روند خصوصی سازی پرسپولیس تصریح کرد: باشگاه پرسپولیس پیش از انقلاب مالک شخصی داشت و پس از انقلاب در اختیار بنیاد مستضعفان قرار گرفت. در سال 70 آقایان x و y  به عنوان نماینده سازمان تربیت بدنی در این باشگاه معرفی می شوند.در سال 72-73 هم 15 درصد سهام باشگاه به عابدینی داده شد. سهامی که برایش پولی پرداخت نشد و به صورت هبه واگذار شد و داستان ادامه داشت که جا دارد از مهرعلیزاده تشکر کنم که از اموال دولتی حمایت کرد و در سال 83 دادگاه تجدید نظر 50 درصد سهام را به فردی که در باشگاه خدمت می کرد داد . آیا اگر زمانی برسیم به اینکه بیت المال اشکالی برایش پیش آمده نباید چیزی گفت که آیا درست است که به صورت هبه به آنها چیزی واگذار شود؟

وی بیان کرد: از آقایان تاج- ساکت- کاظمی و شهبازی که بار سازمان لیگ بر دوش آنهاست بپرسید که چه جلساتی با آنها داشتم. در خصوص سقف قراردادها نیز باید بگویم نظر وزارت این بود که بر اساس مصوبات فیفا و قوانین برای باشگاه ها سقف بگذاریم.

خادم در پایان خاطرنشان کرد: متاسفانه در جلسه امروز نیز شما حتی یک موضوع جدید به من نگفتید. به هر حال من در جایگاهی بودم که باید پاسخ می دادم و شفاف سازی می کردم و اگربه هر عنوان بی ادبی رخ داد معذرت می خواهم.

عابدینی:سجادی هم برای فوتبال شمشیر بسته است/ آقای خادم شما اینکاره نیستی برو و بزرگ شو!

امیر عابدینی مدیر عامل سابق باشگاه پرسپولیس با حضور در برنامه ورزش از نگاه 2 اظهار کرد:یا توجه یه اصل 44 باید دید در بخش خصوصی سازی چه کرده ایم. ابتدا باید به هویت 2 باشگاه بپردازیم. این دو باشگاه هویت ملی و شاید قاره ای و آسیایی دارند. هیچ تیمی این گونه نیست که در سراسر کشور طرفدار داشته باشد.

وی افزود: برای همین است که دولت باید چنین دغدغه ای داشته باشد.برند معنوی این دو باشگاه بع برند مادی آن حاکم است و برند اجتماعی و سیاسی اش غالب است و باید آن را به دست امین بسپاریم.دولت، مجلس و وزارتخانه مصمم به اجرای برنامه ها هستند و بحث و جدالی در این خصوص وجود ندارد.

مدیر عامل سابق سرخپوشان تصریح کرد: دست دوستانی که می خواهند به هر نوعی خدمت کنند را می بوسیم اما اگر عملکردها به همین صورت پیش برود مورد قبول نیست. شان برخی دوستان در چالش ممکن است ضربه بخورد. مبنای کار واگذاری است و صحت آن باید از طریق مراجع مشخص شود.

وی با اشاره به حسابرسی در دو باشگاه ادامه داد: حسابرس وقتی وارد سیستم می شود یا عملا کاری نمی شود و می گویند مخدوش است یا می گویند حساب مطلوب است و یا می گویند مشروط است و شرایطی دارد. من نمی خواهم از فتح اله زاده دفاع کنم بلکه قصدم دفاع از قاموس مدیریت است. ما به هیچ عنوان منظورمان این نیست که مورد نقد و بررسی قرار نگیریم و معایب دیده نشود بلکه باید معدل گیری شود.

عابدینی تاکید کرد: مدیران را تار و مار می کنیم و نمیدانیم که آیا می شود نمره + به آنها داد یا نه!  به تعبیری آدم ها پرتغال نیستند که آب آن را بگیریم و تفاله را دور بیندازیم. در هیچ سیستمی مثل ورزش ده ها ناظر حضور ندارند. چیزی از دید دوربین ها و چشمان تیزبین و قلم های نقادانه دور نمی ماند. بازرسی کل کشور نیز بالای سر همه است .من سوالی از خادم دارم و آن هم این است که مسئولیت شما در دو باشگاه استقلال و پرسپولیس چیست؟

وی خطاب به خادم تصریح کرد: شما اطلاعاتتان ابتر است و اگر از روز اول کسی مثل دادکان را به عنوان مشاور و علی پروین به عنوان اسطوره در کنار خود داشتید کار به اینجا نمی رسید. سجادی هم از رو برای فوتبال شمشیر بسته است. شما قراردادی با اسپانسر بستید که می توانست قبلا ابتدا شرکتش رابه ثبت  برساند و بعد برای انعقاد قرارداد بیاید. یک قرارداد هم برای آقای y  به دفترش فرستادید که تناقض در این قرارداد وجود دارد.

مدیرعامل سابق پرسپولیس ادامه داد: اگر این دو قرارداد برای شماست چه اشکالی داشت شما قرارداد دوم را هم امضا می کردید این دو که در تضاد با هم نیستند. این آدم میخواسته 27 میلیارد بدهد و عضو هیات مدیره باشد. در قرارداد دوم قید شده که هیچ حق و حقوقی نداره و به عنوان اسپانسر هم نمی آید و به عنوان حامی است و این کوتاهی ها نشانه برعدم شناخت و عدم دقت کارشناسان شماست.

وی با اشاره به رقم عنوان شده در خصوص بدهی پرسپولیس خطاب به خادم گفت: احتمالا به شما گزارش اشتباه می دهند. پرسپولیس در زمان رویانیان 13 میلیارد و 600 میلیون تومان بدهی داشت و در قبل از آن نیز مبلغ 31 میلیارد و 600 میلیون تومان بدهی پیشین داشت که در مجموع 45 میلیارد و 200 میلیون می شود. من احساس می کنم در خصوص بدهی این باشگاه بزرگنمایی می شود که خصوصی سازی هم دچار مشکل خواهد شد.

عابدینی تاکید کرد: از وزیر تشکر می کنم که پیشکسوتان دو باشگاه را در این خصوص پذیرفتند کخه نامه ای هم در این زمینه برای تشکر از وزیر نوشته شد که 30 درصد سهام بین هواداران و پیشکسوتان داده خواهد شد. قطعا در این خصوص نظر مثبت خادم هم لحاظ شده است.

وی با بیان اینکه خصوصی سازی از پس قیمت گداری دو باشگاه برمی آید ادامه داد: خصوصی سازی قیمت گذاری می کند و تخمین های مورد نظر را نیز خواهد زد. رویانیان در لیستی که ارائه کرده بود همه بدهی ها به ارگانهایی مثل شهرداری (2 میلیارد) ، مانوئل خوزه و دستیارانش( 700 هزار یورو) و حتی بدهکاری به بازیکنان را لحاظ کرده بود که جمع آن 13 میلیارد و 600 میلیون تومان بود و جمع بدهی های قبلی نیز 31 میلیارد و 600 میلیون تومان بود که اگر این رقم جمع بدهی همه مدیران قبلی باشد خیلی خوب است.

مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس تهران افزود: 14 اردیبهشت زمان قرارداد نهایی خادم با اسپانسر پرسپولیس است و مهر قرارداد با مهر این شرکت مغایر است.آنها از نام شرکتی استفاده کرده اند که حتی آرم پرسپولیس در مهرشان است. آقای خادم شما این کاره نیستید و برای مدیریت این کار جوانی و برو بزرگ شو.

وی تاکید کرد: افتخار من این است که 36 سال سالم در نظام جمهوری اسلامی ایران مدیریت کرده ام و کارنامه ام همه چیز را نشان می دهد. مردم به کارنامه ما رای می دهند.

عابدینی در خصوص باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: خادم باید حافظه اش قوی تر باشد. دکتر غفوری فرد نامه ای را می نویسد و اختیاراتی را به حسین محلوجی می دهد که 2 نفغر سهامدار مالک این باشگاهند و وی هم نامه ای برای من نوشت و من جلسه ای گذاشتم و همین شرکت را با دیون و بدهی و تیم نهم در جدول به دستور اکبرهاشمی در کمیته ملی المپیک قبول کردیم. من پولی بابت این سهام نگرفتم و زمان واگذاری این سهام به شرکت سوره هم پولی نگرفتم . من همان طور هبه کردم.

وی ادامه داد: من در آن زمان اصلا در فوتبال نبودم و آن موقع از من خواستند برگردم و مقرر شد سهام دو نفر به حلوجی واگذار شود. آقای خادم دوستان قبلی در وزارت ورزش و جوانان اراده ای برای واگذاری نداشتند و شما هم ندارید بلکه جبر مجلس شما را بر این داشت که این کار را انجام دهید.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم با اراده فرصت در همین برنامه به افرادی مثل میرزایی، محلوجی، مهر علیزاده و انصاری فرد حقی از کسی تضییع نشود و آنها بتوانند از حقوق خود دفاع کنند.

فتح‌الله‌زاده: دلم برای وزیر می سوزد/ خادم: من مقابل دو گردن کلفت هستم/ عابدینی: آقای خادم اینکاره نیستی برو و بزرگ شو! +فیلم

فتح الله زاده: وزارت ورزش بدهکار است نه من/ با این اطلاعات غلط خادم، دلم برای وزیر می سوزد

علی فتح الله زاده مدیر عامل سابق باشگاه استقلال تهران با حضور در برنامه ورزش از نگاه 2 بیان کرد:رویس سازمان خصوصی سازی، نماینده ویژه مجلس شورای اسلامی و سایر افرادی که ناظر بودند در همان زمان اعلام کردند که کارهای ما در زمینه مالی و همکاری ها نسبت به رقیب بهتر بوده است.

وی افزود: ما یک ذی حسابی داریم که اخیرا انجام شده بود و مجلس وقتی مصوب کرد که ما نیم فصل را گذرانده بودیم. فصل بعد ما 3 میلیارد را وارد سیستم کردیم ولی به دو دلیل نمی توانستیم وارد آن حساب خاص شویم. ما یا باید به بازیکنان پول می دادیم یا چک. من دو سال پیش با یک میلیارد وارد لیگ شدم و متاسفانه چون حساب مشخص بود اگر پول در آن واریز می شد در آن بی پولی همین پولمان نیز توقیف می شد.

مدیر عامل سابق استقلال بیان کرد: من برای 27 اردیبهشت 93 تراز دادم و تا آن تاریخ صورت هزینه و ریز هزینه ها را داده ام. لطفا خادم سند 30 میلیارد بدهی ما را بدهد؟ لطفا با سند حرف بزنید. به ما اجازه نمی دادند برند را اجاره بدهیم. روزی که ما آمدیم گفتند 13 میلیارد بدهی مالیاتی دارید. بیایید مغلطه نکنیم و واقعیت ها را بگوییم.

وی افزود: من روزی که آمدم کمی بیش از 4 میلیارد بدهی داشتیم آن هم چون قرار بود وزارت ورزش و جوانان 50 درصد به ما پول بدهد و نداد. خادم با کشتن وقت می خواهد شبهه ایجاد کند و از مسائل رد شود.

فتح الله زاده تاکید کرد: من پارسال 20 میلیارد و 300 میلیون تومان درآمدزایی داشته ام. 3 میلیارد آن را فقط وزارت ورزش وجوانان داد و یعنی 17 میلیارد در آمد زایی کردیم.از 24 میلیارد هزینه ها 12 میلیارد یعنی نصف آن را باید وزارت ورزش می پرداخت پس وزارت ورزش بدهکار است نه من! آقای خادم شما اطلاعات غلط دارید و در خصوص مبلغ و هزینه پیراهن اطلاعات اشتباه دادید.

وی در خصوص مدارک ارائه شده درباره قرارداد نکونام و منتظری با اسپانسر بیان کرد: این موارد قانونی است و هیچ مشکلی ندارد.2 امضای نکونام و منتظری که مانعی ندارد. درباره شرکت حامی گستر هم باید بگویم این شرکت، شرکت استقلال است و تمام منافعش برای باشگاه است. سهام آن مال من نیست بلکه برای باشگاه است.

مدیر عامل سابق استقلال خطاب به خادم تصریح کرد: شما چون فوتبالرا متوجه نمی شوید چنین مواردی را مطرح می کنید. من فوتبالیست بوده ام و در تیم جوانان و آموزشگاهی بازی کرده ام. این شما بودی که کشتی گیر بودی. در شرکتی که من سهامدار بودم علی آبادی نیز 800 سهم داشت ولی آیا چیزی به ما می رسد؟ نه این شرکت برای باشگاه استقلال است و منافعش تنها به جیب باشگاه می رود.

وی ادامه دادک در مصوبه هیات مدیره به من اختیار دادند که شرکت تاسیس کنم. آقای خادم شما اطلاعاتت از فوتبال کم است. سند اموراقتصاد و دارایی تا سال 93موجود است. 5 میلیارد و 100 میلیون برای مالیات است و من می گویم 27 میلیارد بدهی های جاری و 10 میلیارد هم برای مالیات گذاشته ام شد تقریبا 40 میلیارد که تا 90 میلیارد هم این بدهی را اعلام کردند و ما را بدهکار کردند.

فتح الله زاده ادامه داد: من تمام حرفهایم با سند است اما آقای خادم شما بدون سند حرف می زنید و می گویید من معاون وزیرم. سهام شرکت مال من نیست مال باشگاه استقلال است و اگر یکبار دیگر این قضیه را تکرا کنید از شما شکایت می کنم. تهمت زدن خوب نیست. آخر فصل هم مشخص می شود که باشگاه های سرخابی فعلی بدهی دارند یا نه!

وی افزود: در رابطه با اموال ما مواردی مطرح شد ولی من روز اول سند 6 دانگ تراز مالی را به باشگاه دادم و دیروز میگفتند هنوز مستندات ارائه نشده است.شما چگونه بدون مزایده واگذاری انجام می دهید. من 400 میلیارد برای این باشگاه درآمدزایی کردم و یک خسته نباشید هم به من نگفتند و فقط تهمت زدند.

مدیر عامل سابق استقلال گفت: من دلم برای وزیر می سوزد که شما هم اطلاعات غلط به وزیر می دهید.اساسنامه می گوید هیات مدیره 7 نفر دارد اما شما به 9 نفر حکم داده اید. در بحث سقف باشگاه ها نیز وزیر کار درست و حرفه ای انجام داده و گفته قیمت را پایین بیاورید ولی مثلا آدم عاقل قبول نمی کند که تیموریان یک میلیارد بگیرد و ما شفاف سازی کردیم و گفتیم او 2 میلیارد و 200 میلیون تومان گرفته است. شما هم شفاف سازی کنید و 14 میلیاردی که گرفته اید را شفاف سازی کنید.

وی ادامه داد: کسی هیچ وقت از من نظر نخواست که نظر بدهم. خانه رویانیان که برای پرسپولیس زحمت زیادی کشید توقیف شد و وی حالا در خانه سازمانی زندگی می کند. آقای خادم من معلمی از شما ندیدم و امروز دور همی خیلی به ما توهین کردید.

فتح الله زاده در پایان خاطرنشان کرد: دو باشگاه استقلال و پرسپولیس برند و هوادار دارد و خواهش می کنم تا دوستان جمع بشوند و کار واگذاری را فعلا به صورت پیمانکاری به شرکت ها بدهند تا فرصت کافی به دست بیاورند.


دانلود

توضیح خادم در خصوص لفظ جنجالی
معاون حقوقی، مجلس و امور استان های وزارت ورزش و جوانان درباره برنامه دیشب ورزش از نگاه دو توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش مشرق و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، دکتر امیررضا خادم در پیامی به آقایان عابدینی و فتح الله زاده آورده است:
با سلام و بدون مقدمه برخود لازم دانستم ضمن تاکید بر مواضع خود در برنامه ورزش از نگاه دو که شب گذشته پخش شد، ‌از آن جا که امروز در برخی سایت ها بر روی واژه «گردن کلفت» که در حین طرح مباحث از سوی بنده بیان شد و منظور از طرح آن، صرفاً اصطلاح ورزشی آن به معنای«قدرتمند» و افرادی که سال هاست حضوری جدی در عرصه ورزش کشور داشته اند، بوده، تاکید زیادی شده است، اما به جهت رفع هر گونه سوء تفاهم و سوء برداشت غیر اخلاقی و فرهنگی از این کلام،‌ صمیمانه از حضور شما بزرگواران عذرخواهی نموده و امیدوارم این اتفاق دال بر اساعه ادب خدمت شما عزیزان به حساب نیاید.
در پایان و فارغ از کلیه مجادلات تحلیلی، از تلاش و زحماتتان در ورزش کشور کمال تشکر و امتنان را دارم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۵
    0 0
    برای ایرن و ایرانی ارزوی سلامتی دارم
  • ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۵
    0 0
    خادم هنوز خیلی جوان هست. وس بحثی که مربوظ به پرسپولیس و استقلال هست وقتی جلوی عابدینی کم آورد شروع کرد از اتفاقاتی که توی تیم هایی مثل داماش افتاده صحبت کردن و اسم آوردن و ...
  • مهدی ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۵
    0 0
    با این فوتبالیستا و مدیرانی که داریم فکر کنم اگه امثال خادم بیان بازی هم بکنن بهتر جواب میده.نظام وظیفه هم فهمیده که همشونو چلاق و کور تشخیص داده معاف کرده :)))))
  • عباس م 61 ۲۰:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۵
    0 0
    خادم اصلا احترام سن اینارو نداره داره توهین می کنه.
  • کاپیتان ۰۰:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۶
    0 0
    فتل چه کیفی میکرد!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس