کد خبر 366121
تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۵

میله یک متری در جمجمه کارگری جوان فرو رفت.

 به گزارش گروه اجتماعی مشرق، سید جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در این باره گفت: ساعت 12:20 امروز از بیمارستان حضرت رسول با سامانه 125 تماس گرفته و اعلام کردند که میلگردی یک متری در جمجمه یک کارگر 28 ساله افغان فرو رفته است.

ملکی با بیان اینکه ستاد فرماندهی بلافاصله ایستگاه 112 و گروه نجات سه را به محل بیمارستان اعزام کرد، گفت: پس از حضور امدادگران در محل مشاهده شد که میلگردی یک متری از پشت سر وارد جمجمه کارگر 28 ساله افغان شده و از پیشانی‌اش خارج شده است.

وی با بیان اینکه این کارگر بیهوش شده اما علائم حیاتی در وی وجود داشت، گفت: آتش‌نشانان دو سر میلگرد را با استفاده از دستگاه‌های مخصوص و تحت نظارت تیم پزشکی بریده و این کارگر برای خارج کردن میلگرد باقیمانده درون جمجمه‌اش به اتاق عمل منتقل شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اظهار کرد: آتش‌نشانان در ساعت 13:44 به عملیات خود خاتمه دادند.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    0 0
    اینها جزو تفریحات کارگران محسوب می شود راستی تفریحات سرمایه دارها چیست؟
  • سید ۱۷:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    0 0
    به در اوردن میله گرد نظارت میکنن
  • ۱۸:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    0 0
    خیلی سایت جالبی ندارید خبری به این مهمی نه نظری و نه توجهی طیف خوانندگانت درد جامعه را نمی فهمند
  • امیرحسین ۲۲:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۶
    0 0
    مریض توسط تیم جراحی اعصاب بیمارستان رسول اکرم به سرپرستی دکتر علیرضا طبیب خویی عمل شده و میله از سر فرد خارج شد و در عین ناباوری حال مریض خوب میباشد که از عجایب پزشکی است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس