کد خبر 355775
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۹

شرور مسلح و خطرناک معروف به «گربه سياه» که به اتهامات مختلفي تحت تعقيب دستگاه قضايي بود با تلاش نيروهاي انتظامي دستگير شد.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، رئيس پليس اطلاعات و امنيت عمومي خراسان رضوي  گفت: متهم مذکور که موجب رعب و وحشت شهروندان شده بود و به اتهاماتي از قبيل اخلال در نظم عمومي، تيراندازي با سلاح، شرکت در نزاع، خريد و فروش گسترده موادمخدر، تهديد شهروندان، ضرب و جرح با انواع سلاح هاي سرد و ... تحت تعقيب پليس قرار داشت هر بار مخفي گاه هاي خود را تغيير مي داد.

سرهنگ شيرمحمدي افزود: درحالي که بررسي هاي غيرمحسوس براي شناسايي مخفي گاه «ج» معروف به «گربه سياه» ادامه داشت، ماموران به سرنخ هايي رسيدند که نشان مي داد وي در منزل زني که به لانه فساد تبديل شده است در بولوار سرافرازان مشهد حضور دارد بنابراين ماموران پليس اطلاعات و امنيت عمومي خراسان رضوي با کسب دستور قضايي، او را در يک عمليات غافلگيرانه به دام انداختند.

وي اضافه کرد: در بازرسي از منزل ياد شده، مقداري موادمخدر و مشروبات الکلي کشف و خودروي متهم نيز توقيف شد. سرهنگ شيرمحمدي خاطرنشان کرد: بررسي ها نشان مي دهد متهم در يک فقره سرقت به عنف خودرو در سه راه دانش مشهد که با تيراندازي همراه بود نيز نقش دارد.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.

منبع: خراسان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۷:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۸
    0 0
    سایت مشرق از شما خواهش می کنم اخباری با عناوین نسبت دادن مجرمان به حیوانات منتشر نکنید در اینجا لزومی ندارد بگویید گربه سیاه. خدای من شاهد است گربه های سیاه بر خلاف اذهان آلوده مردم نه جن هستند نه ترسناک و نه بد ذات. گربه سیاهی در پشت بام منزل روبروی منزل ما تردد می کند که عصرها برایش نان و پنیر می ریزم. گربه زیبا و مهربانی که تا در پنجره را باز می کنم با صدای میوی زیبایی از من تشکر می کند. قبلا هم عناوینی چون خفاش شب، امیر گربه، کفتار پیر و ... در رسانه ها به جنایتکاران و متجاوزین به نوامیس مردم نسبت داده بودند. از سایت شما که همواره نظرات سودمند و دلسوزانه کاربران را با ایدئولوژیها و عقاید مختلف پخش می کند تشکر می کنم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس