پیوندزدن موضوع اسیدپاشی به مقوله "بدحجابی" در حالی از سوی این خبرگزاری‌ داخلی در دستور کار قرار گرفت، که در چند روز گذشته شاهد موج سواری و انتشار اخبار گسترده و پرحجم در این رابطه، از سوی رسانه‌های زنجیره‌ای اصلاح‌طلب و همچنین رسانه‌های ضدانقلاب در فضای مجازی هستیم.

گروه سیاسی مشرق - شایعه‌ «اسیدپاشی به زنان و دختران بدحجاب» که در هفته‌های اخیر از طریق پیام کوتاه، شبکه‌های مجازی و ... به صورت مشکوک دست‌به‌دست می‌شد، سرانجام با گزارش جانشين فرمانده نيروي انتظامي مبنی بر کشف و بازداشت سرنخ هاي حادثه اسيد پاشي در اصفهان وارد مراحل جدیدتری شد.

حجت الاسلام هادی صادقی -معاون فرهنگی قوه قضاییه- امروز در نشست خبری از بی‌ارتباط بودن اسیدپاشی‌های اخیر در اصفهان با بحث "بی‌حجابی" و "امر به معروف و نهی از منکر" خبر داد و اعلام کرد: «اسیدپاشی ها در حوزه اختلافات شخصی بوده است، به عنوان مثال جوان عاشق پیشه جواب منفی می گیرد و دست به این کار می زند.»

پیش از این نیز سردار "اشتري" جانشين فرمانده نيروي انتظامي در همین خصوص عنوان کرده بود: «ارتباط اسیدپاشی ها با موضوع بدحجابی نبوده و اين چنين نيست و افرادِ هدف متفاوت بوده‌اند و شکل و يا مورد خاصي مد نظر نبوده است.»

توضیحات مسئولان مربوطه مبنی بر بی ارتباط بودن اسیدپاشی‌ها با موضوع "بی‌حجابی" و "امر به معروف و نهی از منکر" در حالی است که برخی رسانه‌های داخلی و خارجی شایعه‌ «اسیدپاشی به زنان و دختران بدحجاب» را مطرح کردند و به طرز مشکوکی طی روزهای اخیر سوار بر موج خبری این شایعه شدند.


شایعه‌ ارتباط «اسیدپاشی» با «دختران بدحجاب» از کجا کلید خورد؟


شایعه ربط داشتن چند اسیدپاشی در اصفهان به مقوله "بدحجابی" با انتشار یک گزارش در خبرگزاری دولتی آغاز شد. این خبرگزاری پنج شنبه هفته گذشته خبری درباره اسیدپاشی به صورت چند زن در اصفهان را منتشر کرد.

{$sepehr_album_18783}



 
در این خبر، به طور ملموسی تلاش شد تا این حرکات وحشیانه به نام نیروهای انقلابی ثبت شود و به مخاطب اینگونه القا شود که زنان بدحجاب در اصفهان به طور سازماندهی شده مورد اسیدپاشی قرار گرفته‌اند. در بخشی از متن خبر  این خبرگزاری آمده است:
 
«این حادثه زمانی اتفاق افتاد که از چندی پیش تاکنون در شبکه های اجتماعی مطالبی با محتوای "اسیدپاشی به زنان بی‌حجاب" در اصفهان منتشر می شود؛ اما مشخص نیست که آیا حادثه شب گذشته ارتباطی با این مطالب داشته است یا خیر؟»

این خبرگزاری داخلی که به گفته خود هنوز هیچ سند و مدرکی مبنی بر ارتباط این اسیدپاشی با مقوله "حجاب" و "امر به معروف" در دست ندارد، روز گذشته نیز در تداوم موج سواری های خود طی انتشار گزارشی نوشت: «خبری از اطلاع‌رسانی دقیق در این باره نیست و تنها شایعاتی در شبکه‌های اجتماعی مبنی بر "برخورد راکبان موتورسیکلت با بدحجاب‌ها" مطرح بوده است، به چهره تعدادی از زنان اسید می‌پاشند؛ زنانی که نقش مادری در یک خانواده را هم داشته‌اند و بدین ترتیب به خاک سیاه نشسته‌اند»

خبرگزاری مورد اشاره در گزارشی دیگر تحت عنوان گفتگو با نزدیکان قربانیان این حوادث تلخ، نیز تمام تلاش خود برای القای این موضوع به مخاطب را انجام داده است.

اصرار بیش از اندازه خبرنگار به سوال کردن درمورد محجه بودن یا نبودن فرزند با واکنش پدر مواجه می‌شود، طوری که وی خطاب به این خبرنگار می‌گوید:
کسانی که به دخترم تهمت بی‌حجابی می‌زنند باید در آخرت پاسخگو باشند، ندا هیچ گاه نمازش ترک نشده است.»

با وجود پاسخ صریح پدر دختر قربانی اما بازهم شاهد اصرار این خبرگزاری بر موضوع بی‌حجابی هستیم، به طوری که در ادامه این گزارش آمده است: «پیدا کردن یکی از آشنایان سارا در میان افرادی که برای ملاقات پشت در بیمارستان در انتظار هستند، دشوار به نظر می‌رسد. دختر جوانی که به گفته شایعات یکی از قربانی اسید پاشی در اصفهان به دلیل بدحجابی است»


شایعه‌ ارتباط «اسیدپاشی» با «دختران بدحجاب» از کجا کلید خورد؟واکنش عجیب یک کارگردان سینما

 تهمینه میلانی کارگردان سینمایی نیز با پیوستن به این موج رسانه‌ای خواستار واکنش مسئولان ارشد نظام شد و اسیدپاشان را افرادی خودسر معرفی کرد که برای مبارزه با بدحجابی چنین جنایت هاییی را مرتکب می شوند. وی در گفت و گو با این خبرگزاری دولتی گفت: «این اسیدپاشی‌ها مشکل روانی دارند و برخی دیگر آموزش‌های اجتماعی و احترام به حقوق افراد را فرانگرفته‌اند که چنین خودسرانه عمل کردند. هرچند شاید وقتی دستگیر شوند بگویند احساس مسئولیت اجتماعی مثلا مبارزه با بدحجابی داشته‌اند، ولی این کار جز جنایت چیز دیگری نیست.»


موج‌سواری اپوزیسیون روی یک شایعه داخلی

پیوند زدن موضوع "اسیدپاشی" به مقوله "بدحجابی" در حالی در این خبرگزاری‌ داخلی در دستور کار قرار گرفته است، که در چند روز گذشته شاهد موج سواری و انتشار اخبار گسترده و پرحجم در این رابطه، از سوی رسانه‌های زنجیره‌ای اصلاح‌طلب و همچنین رسانه‌های ضدانقلاب در فضای مجازی هستیم.

شایعه‌ ارتباط «اسیدپاشی» با «دختران بدحجاب» از کجا کلید خورد؟
گزارش سایت ضدانقلاب جرس از ارتباط اسیدپاشی‌ها و «طرح حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر»

سایت جرس وابسته به جریان فتنه با سوء استفاده از این شایعه به انتشار اخبار و گزارش‌هایی در این خصوص پرداخت و نوشت: تصویب کلیات طرح "امر به معروف و نهی از منکر" با خبرهای تکان دهنده‌ای در خصوص اسید پاشی بر روی دختران جوان در اصفهان همراه شده است.

رادیو فردا وابسته به سازمان سیا نیز به نقل از یک «منبع مطلع» نوشته تعداد اسیدپاشی‌ها در اصفهان در هفته‌های اخیر، حداقل شش مورد بوده، و این زنان که همگی «جوان»، «زیبا» و «غیرچادری» بودند، در «بیمارستان فیض» این شهر بستری شده‌اند.

شایعه‌ ارتباط «اسیدپاشی» با «دختران بدحجاب» از کجا کلید خورد؟
گزارش BBC فارسی از ارتباط اسیدپاشی‌ها با «بدحجابی!»


علت بزرگ کردن شایعه بدحجاب بودن قربانیان این حوادث و تلاش برای ارتباط دادن این اسیدپاشی‌ها با "طرح حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر" در سایت جرس، زمانی مشخص می‌شود که این سایت عمق مخالفت خود با تصویب چنین طرحی را اینطور به نمایش می‌گذارد و می‌نویسد: «وقتی طرح اخیر مجلس را در کنار این اخبار نگران کننده قرار می دهیم، آن وقت به عمق فاجعه ای که در حال وقوع است پی می بریم. تصویب این قانون در مجلس در آینده تاثیرات مخربی بر سرنوشت زنان ایرانی خواهد گذاشت!»

سلسله گزارش‌های سایت‌ها و رسانه‌های ضدانقلاب برای ارتباط دادن «اسیدپاشی‌ها» به مقوله «بدحجابی» و «فریضه امر به معروف» نشان دهنده این است که آنها تنها با هدف افزایش حملات رسانه‌ای به مجلس شورای اسلامی برای عدم تصویب طرح حمایت از آمران به معروف بوده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 183
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 42
  • ۲۳:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۸
    0 0
    سایت مشرق !!! یا درست حرف بزنید یا اینقدر بزدل نباشید -
  • ۰۰:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
    0 0
    این اقدام (اسید پاشی) به زنان با هر نیتی که صورت گرفته باشد کار بسیار زشت و حرامی است، امیدوارم مسببان این حادثه ی تلخ چه در این دنیا و چه در اخرت سزای جنایت وحشیانه ی خود را ببینند. در مورد گزارش مشرق هم باید گفت متأسفانه عده ای با یکسری سخنان و شعارهای تند مثل برخورد انقلابی با بی حجابی و... بهانه به دست دشمن می دهند. لطفاً نشان بده مشرق
  • سلاله ۰۲:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
    0 1
    من می خوام اسید بپاشم کی میاد جلو ... مرد می خوام جلوم وایسه .... خ خ خ خ خ خ خ
  • ناشناس ۰۲:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
    1 0
    حرف شما خریدار نداره از بس که دروغ میگید. مردم همون مطبوعات را قبول دارتد
  • عطا خان بداقا ۰۲:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
    0 0
    کثبف تراز رسانه اصلاح طلب ندیدم.بخدا هرادم منصفی میفهمه این ی بازی طراحی شدست برای بدنامی مردم مومن..اخه تا الان مگه بی حجابی نبود؟مگه اسید پاشی نبود؟اینا شورش رو دراوردن یبار با بحث تقلب یبار با تهمت دروغ و اینبار...بجای اینکارا برید وضع معیشتی مردم رو اصلاج کنید که قولش رو دادید
  • ۰۳:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
    0 0
    صد در صد افرادی این حرکت را برای تخریب مذهبی ها برنامه ریزی کردند و خیانت این جور افراد از خیانت یک جاسوس هم بدتر است
  • ۰۳:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
    1 2
    اسیدپاش ها از اوباش حزب الله هستند. قتل های زنجیره ای هم همینجوری آغاز شد.
  • ابوالحسن ۰۷:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
    0 0
    تو این زمانه تهمت زدن به مومنین از نفس کشیدن هم راحت تره.
  • محمد ۰۷:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
    1 1
    زمان شاه ملعون هم سینمایی را توسط عوامل رژیم آتش می زدند تا به نام مردم مومن و انقلابی تمام شود. باید هوشیار و منصف بود و از پاسخگویی نزد خدا ترسید. هیچ مومن با وجدانی به خاطر یک گناه به خود اجازه جنایتی چنین هولناک نمی دهد.
  • ۰۷:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
    1 1
    خدا نبخشد کسانی را که به قشر مذهبی جامعه تهمت می زنند باید جواب پس دهند وبا شیطان محشور شوند انشاالله
  • قندوعسل ۰۷:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
    1 0
    شما مثل اینکه خواب تشریف دارین قتلهای زنجیره ای کار دار ودسته اطرافیان جناب خاتمی بود فتنه 78 وفتنه 88 هم همینطور خرابکاریهای عمدی وانداختن ان گردن مومنین جامعه یکی از کثیف ترین کارهای عالم است
  • محسن ۰۷:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
    0 0
    به عنوان یک شهروند ایرانی معتقد به نظام مقدس جمهوری اسلامی ضمن محکوم کردن عمل کثیف و ضد انسانی اسید پاشی (جدای از اندک افرادی که با هدف شخصی و ناکام ماندن در خاستگاری و امثال آن احیاناً صورت گرفته) بیشتر این فجایع و اقدامات بی شرمانه توسط عده ای با هدف بدنام کردن چهره افراد متدین و حزب اللهی صورت می گیرد و با توجه به سابقه طولانی و بیش از یک قرن روباه پیرانگلیس درایجاد اختلاف، آشوب و شایعه پراکنی گسترده آن، شک ندارم دست آلوده ی انگلیس پشت این قضایا است. امیدوارم بزودی توسط دستگاههای انتظامی، امنیتی و قضایی این موضوع روشن و به اطلاع ملت بزرگ ایران رسانده شود تا کور شود هر آنکه نتواند دید.
  • ابوالحسن ۰۷:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
    0 1
    تو این زمانه تهمت زدن به مومنین از نفس کشیدن هم راحت تره.
  • مهدي ۰۸:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
    0 0
    بعد مسائل سوريه وعراق وتروريستهاي صادراتي ونيز بحث هسته اي1+5 مردم كشورمان اينقدر از غرب وجريانهاي داخلي مرتبط با غرب ونيز بوقها ورسانه هاشون تنفر دارند كه نمي خوان سر به تنشون باشه پس بهتر اين رسانه ها زور الكي نزنند برن بميرن كه وجودشون سرشار از ....
  • سیدقاسم ۰۸:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
    0 0
    خانم تهمونده میلانی خودش حامی یک جریان فمنیستی در این مملکته که قوانین فمنیستی طوری که انگار رو ی روح و روان یک زن اسید پاشیدن
  • سپهر ۰۸:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
    0 0
    من ناراحتیم از ته نشینی فرهنگیه تا جایی که دارم به یه قانون سفت و سخت غبطه میخورم. چرا توی پاریس هرکی یه لیبل تبلیغاتی روی در خونه مردم بچسبونه جریمه میشه؟ ولی توی ایران با ضربه به افکار عمومی ، هر کی از راه میرسه حتی با یه وبلاگ شروع به ور زدن میکنه. بی اعتمادی خبری ، سردرگمی مخاطب و در نهایت قضاوت عجولانه مخاطب تازه از راه رسیده توی بحث، اینا همشون از بزرگترین مشکلات مخرب هستن. سوال آخر : کی جلوی اینا رو باید بگیره؟
  • علی ۰۸:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
    0 0
    تو به دیگران کاری نداشته باش خودت اخبار را بخوان و حقیقت را تشخیص بده.
  • اسلام ۰۸:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
    0 0
    باید فقط ارگانهای قانونی مجری باشند
  • محسن ۰۸:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
    0 0
    عقلم خوب چیزیه: در یک شهر به صورت 4 نفر اسید پاشی میشه، هیچکدوم هم هیچ نسبتی با هم ندارن، قرار نیست حتما موضوع بدحجابی باشه ولی مطمئنا از مسائل زنجیره ای می باشد. یاد فیلم زندگی خصوصی افتادم که پونز میزدن رو پیشونی خانما.
  • محسن ۰۸:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
    0 0
    آقای محمد عزیز، شما که به صراحت تاریخ و بازگو می کنید بفرمائید حادثه به این مهمی در تقویم ما آمده؟
  • ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
    0 0
    بازی طراحی شده؟؟؟ حالا میندازید گردن دشمن.
  • ۰۸:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
    0 0
    لابد شماها مومنین هستید؟؟
  • ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
    0 0
    البته یکی دو تا از اينا نتيجه شكست عشقي بوده اما دو تای دیگر چیز دیگری است
  • حسن طهرانی مقدم ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
    0 0
    به نظر من اسیدپاشی باید روی روزنامه های و مطبوعات منافق و نجس اصلاح طلب ها اتفاق بیفته تا برا همیشه از شر این همه عقده اون ها نسبت به انقلاب اسلامی راحت بشیم.
  • ۰۸:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
    0 0
    هنوز عجله نکنید بذارید این شخص یا اشخاص دستگیر بشن و نیت واقعیشون مشخص بشه .
  • ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
    0 0
    ناشناس محترم تهمت گناه نابخشودنی است.
  • ۰۸:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
    0 0
    مثل اينكه قرصاتو نشسته خوردي بشين سرجات حرف مفت نزن!!! واقعا متاسفم بايد تو رو هم به عنوان مخلل نظم و امنيت دستگير كنند تا به امثال شما كه راحت هر حرفي رو به زبان مي اريد بفهمونن شايعه پراكني هم جرم حساب مي شه
  • الهام ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
    0 0
    آمر به معروف و ناهي از منكر آنقدر جرات داره كه با زبان خوش حرفشو بزنه و پاي كتك و ضرب و جرح و شهادتتشم بشينه لطفا اين وصله ها رو به كساني بچسپونيد كه لياقتشو دارند....
  • ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
    0 0
    از كجا معلوم با كينه اي كه تو از حزب الله داري خودت اين برنامه ها رو راه نمي دازي تا اونها رو بدنام كني!!!!
  • ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
    0 0
    تو خیلی نادونی که داری با این موضوع شوخی میکنی خدا شفا بدت
  • محمد ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
    0 0
    چون افراد به ظاهر مومنینی وجود دارند که این فکرو ایجاد کردن با کارای خودسرانه و بی فکری که کردن
  • رضا ۰۹:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
    0 0
    حزب الله همیشه مظلوم بوده اراذلی که قائله 78 و 88را به راه انداختند وهزاران جنایت ریز و درشت را انجام دادند تبرئه می شوند وحزب اللهی که همیشه هزینه هرزگی سیاسی عده ای را داده اوباش خوانده می شود .
  • سید ۰۹:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
    0 0
    زمان اصلاحطلبا متاسفانه قتلهای زنجیره ای و آشوبهای سال 78 و 82 راه افتاد که در برخی از آنها رده های بالای اصلاحطلبان در وزارت کشور و در برخی دیگر سرویسهای اطلاعاتیِ غربی-صهیونیستی دست داشتند، در همه موارد نیروی رسانه ای اصلاحطبان مکملِ این اقدامات و آشوبها بود.... باید خیلی مراقب بود حتی اگر همۀ هدفها بیحجاب هم بودن باز بعید نیست که نیروهایی که توسطِ سرویسهای جاسوسی غربی تحریک شده اند یک لبۀ قیچی باشند و نیروهایی رسانه ای وشایعه پراکن در درون و بیرون دولت لبۀ دیگر قیچی.... باید هرچه زودتر سازمانهای اطلاعاتی پیگیر ماجرا شوند
  • ۰۹:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
    0 0
    اگه اینقدر ابلهید که اون مطبوعات کثیف رو قبول دارید اینجا چه میکنید؟ طرف داره به زور تو پاچه بابای دختره میکنه که دخترت بدحجاب بوده اون وقت تو ابله میگی اونو قبول داری؟ خوب داشه باش. مثل همون ها هستی
  • ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
    0 0
    نميدونم پس چرا شما اينقدر اصرار به خوندن اين دروغها داري ؟! برو همون مطبوعات رو بخون تا شايد عقده هات باز بشه !
  • سید ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
    0 0
    من متوجه نشدم بالاخره امام جمعه اصفهان این خبر را تایید کرده است یا رد؟
  • هخا ۰۹:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
    0 0
    حتی یه بچه هم میفهمه که اختلافات شخصی عامل این قضایا نبووده...مردم رو چی فرض میکنید آقایان؟؟؟؟؟
  • سید ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
    0 0
    من متوجه نشدم بالاخره امام جمعه اصفهان این خبر را تایید کرده است یا رد؟
  • ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
    0 0
    متاسفم کشورم از بی عدالتی فریاد میزند این همه خشونت ناشی از عدم آرامش است و با قاطعیت باید برخورد کرد
  • رضا ۰۹:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
    0 0
    خانم تهمينه ميلاني. ندانسته اراجيف سرهم نكنيد شماهم مانند افراد مغرض اسيد پاشي را نداشتن حجاب عنوان مينماييد ؟ خدالعنت كند كساني راكه چنيين جنايتي رامرتكب وخدا لعنت كند آنهايي راكه ازاين حركات زشت سوء استفاده ميكنند وآنرا به عدم رعايت شئونات مرتبط ميدهند.
  • ۰۹:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
    0 0
    بعدش می گن آزادی سیاسی وجود نداره
  • مرتضي ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
    0 0
    گلابي هيچ وقت يه بچه حزب الهي از كارايي كه شما تو فتنه 88 رو كرديد نميكنه كي ميخوايد بفهميد؟
  • محسن ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
    0 0
    فقط باید این جور افراد روانی و مشکل دار اعدام کرد تا نظم و امنیت به جامعه برگرده.
  • علی ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
    0 0
    سلام نیت فقط وفقط اختلاف انداختن بین شماست که از پیامها مشخص میشود تا حدودی مدفق شده اند . کمی صبر لازم است تااخرتمان را برای دیگران خراب نکنیم
  • منتظرالمهدی عج ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
    0 0
    این اتفاقات دقیقا از زمانی شروع شد که بحث امر به معروف و نهی از منکر بصورت قانونی تصویب شد این قانون باید توسط نمایندگان مجلس لغو شود تا کشور به اشوب کشیده نشده است عده ای دارند سو استفاده میکنن از این موضوع
  • محمد ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
    0 0
    البته ما عادت کردیم که خر شویم وبه اراجیف احمقهایی چون این آدم گوش بدیم شمایی که این خبر رو میذاری روی سایتت دست کمی از این آدمها نداری
  • ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
    0 0
    اگه حرفش خريدار نداره تو اينجا چيكار ميكني
  • ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
    0 0
    بهتر است هیچکس اظهار نظر نکند تا سریعا عاملان کثیف این حرکت مشخص شوند.منتهی بدون فوت وقت وتعلل
  • ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
    0 0
    خلايق هر چه لايق
  • عباس ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
    0 0
    علت همه این بی عدالتیها گذشت بیش اندازه نظام است تا کی....
  • ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
    0 0
    آقا دقیقا یادم میاد از زمان شروع طرح حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر در مجلس این رسانه ها خودشان را می کشتند (ر.ک: مطبوعات و آرشیو رسانه ها) مطمئن باشید کار خودشونه از فتنه گران 88 و عاشقان تحریم هر چی بگی برمیاد. تو رو خدا منتشر کن
  • ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
    0 0
    عطا خان بداقا کاملا درسته آنها از حمایت از شهید خلیلی توسط مجلسیها بسیار خشمگین بودند و اینگونه زهرشان را ریختند
  • آرمان ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
    0 0
    با توجه به اتفاقات اخير احتمـــــــــــال مي رود به علت ناامني در مناطق توريستي كشورهاي همسايه ايران با توجه به نگاه توريست هاي خارجي به ايران عزيزمان براي ناامن جلوه نشان دادن شهرهاي توريستي با اين ترفند از ورود توريست هاي خارجي جلوگيري كنند
  • ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
    0 0
    ناشناس آدم هر چیزی از افراد فاسق میشنوه را تکرار نمیکنه تا نهایت عوام بودن خودش را عیان کنه!! تو از قتلهای زنجیره ای هیچ چیز نمیدانی موندم چطور حال خودتان از حرفهای طوطیوار بهم نمی خوره!!
  • ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
    0 0
    ناشناس آدم حتما باید مومن باشه تا از تهمت در جامعه ناراحت بشه؟
  • سیدقاسم ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
    0 0
    تو خودت نمونه ای ارازل رسانه ای هستی و با این حرفت داری اسید پاشی میکنی
  • ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
    0 0
    مشکل خیانت دارند فهمیدی عزیزم؟
  • ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
    0 0
    از کسیکه در جشنواره ها به ملاقات و تملق با صهیونیستها می پردازد انتظار دیگری داری؟؟
  • فلاحی ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
    0 0
    راستی به نظرشماآیاهمه کسانی که دریک رشته خاص تبحردارندحق دارنددرموضوعات دیگری که اطلاعاتی ندارندنظربدهند؟ مثل همین تهمینه خانم میلانی یاآقای شجریان یا...
  • ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
    0 0
    یه لطفی کن حرف مفت نزن.......................... از طرف مردم هم اظهارنظر نکن
  • محمد ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
    0 0
    اگر فکر کردید با این تهمت میتوانید حزب الله رو از میدان به در کنید کور خواندید فعلا وظیفه ما سکوت هست سکوت میکنیم و کینه های خود را از شما منافقان در دل حفظ میکنیم تا روز موعود انگاه بین ما و شما خون قضاوت خواهد کرد مشرق سانسور نکن.
  • سروش ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
    0 0
    اونقدر که به ریش گیر دادیم به ریشه گیر ندادیم که حالا باید این طوری آب به آسیاب دشمن بریزیم.
  • ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
    0 0
    دست از تظاهر مذهبی بودن و به خورد مردم دادن بردارید خداست که در آخر مشخص می کند که چه قشری مذهبی بوده و متظاهر نبوده است
  • ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
    0 0
    کدام نوع مومن
  • علیرضا اهواز ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
    0 0
    بالاخره آقای بنفشه چند روز پیش عرض فرمودن ما جنگ رسانه ای رو خوب بلدیم :))
  • سید علی ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
    0 0
    مردم مطبوعاتو هم قبول دارن!،البته اگر جیره بگیره غرب نباشند.
  • سید علی ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
    0 0
    شماها دیگه چقدر بچه اید که اینقدر احمقانه از سایت های بزدل و ترسو مثل جرس و امثالهم طرفداری میکنید واقعا واستون متاسفم آدم اینقدر بی بته حیف نون واسه بعضیا
  • ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
    0 0
    برو گمشو آشغال کثیف
  • محسن ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
    0 0
    کار کار انگلیسی هاست!!!!
  • تی تی ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
    0 0
    اتفاق تو شناسنامه ما کم نیست اگه قراره که ریزو درشت انها را بیارند که تقویم باید یه کتاب چند میلیون صفحه ایی باشه محسن خان
  • ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
    0 0
    شما هم لطفا دست از تظاهر به فسق بردارید.
  • ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
    0 0
    اینم از یه ذهن علیل
  • ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
    0 0
    آخی الان ریشه هاتو محکم بچسب که باد نبردت
  • یک مطلع ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
    0 0
    میخواهند بین مردم جا بیاندازند که اگر امربه معروف تصویب شود اینها همه را سر میبرند خخخخخخخخخخخخخخخ
  • داعش انگلیسی ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
    1 0
    خيلى هم خوب كارى بابدحجاب بايدبدتر ازاين بشود
  • ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
    0 0
    حتی اول انقلاب که یکسری رادیکال تندرو(که خیلی هاشون برگشتن و ضدانقلاب شدن) رفتارهای تند میکردن هم کسی جرات اسید پاشیدن نداشت چه برسه به الان
  • ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
    0 0
    ازت متنفرم بیگانهههههههههههههههههههههه
  • علیرضا ۱۵:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
    0 0
    به خدا آخرالزمان شده!طلبه ی 19 ساله بخاطر تذکر زبانی با چاقو به شهادت میرسه وتازه بعد شهادتش آقایون یاد حمایت از امر به معروف میفتن اونوقت تو اوج مظلومیت حزب اللهی ها این رسانه ها طوری القا میکنن که جای ظالم و مظلوم عوض بشه!
  • بی طرف هستم ۱۵:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
    0 0
    باز خوبه یک رسانه پیدا شد که حق بگه
  • ممحسین ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
    0 0
    اوباش تویی و اونایی که تربیتت کردن...
  • افشین تهران ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
    0 0
    مثل روز روشنه که این کارها از تفاله فتنه گران و مخالفین طرح حمایت از امران به معروف وناهیان منکر برمیاد و بس.
  • افشین تهران ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
    0 0
    جناب محسن منظور اقا محمد سینما رکس ابادان هست که در تاریخ هم امده ولی شما مثلاینکه ندیدید.
  • افشین تهران ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
    0 0
    ناشناس 12.52شما از کجا میدونی که این بابا مذهبی هست یا نیست که اینجوری قضاوت میکنید؟از نظر شما مذهبیها حتما همان ارازلی هستند که در روز عاشورا کف زدن و هیئت اتش زدن؟
  • افشین تهران ۱۶:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
    0 0
    پس هروقت قانونی تصویب شد که به مزاج یه مشت بی بندوبار و لاقید خوش نیومد باید کشور رو شلوغ کرد و یه کلکی سوار کرد تا قانون لغو بشه.خب این که راهبرد این نقشه بود بقیه اشم بگو ببینیم جناب خط بده.
  • افشین تهران ۱۶:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
    0 0
    کدوم توریست؟مگه سالی چندتا توریست میان ایران؟وقتی یه عده میرن التماس میکنن که ایران تحریم کنین تا ما بیایم سر کار و قدرت شما نگران توریست هستی؟
  • افشین تهران ۱۶:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
    0 0
    اینها کلا از هر چیزی که بتونن خودشون رو مطرح کنن استقبال میکنن و اصلا کاری ندارن که میفهمن یا نه.
  • افشین تهران ۱۶:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
    0 0
    اسید پاشی دقیقا مثل قتل نفس است و باید مجرمین را به اشد مجازات رساند اما این اسید پاشیها مثل روز روشنه که یک نقشه طراحی شده از قبل بوده تا مجلس و نظام رو در فشار بزارن تا قانون ناهیان منکر و...لغو بشه.اما هنوز برای قضاوت زوده و من به چیزی که گفتم اعتماد صددرصد ندارم تا روزیکه نیروی انتظامی و اطلاعات گزارش این کار رو بدن انوقت معلوم میشه که قضیه چی هست.فقط موندم این اتفاقات چرا فقط در زمان اصلاحات میفته مثل قتلهای زنجیره ای.!!!!!!!!
  • منتظرالمهدی عج ۱۷:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
    0 0
    امام حسين عليه السلام: بى گمان شيعيان ما دل هايشان از هر خيانت، كينه و فريبكارى پاك است. (بحارالانوار، ج68، ص156، ح11) احتمالا شما شناسنامه ای مسلمانی هنوز دینت را درک نکرده ای اقا محمد دین اسلام دین محبت و مهرورزی است خیلی ها امثال شما بعد از ظهور امام مهدی (عج) مقابل حضرت خواهند ایستاد به جای خون ریزی به حقیقت دینت پی ببر والسلام
  • سلمان ۱۷:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
    0 0
    محسن خان آقا محمد حادثه سینما رکس آبادان رو میگه
  • لیلی ۱۷:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
    0 0
    آره کلا شماها پاک و منزه هستید اصلا خدا پاک تر از شماها نیافریده.اصلا هر اتفاقی میافته تقصیر غرب و اصلاح طلبهاست شما ها که همینطور مظلوم نشستید یه گوشه....اینقدر پر رویید که هر قضیه ای که به ضررتون باشه 360 درجه میچرخونیدش و به نفع خودتون میکنید مثل همین اسیدپاشی حالا تندروها شدن مظلوم ما شدیم اسید پاش انشاالله فردا هم دادگاهمون برگزار میشه.
  • محمد امین ۱۷:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
    0 0
    من یه سوال دارم ازهمه کسانی که حزب الله رامقصر میدانن.توی خیابانی که شخص اسیدپاش که سوارماشین یاموتورهست وبینشان هیچ صحبتی درموردبدحجابی وتذکرداده نمیشه واسیدرامیپاشه ودرمیره ودختربنده خداهم ازماشین بیرون میپره وفریادمیزنه سوختم ومردم سردرگم میمانن که این دختر چه چیزیش هست تواین گیرودار کی فهمیده اسیدپاش حزب اللهی بوده برفرض هم که دختره بدحجاب بوده آیا این ثابت میکنه که اسیدپاش حزب اللهی بوده وآمربه معروف؟اون خبرنگاریاروزنامه نگارکه صدهاکیلومترازمحل حادثه دوربودن ازکجا فهمیدن طرف مذهبی بوده؟که فورا انگشت اتهام روی قشرخاصی میزارن؟ هیچ کس که حزب الله رامتهم میکنه جوابی نداره
  • لیلی ۱۷:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
    0 0
    مرتضی گلابی کدوم کارا ؟؟یکم برو کارای که دوستات کردن رو بخون و ببین اونوقت میفهمی.اتفاقا دقیقا این کارا از دست شما بر میاد.جالبه حوادثی رو که ما با چشم دیدیم و فیلمش هم وجود داره رو نمیخواید باور کنید که کار کیا بوده. چقدر پررویید.
  • لیلی ۱۷:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
    0 0
    خب شما ملعون ها هم الان دارید همین کارو میکنید اسید میپاشید بعد میندازید گردن خود ما!!
  • لیلی ۱۷:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
    0 0
    مردم ما اگه از غرب متنفر بودن بیشترین سفرهاشون به غرب نبود .بیشترین لوازم خونشون غربی و خارجی نبود .بیشترین فیلمهایی که میبینن از کانال های غربی نبود. مردم از شما متنفرند از چهرشون لباس پوشیدنشون شکل زندگی کردنشون از همه چیزشون میتونید اینو بفهمید.
  • ۱۷:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
    0 0
    سپهر چطور شما ها میتونید از رسانه هاتون هر نوع تبلیغی میخواید بکنید.ماست رو سیاه نشون بدید و همه چیزو عوضی. ناشناس آزادی سیاسی همینه که گفتم اونم فقط واسه شما.
  • محمدامین ۱۷:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
    0 0
    مثل اوایل انقلاب که قانون اجباری شدن حجاب تصویب شد خیلی ها مخالفت کردن.چه از داخل ایران چه ازخارج سعی داشتن اینطور نشون بدن که تصویب این قانون بلای بزرگیه که میخاد سر ایرانی ها بیادو مردمو به خیابونا کشوندن.حالا که دوباره قانونی برای حفظ حجاب تصویب شده شاید همون آدمان که میخوان این کارو ذهنیت مردم رو نصبت به اینجور قانون ها خراب کنن
  • ۱۷:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
    0 0
    چرا اسم اون رسانه مجازي دولتي رو نياوردي؟ كي بوده؟ بگو بگو راستش بگو.
  • شیرزاد ۱۷:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
    0 0
    کار کار اینگلیسی ها است و بس
  • شیرزاد ۱۷:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
    0 0
    کار کار اینگلیسی ها است و بس
  • ۱۸:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
    0 0
    افرین
  • ۱۸:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
    0 0
    بی ادبی ممنوع/ لعنت بر اسیدپاش و اصلاح طلبان حامی پشت پرده آنها
  • ۱۹:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
    0 0
    می خوان جلوی امر به معروف را بگیرند
  • رضا ۱۹:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
    0 0
    واقعا جای فکر دارد که در زمانی که مجلس می خواهد طرح حمایت از امران به معروف و نهی ازمنکر را تصویب کند این اتفاقات می افتد من که شدیدا احتمال می دهم کار خود ضد حجاب ها باشد.
  • ۱۹:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
    0 0
    دادستان باید عامل اولیه این شایعه را مجازات سنگین کند
  • ۱۹:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
    0 0
    یعنی اینقدر خوابی که فکر میکنی دوره اصلاحات و غیر اصلاحات چیزی تغییر میکنه؟؟یا مثلا توی دوره اصلاحات همه ی کارها به دست اوناست؟؟
  • محمد ۱۹:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
    0 0
    این کینه از روی نامردی و ناحقی این جماعت پست هست وقتی این جماعت انصاف ندارن و به شکلی تهوع اور حزب الله رو مورد تهمت قرار میدن من چگونه میتونم دل خود رو از کینه این منافقان پاک کنم؟! من تو صحبتم کفتم وظیفه ما فعلا سکوت و صبره چون تابع ولایتیم اما روزی این سکوت شکسته خواهد شد.
  • لیلی ۱۹:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
    0 0
    افشین اتفاقا مثل روز روشنه که این کارا از شماها بر میاد.همیشه خشونت ها بدست شماهاست.لعنت بر شماها......
  • لیلی ۱۹:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
    0 0
    آزادی سیاسی؟؟؟ یعنی خوشم میاد خوب پر رویید. اینکه یه نفر یه جمله توی یه سایت بنویسه اونم با هزار جور ملاحظات بعدش آیا چاپ بشه چاپ نشه به غیر از این سایت ها هم که همه ی رسانه ها دست شماهاست.
  • لیلی ۲۰:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
    0 0
    کاملا مشخصه بی طرفی.
  • نازنین ۲۰:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
    0 0
    لیلی جان لعنت ناحق نکن دامنتو میگیره من خیلی اوقات با قربون صدقه تذکر میدم اما بعضی خانم های بد حجاب کتک میزنن ولی من نمی گم وحشی ان میگم نادونن اما با این وجود به دروغ مظلوم نمایی میکنی؟ شما تا حالاچند نفر رو زدی؟
  • ۲۰:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
    0 0
    بزدل کیه ؟هر خلاف استکبار وبرنامه ریزی اش حرف بزنه؟یا هرکی بیشتر به انقلاب واسلام و..تهمت بزنه؟تهمتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت زن
  • عارفه ۲۰:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
    0 0
    آقا محسن محقق وکارآگاه آمر به معروف اگه مثل شما از خدانمی ترسید اون روزی که شاهرگشو زدن لا اقل یه بد وبیراه میگفت نه اینکه حتی حرف زشت هم نزد ضمنا شما چند میگیری برای سی ان ان کار کنی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • ۲۰:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
    0 0
    خوبم داره اما خریدارش مثل تو بیکار نیستن جیبشون هم از ....پر نمیشه
  • فاطمه ۲۰:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
    0 0
    لیلی خوبی چه خبر؟کامنت های مودبانه هم بلدی ؟؟؟شما هم میتونی چاک شی عزیزم اما اگه تهمت را کنار بذاری!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • ۲۰:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
    0 0
    بابا لیلی کوتاه بیا فیلم بازی نکن سردمدارات دارن تو اسراییل نسل کشی میکنن این وصله هاذ به ....بیشتررررررتررررر میاد
  • مومن ۲۰:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
    1 0
    بله من مومن هستم اما شما هم هستید به شرطی که تهمت نزنین خیانت بزرگی مثل این فقط از منافقین بر میاد اخوی اسید پاشی فسق است از بد حجابی بدتر است اما تهمت از آن هم بدتر است
  • ۲۱:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
    0 0
    لیلی جان شما تمت نزن کسی جرات کرد به شما تهمت بزنه خداجوابشو بده اگه خدا را قبول داری
  • لیلی ۲۱:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
    0 0
    آقا محمد حالا یه چیزی طلبکار هم شدید ؟؟ کسی هم ازت نخواسته دلت رو از کینه پاک کنی بیخود واسه خودت سناریو ننویس.
  • ۲۱:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
    0 0
    آزادی سیاسی چیه ؟بچه های غزه رو میکشن مسلمان های میانمار رامیسوزونن .....اینا آزادیه بعد نوکراشونو میفرستن ایران منافق درست کنن ......
  • ۲۱:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
    0 0
    آمریکا هم ولد نامشروع انگلیس است+اسراییل
  • ۲۱:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
    0 0
    لیلی جواب بده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • زهرا ۲۱:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
    0 0
    یه بنده خدایی تو مترو گفت شما مومن هایه زمانی ساکت بودین الان حرف میزنین منظورش بود لال شیم تذکر ندیم اما تاب تذکر نیاوردن افتادن دنبال تهمت زدن وفتنه گری حسبنا الله
  • ۲۱:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
    0 0
    لیلی اینها نونشون از نفهمیدن حقیقته، بحث کردن نداره، همه مردم چشم داشتن و دیدین، آلزایمر هم نداریم
  • ۲۱:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
    0 0
    فقط اونا اسید بپاشن؟
  • گومز ۲۱:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
    0 0
    همه میدانند که اسید پاشی کار مومنین نیست اما میخواهند جوسازی و بهربرداری کنند. برای جمهوری اسلامی متاسفم
  • لیلی ۲۱:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
    0 0
    لیلی معلومه از اون فتنه گرای درجه یکی خشونتای 88 شماها رو یادمون نرفته ... متاسفم که همنام منی هر وقت یه شری تو ایران به پا میشه و پر و بالش با شایعه و تهمت زیاد میشه شک نداریم که کار فتنه گراست ... هوچیگری و دروغ و شایعه و تهمت نشونه هاتونه ... بوی تعفن این ماجرا هم اشناست!! مخصوص فتنه گر..!!!
  • ۲۱:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
    0 0
    جناب قندوعسل از کی تا حالا سعید امامی و باندش طرفدار خاتمی بودند؟
  • ۲۲:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
    0 0
    کار شما افراطیهای عقده ایه.. خیلی تابلویید
  • ۲۲:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
    0 0
    شما باید در اساس و زیرساختارهای فرهنگی و آموزشی تان تجدید نظر کنید. چرا این زنان و دختران اعتقادی به حجاب و عفت و رعایت حرایم ندارند؟ چرا جوامع اهل سنت اینگونه نشده اند؟
  • ۲۲:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
    0 0
    آدم یاد قتل های زنجیره ای بعد از انتخاب خاتمی میفته
  • سحر ۲۲:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
    0 0
    این لیلی که انقد مخالفه مجبور بیاد تو این سایت که این همه مزخرف میگه برو بابا شما ها که خودتون سند سازی میکنید علیه نظام و دین و روز عاشورا آن کار ها ! رو میکنید به اندازه کافی روسیاه شدید اگه سند های علیه شما مثل آفتاب تو روز روشن باشه انکار میکنید
  • سحر ۲۲:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
    0 0
    آخه جالبیش اینه که دستشون رو میشه بعد تازه زبونشون همیشه سر ما درازه آخه همش دارن مارو میخورن همه چیزو میندازن گردن ما زبون منطق و عقل هم سرشون نمیشه فقط عین طوطی هر چی دشمنا میذارن دهنشون تکرار میکنن
  • ۲۳:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
    0 0
    ناشناس قطعا منطور "مومنانی" که حرمت عاشورا شکستند نیست!!!!!!
  • ۲۳:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
    0 0
    خب ایت الله املی قول داده بودن که با همچین رسانه هایی برخورد کنند در ضمن حرف این خانم عقده ی برای کسی مهم نیست که سریع اظهار فضل کردند کار کار فتنه گران داعشیست خدا لعنتشون کنه که بچه های مردم رو نابود کردند
  • ۲۳:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
    0 0
    به نظرم کوتاهی از رسانه های حزب اللهی ست که حالت تدافعی گرفتند بابا دو مصاحبه بگیرد وثابت کنید کار فتنه گرای داعشیست
  • ۲۳:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
    0 0
    بله محمد به همان عادتت مشغول باش
  • ۲۳:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
    0 0
    جناب فلاحی این مشکل حداقل 90 درصد ایرانیان است انصافا اگر یک فهم عمومی داشتیم که هر مسئله ای از مجرای خودش حل شود و متخصص آن زمینه نظر بدهد باور کنید "حداقل نصف مشکلات حل می شد"!!!!!
  • ۲۳:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
    0 0
    منتظرالمهدی عج هر سخن جایی و هر نکته مکانی دارد اینجا مجال توضیح نیست کلا عرض کنم "بصیرت" در این مواقع بکار می آید
  • مجنون ۲۳:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
    0 0
    لیلی زن بود یا مرد ؟
  • ۲۳:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
    0 0
    بله افشین جان زمان اصلاحات == انواع خیانتها و فجایع و بلایای غیرطبیعی
  • مرتضیsk ۲۳:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
    0 0
    کجای دنیا هنوز "مجرم" دستگیر نکردن اینقـــــدر تبلیغــــات رســانه ایــی میکنن واسش !! این فرصت طلبان هم طبق معمول منتظر یه بهونه یا فرصتین بزنن به تیپ حزب اللهی ها یا نظام چرا شما آدم نمیشین ؟ دَستونو گذاشتین تو دَسِ اجنبی ها هر چـرنـدیــاتـی رو بزبون میارین خـــاک بر سر کاسبانِ این جنایت
  • مجنون ۲۳:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
    0 0
    لیلی خانم محترم .یه جوری صحبت می کنی ، انگار خودت اونجا بودی ؟ اگه دادگاه برگزار شد بعد معلوم بشه قضیه چیز دیگه ای بوده اونوقت چه جوابی داری بدی ؟
  • مجنون ۲۳:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
    0 0
    لیلی خانم ، بچه حزب الهی واقعی هیچ وقت از این کارای کثیف نمیکنه. بچه حزب الهی کاری کرده که تو این مملکت تروریستهایی مثل داعش نگاه چپ به تو امثال تو نکنند .
  • محنون ۲۳:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
    0 0
    لیلی خانم ، دور برتو نگاه کن ، به خودت بیا
  • مرتضیsk ۲۳:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
    0 0
    لیلی 19:45 اینقدر کوری آزادی سیاسی تو ایران نمیبینی ؟ 8سال دوران خاتمی چن سالت بود ؟ 8سال احمدی نژاد کجا بودی ببینی چیا که نثار کل مجموعه دولت و نظام نمی کردن ؟ 8 ماهِ فتنه 88 هم لابد خواب بودی ! بیچاره واژه آزادی که چه سوءاستفاده ایی که نمیشه ازش
  • مجنون ۲۳:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
    0 0
    لیلی خانم ، فهمیدیم ، سفر فرنگ می ری ،لوازم خونتون همه غربیه ،فیلمای غربی هم می بینی ،...... ولی به هر کسی که قبولش داری اکثر مردم ما اهل این چیزایی که می گی نیستند . مردم ما گرفتارند ، لنگ حقوق سرماه هشو نند .اینقدر اشرافی به مسائل نگاه نکن.
  • مرتضیsk ۲۳:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
    0 0
    لیلی ، خدایی خودت فکر میکنی این دلایلت خیلی منطقیه ! یعنی کل مردم جهان الان غربیـــن ؟؟ بنده خدا مگه مجبوری آسمون ریسمون کنی تا تنفر شخصیت رو با بقیه مردم یکی کنی
  • مجنون ۲۳:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
    0 0
    لیلی خانم ، منظورت آزادی سیاسی یا آزادی سیاهی ؟؟؟؟
  • مجنون ۲۳:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
    0 0
    لیلی خانم ، من خسته شدم از بس دنبالت پیام دادم ، دیگه بسه .تو رو به اون فرنگت دست بردار ؟
  • یک منبع ۲۳:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
    0 0
    باید فکر کنید این همه اسید از کجا اوردن به این گرانی ﺑﺎ ﺍﯾﻦ ﻫﻤﻪ ﺍﺳﯿﺪ میشود یک کشور را در اسید فرو کرد......ﻧﮕﺮﻓﺘﯿﻦ؟
  • ۰۰:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
    0 0
    حالم ازهمتون بهم میخوره فتنه گرهای دروغگوی
  • ۰۰:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
    0 0
    ﺩﻭﺳﺖ ﻋﺰﯾﺰ. ﺍﻧﮕﺎﺭ ﺍﺳﯿﺪ ﺭﻭ ﺩﺍﺧﻞ ﻣﺦ ﺷﻤﺎ ﺭﯾﺨﺘﻦ. ﯾﻪ ﺣﺮﮐﺖ ﻏﯿﺮ ﺍﻧﺴﺎﻧﯿﻪ ﮐﻪ ﻫﯿﭻ ﮐﺲ ﺗﺄﯾﯿﺪ ﻧﻤﯿﮑﻨﻪ. ﺣﺎﻻ ﭼﻮﻥ ﺑﺎ ﺗﻬﻤﯿﻨﻪ ﻣﯿﻼﻧﯽ ﻣﺸﮑﻞ ﺩﺍﺭﯼ ﮐﻪ ﻧﺒﺎﯾﺪ ﺍﻭﻧﻮ ﺑﻪ ﺟﺮﯾﺎﻥ ﻓﻤﻨﯿﺴﺘﯽ ﻭ ﺍﺳﯿﺪ ~ﺍﺷﯽ ﺭﺑﻂ ﺑﺪﯼ. ﺗﻬﻤﯿﻨﻪ ﻣﯿﻼﻧﯽ ﺧﯿﻠﯽ ﺻﺮﯾﺢ ﻧﻈﺮﺷﻮ ﺑﺎ ﻓﯿﻠﻤﺎﺵ ﻋﻨﻮﺍﻥ ﻣﯿﮑﻨﻪ ﺷﻤﺎﯼ ﺑﯿﻨﻨﺪﻩ ﺭﺍﺟﻊ ﺑﻬﺶ ﻓﮑﺮ ﻣﯿﮑﻨﯽ ﻭ ﻧﻈﺮﺷﻮ ﻗﺒﻮﻝ ﯾﺎ ﺭﺩ ﻣﯿﮑﻨﯽ. ﺍﯾﻨﻢ ﺑﺪﻭﻥ ﻋﻘﺪﻩ ﻫﺎ ﻭ ﻋﺪﻡ ﺗﺤﻤﻞ ﺷﻤﺎ ﻣﺬﻫﺒﯽ ﻫﺎﺳﺖ ﮐﻪ ﺍﺳﯿﺪ ﺑﻪ ﺭﻭﺍﻥ ﻫﻤﻪ ~ﺍﺷﯿﺪﻩ.
  • مرتضیsk ۰۰:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
    0 0
    لیلی 17:06 فکر نکن باین حرفات ذره ایی از خیانت ها و وطن فروشی های طیفِ معروفی از اصلاح طلبان ، ماست مالی شدش طوری حرف میزنی انگاری متهم الان تو مشتتِ اعتراف ازش گرفتی ! چرا اینقدر داری موج سواری میکنی تواین جنایت ؟؟
  • ۰۰:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
    0 0
    ﺍﺗﻔﺎﻗﺎ ﺗﻮﺭﯾﺴﺖ ﻫﺎﯼ ﺯﯾﺎﺩﯼ ﺍﺻﻔﻬﺎﻥ ﻣﯿﺎﻥ. ﺷﻤﺎ ﮐﻪ ﺗﻬﺮﺍﻧﯽ ﺍﺯ ﮐﺠﺎ ﻣﯿﺪﻭﻧﯽ؟ ﻭ ﺗﺎﺯﻩ ﺍﺯ ﺯﻣﺎﻥ ﺭﻭﺣﺎﻧﯽ ﺗﻮﺭﯾﺴﺖ ﻫﺎ ﺑﯿﺸﺘﺮﻡ ﺷﺪﻩ ﺑﻮﺩﻥ. ﺍﻟﺒﺘﻪ ﺑﺎ ﺍﯾﻦ ﻣﺎﺟﺮﺍ ﻫﺎﯼ ﺍﺧﯿﺮ ﻗﻄﻌﺎ ﮐﻤﺘﺮ ﻣﯿﺸﻦ. ﺍﻣﺎ ﺍﯾﻦ ﻣﻬﻢ ﻧﯿﺴﺖ. ﻣﻬﻢ ﺷﻬﺮﻭﻧﺪﺍﻧﯽ ﺍﻥ ﮐﻪ ﺑﯽ ﺩﻟﯿﻞ ﻗﺮﺑﺎﻧﯽ ﻋﻘﺪﻩ ﻫﺎ ﯼ ﺭﻭﺍﻧﯽ ﻭﺳﺎﺩﯾﺴﻢ ﯾﮏ ﻋﺪﻩ ﻣﯿﺸﻦ ﻭ ﺯﻧﺪﮔﯿﺸﻮﻥ ﺑﯽ ﺁﻧﮑﻪ ﮔﻨﺎﻫﯽ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻦ ﺗﺒﺎﻩ ﻣﯿﺸﻪ.
  • ۰۰:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
    0 0
    ﺗﻮ ﻫﻤﻪ ﯼ ﮐﺸﻮﺭﺍ ﻫﻨﺮﻣﻨﺪ ﻫﺎ ﺳﻬﻢ ﺑﺰﺭﮔﯽ ﺩﺭ ﻭﺍﮐﻨﺶ ﺑﻪ ﻭﻗﺎﯾﻊ ﺍﺟﺘﻤﺎﻋﯽ ﺍﯾﻔﺎ ﻣﯿﮑﻨﻦ. ﺿﻤﻨﺎ ﺍﯾﻦ ﮐﻪ ﺧﺎﻧﻢ ﻣﯿﻼﻧﯽ ﯾﺎ ﺁﻗﺎﯼ ﺷﺠﺮﯾﺎﻥ ﺍﯾﻦ ﺣﺮﮐﺘﻮ ﻣﺤﮑﻮﻡ ﮐﻨﻦ ﻋﺠﯿﺐ ﻧﯿﺴﺖ. ﻋﺠﯿﺐ ﺍﯾﻨﺠﺎﺳﺖ ﮐﻪ ﺷﻤﺎ ﭼﺮﺍ ﺣﺮﺹ ﻣﯿﺨﻮﺭﯼ ﺍﺯ ﺣﺮﻑ ﺯﺩﻥ ﺍﻭﻧﺎ؟
  • سارا ۰۱:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
    0 0
    دیروز تو اخبار می گن که اصفهان خانوما از ترس نمی یان بیرون امروز می گن اصفهان پر توریسته و با کلی دختر جوون مصاحبه می کنن چند چندین؟
  • ۰۱:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
    0 0
    گذشت از کی؟!!!!!!!
  • عطا خان بداقا ۰۱:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
    0 0
    خانم لیلی فغلا که هراتفاقی میفته شما ها گردن اونوریا میندازین..این ی موردش...تقلب..اووووه
  • ناشناس ۰۳:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
    0 0
    خیلی جالبه!! چقدر اختلافات شخصی زاد شده که تو یه روز تو یه شهر 4 بار اسید می پاشن!!
  • پری ۰۳:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
    0 0
    تو این کشور بعضی از قوانین بعضی ها رو بد پرو کرده.برا همین بعید نیست همچین کاری ازشون سر بزنه.مگ
  • ۰۷:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
    0 0
    تو نظرات دوستان یه چیز بدجوری خودنمایی میکنه: شکاف اجتماعی
  • ۰۷:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
    0 0
    کار......هاست
  • اکبر ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
    0 0
    پس بگو خودت از خودت متنفری. اولا به گفته قرآن "و اکثرهم لایعقلون" ثانیا این را هم که بگید مردم از کانالهای خودشون متنفرند اینو در شرایط فعلی خیلی خیلی زیاد القاش میکنی. اما اینکه کانال غربی زیاد نگاه میکنند، میشه گفت درسته. اما خدا را شکر به خاطر تنفر نیست هر چند غربیا خیلی دوست دارند خیلیا اینطور باشند. کالا را هم قبول دارم ولی... ثالثا خدا به حرمت خونهای پاکی که ریخته شده، تا اینجا انقلاب را نگه داشته. انشاءالله تا انقلاب مهدی (عج) هم ( قبل از غربیا) از شر شما حفظ کنه. چون خنجری که افرادی مثل شما میزنن. خنجر به خودشونه. شما فکر میکنید چرا سرنوشت سوریه از دستشون خارج شد؟ غرب اونی که برات میاره جنگ و نا امنی برای تو هستش. ونا امیدی از امکانات خودت. و بزرگ نمایی و زیر ذره بین گذاشتن هر کاستی.بد بینی. و حتی عوض کردن جای حق و ناحق وعوض کردن ظالم و مظلوم. امثال شما تو اون دنیا چه جوابی خواهید داد؟درسوریه جنگ براه انداختند، اسرائیلو نجات دادند، همون افرادی که با حرف و تبلیغات غربیا و افرادی مثل شما خواسته یا ناخواسته برادر کشی راه انداختند. وحالا ... پس هیچکدام از اونا هم که میگی فخر نیست (از همه تا مصرف کالاهای خارجی) من افتخار میکنم تاآنجا که بتوانم کالای ایرانی مصرف کنم. اتفاقا بعضی جاها ایرانی خیلی مناسب تره. من درموقعیتهای مشابه حتی توجاهایی که یه ذره هم ایرانی نامناسب تره باز هم ترجیح میدهم ایرانی مصرف کنم. چون برای برادر خودم کار ایجاد میکنم. نه برای چینی و غربی ...
  • محسن ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
    0 0
    برادر سعید امامی هم مذهبی بودن
  • ffff ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
    0 0
    شرمنده سایت هستم که باعث شدین 4تا هموطن بجان هم بیفتن گوربابای دین فروش وطن فروش این اراجیف چیه دارین نشرمیدین که بسیاریش تهمت وغیبت است***البته میدونم کسانی که بهتون انتقاد کنن نظرشونو نشرنمیدید
  • ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
    0 0
    ما فكر مي كنيم كار كار عوامل مزدور و اجير شده باشد
  • لیلی ۱۰:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
    0 0
    جواب میدم البته اگه سایتتون منتشر کنه.اینم جواب: اول از همه بگم که من اصلاح طلب نیستم و اتفاقا از اصلاح طلبها متنفرم چون خیانت کردن نه به کشور به من و امثال من چون فکر میکردیم اینا واقعا قراره اصلاحی انجام بدن یا کاری بکنن بعد فهمیدیم خیر اینا بدتر از اون طرفن در ظاهر خودشونو اصلاح طلب نشون میدن ولی در باطن مشغول چاپلوسی از این و اونن شهامت حرف زدن هم ندارن. دوما شما چطور هنوز هیچی معلوم نشده میگی کار اصلاح طلب و غربه وانگشت اتهام رو به طرف ما میگیری؟؟؟خب متقابلا ما هم حق داریم بر عکسشو بگیم. سوما من نمی گم شما یا دوستاتون یا دوستان خیلی دورتون این کارو کردید که بهتون بر میخوره ولی واقعا بعضی ها هستن که خیلی تندرو ان که شاید خود شما هم نتونید تصورش رو بکنید. مورد بعد اینکه چرا این خانواده ها تا حالا با هیچ رسانه ایشخصا مصاحبه نکردن؟؟ این اتفاقات هم بعد از تصویب اون قانون حمایت از ...در مجلس افتاد.
  • ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
    0 0
    اینا کارشون موج سواریه برادر من. برای همینه مجبورن هر روز دروغ بگن.
  • لیلی ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
    0 0
    ناشناس ۲۰:۵۴ واقعا برات متاسفم. همین فقط بلد شدید برچسب بزنید من هیچ وقت از اسراییل حمایت نکردم . وقتی حرف کم میارید شروع میکنید چنگ زدن به این ور اون ور.
  • لیلی ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
    0 0
    قطعا منظورش مومنینی که خیلی ها رو از دین روندند و خیلی از ناحقی هارو میبینن و هیچی نمیگن هم نیست ناشناس.
  • ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
    0 0
    محسن خان از سعید امامی چقدر می دانی؟ ایشان قربانی مظلوم قتلهای زنجیره ای بود.
  • امیرعلی ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
    0 0
    همش ی درده ک خودمون باعثش شدیم بایدهم منتظراتفاقات بدترازاین بود
  • ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
    0 0
    یاد اکبر پونز افتادم
  • لیلی ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
    0 0
    نازنین من تا حالا کسی رو نزدم. ولی از دیدن زدن کسی خیلی ناراحت شدم.
  • لیلی ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
    0 0
    خیلی پر رویی میخواد که شما ها از قتل های زنجیره ای حرف بزنید.
  • مهسا ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
    0 0
    این کار غربیا وجریان فتنه هست که میخواند با جریحه دار کردن احساسات مردم اونارو برعلیه حکومت وجریان های انقلابی تحریک کنند واین اسید پاشیا کار سران فتنه ومنافقان .باحجاب و بی حجاب براشون فرقی نداره فقط ایرانی باشه.
  • mohamad ali ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
    0 0
    اسید پاشی اسم رمز فتنه ای جدید برای بر هم زدن فضای آرام کشور و باز کردن راه جنایت برای افراطی ها البته این بار افراطی های ضد دین
  • مهرداد ۱۶:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
    0 0
    همیشه کتک خور میدون آمر به معروف و ناهی از منکر بوده پس در نتیجه این قضیه ربطی به امر به معروف و نهی از منکر نداره. آمر واقعی فقط دنبال افزایش خوبی ها در جامعه هست اونم با تذکر لسانی
  • سجاد ۱۷:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
    0 0
    بچه ها دوستان خوب من باهم بحث نکنيد اينا ميخوان بين ما تفرقه فکنى کنن اينجا محل نظردادن نه بحث کردن هرکس نظرخودش و داره اشاا... ک خدا کيفرکاراشون وبده
  • مهدی ۲۳:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۱
    0 0
    فقط یه درصد احتمال بده اینطور نیست
  • مهدی ۲۳:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۱
    0 0
    مگه گفت من مومنم چرا قصد دارید همیشه دعوا راه بندارید
  • مهدی کریمی ۲۳:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۱
    0 0
    احسنت
  • حسین ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۹
    1 0
    عالم و آدم میدونند که اسید پاشی کار بسیجی ها بوده و دقیقا به همین دلیل دستگیر نشدند . چطور ادعا دارید که عبدالمالک ریگی رو تو آسمون رصد کردین و گرفتین ولی نمی تونین چند نفر اسید پاش رو دستگیر کنین ؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس