کد خبر 315982
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۴

در مراسم جشن ملی بخشش که امروز در تالار وحدت برگزار شد، خانواده این محیط بان به روی سن دعوت شد و در نهایت در کنار سید حسن خمینی، یادگار بنیانگذار جمهوری اسلامی قاتل فرزندشان را بشیدند و تندیس یادبودی بابت این اقدام بزرگ و درخور تحسین خود از وی دریافت نمودند.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، یکی از محکومان به قصاص که از سال 81 در زندان بسر می‌برد در نهایت با تلاش مسئولان در «جشن ملی بخشش» از سوی خانواده مقتول مورد بخشش قرار گرفت.

خانواده مرحوم «قلی بیرامی»، محیط بان کازرونی که سال هشتاد در درگیری با متجاوزان به محیط زیست در پارک ملی «نیابند» در استان بوشهر جان خود را از دست داد، با پا در میانی مسئولان حاضر شدند از حق قصاص خود بگذرند و بختی دوباره برای زندگی برای کسی که عزیزشان را از ایشان گرفته، پدید آورند.

در مراسم جشن ملی بخشش که امروز در تالار وحدت برگزار شد، خانواده این محیط بان به روی سن دعوت شد و در نهایت در کنار سید حسن خمینی، یادگار بنیانگذار جمهوری اسلامی قاتل فرزندشان را بشیدند و تندیس یادبودی بابت این اقدام بزرگ و درخور تحسین خود از وی دریافت نمودند.

گفته می‌شود این بخشش که در جشنی به مناسبت آغاز هفته ملی جوان رقم خورد، مرهون پادرمیانی افرادی چون معصومه ابتکار، رئیس سازمان محیط زیست و همچنین محمود گودرزی، وزیر ورزش و جوانان است.

علاوه بر این مقامات، در این جشن مسئولان و مشاهیری چون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس شورای شهر تهران، رئیس سازمان سینمایی، معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران، معاون سازمانهای مردم نهاد وزیر بهداشت، محمدرضا هنرمند، مجید انتظامی، عادل فردوسی پور، هادی ساعی، رضا عطاران و جمعی از دیگر هنرمندان حضور داشتند.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.irارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.

منبع: تابناک

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • حقیقت ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۸
    0 0
    خوبه دیگه! این بنده خدا مسئولیتی در مملکت نداره .درآمدش هم که سرجاشه .تو جشنواره ها میچرخه کادو وتندیس وساندیس هدیه به خلق الله میده.از طرفی جون های این مملکت با18تا20تحصیل بیکارند ومجرد. مشرق محترم شجاع باش منتشر کن.1000تاهم منفی بدی مهم نیست.
  • ۲۳:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۸
    0 0
    خونواده مرحوم حق دارند ببخشند ولی مگه قتل یک محیط بان مامور دولت پرونده شکایت خصوصیه که با رضایت خانواده مقتول مختومه بشه؟ پس حق مردم چی میشه؟ دولت در چنین مواردی حق بخشش ندارد.
  • علی پور ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    0 0
    خانم ابتکار باید برای مجازات قاتلین محیط بانان تلاش کند نه عفو آنان تا در آینده محیط بانان انگیزه ای برای انجام وظیفه و حفاظت از حیاط وحش داشته باشند.
  • ۱۸:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۸
    0 0
    بخشش این قاتل اصلاً کار خوبی نبوده . و حضور این افراد هم بدی این کار را صد چندان می کند .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس