کد خبر 314643
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۳

برخورد شدید یک دستگاه کامیون با پل عابر پیاده، آتش نشانان را به خیابان خاوران کشاند.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، در پی برخورد شدید قسمت کمپرسی یک دستگاه کامیون با پل عابر پیاده و تماس رانندگان خودروهای عبوری با سامانه 125،ستادفرماندهی آتش نشانی تهران ساعت 21:00 شب گذشته آتش نشانان ایستگاه 78 و گروه امداد و نجات 15 را به همراه دو دستگاه جرثقیل به محل حادثه در غرب به شرق خیابان خاوران بعد از پل سیمان اعزام  کرد.

علیرضا چراغی مدیر منطقه 8 عملیات  در این باره اظهار داشت: بی احتیاطی راننده در باز گذاشتن قسمت کمپرسی یک دستگاه کامیون و برخورد شدید آن با پل عابر پیاده منجر به شکسته شدن پل به طول 55 متر شده و هر لحظه امکان سقوط آن و بروز خطرات احتمالی دیگر را در پی داشت.

وی افزود: با توجه به شرایط خطرناک و حساسی که این حادثه به وجود آورده بود آتش نشانان به کمک عوامل راهور و شهرداری محل تردد خودروهای عبوری را مسدود کرده و با رعایت موازین ایمنی با قرار دادن  علائم  هشداردهنده محل حادثه را ایمن سازی کرده و رانندگان عبوری را از این وضعیت مطلع کردند.

چراغی خاطرنشان کرد: آتش نشانان با حضور عوامل شهرداری مشغول جوشکاری و تراشکاری این پل شدند و آن را در دو مرحله جدا کرده و به محل امن منتقل کردند.

گفتنی است: به منظور تردد خودروهای دیگر و جلوگیری از ترافیک شدید عوامل شهرداری در شانه خیابان اقدام به بازگشایی مسیر جایگزین کرده و پس از اطمینان از رفع هر گونه خطر و حادثه احتمالی دیگر ساعت 8 بامداد به ماموریت خود پایان دادند.

گفتنی است؛ خوشبختانه در زمان بروز حادثه هیچ شهروندی در اطراف و روی پل عابر پیاده حضور نداشت.
{$sepehr_album_13492}


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.

منبع: پایگاه 125

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۲
    0 0
    این است اهمیت دادن به کار در ایران یه جوری میسازیم که گروه بعدی هم نون بخوره
  • ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۲
    0 0
    حتما پولشم باید قالیباف بده. ما که مثل خارج جریمه + هزینه خسارت به خدمات شهری رو نداریم.
  • ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۲
    0 0
    کی گفته جریمه نداریم ؟ شما درخت جلوی خونه تون رو قطع کن , شهربان میاد سراغتون

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس