کد خبر 310105
تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۹

رییس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری یک فروشنده مواد مخدر در مترو خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، سرهنگ محسن خانچرلی رییس پلیس پیشگیری پایتخت، در تشریح این خبر گفت: در راستای طرح کنترل پایانه‌ها و ایستگاه‌های مترو ماموران این پلیس ضمن استقرار در کلیه ایستگاه‌های متروی پایتخت از طرح کنترل و برخورد با افراد خلافکار را به مرحله اجرا گذاشتند.

وی افزود: در این رابطه صبح روز گذشته عوامل انتظامی مستقر در ایستگاه مترو صادقیه به یک نفر فروشنده مواد مخدر به نام"پرهام "25ساله را دستگیر که از نامبرده مقدار ۴۰گرم مواد مخدر از نوع شیشه و یک گرم هروئین به همراه یک دستگاه ترازوی توزین کشف شد.

رییس پلیس پیشگیری پایتخت متهم مواد مکشوفه را در لای به لای کمربند چرمی خود به طرز بسیار ماهرانه ای جاسازی کرده بود گفت:در این زمینه پرونده مقدماتی تشکیل و به همراه متهم و مواد مکشوفه برای سیر مراحل قانونی تحویل عوامل کلانتری ۱۳۳ شهرزیبا شد.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.irارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس