کد خبر 308354
تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۱

مدیرکل اداره فرودگاههای سیستان و بلوچستان گفت: در پی فرود اضطراری تمام 130 سرنشین هواپیمای مسافربری به سلامت از آن پیاده شدند اما به سبب تخلیه فوری تعدادی از آنها دچار جراحت شده اند.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق،ˈ حسن اعرابی مقدمˈ ظهر روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: هواپیمای شرکت آسمان با 135 مسافر و کادر پروازی که دقایقی پیش در فرودگاه بین المللی زاهدان فرود اضطراری داشت هیچگونه تلفات انسانی نداشته است.

وی گفت: هواپیمای شرکت آسمان از مبدا مشهد قرار بود ساعت 12 در فرودگاه زاهدان به زمین بنشیند اما به علت باز نشدن چرخها 45 دقیقه در آسمان این شهر چرخید تا سوخت هواپیما تخلیه کامل شود.

او افزود: طی این مدت با اقدامات انجام شده و ریختن کف در بر روی باند فرودگاه هواپیما به زمین نشست اما به علت انحراف به شانه خاکی باند احتمال آتش سوزی وجود داشت که بلافاصله با تخلیه فوری مسافران و عملیات ویژه سانحه مهار شد.

وی گفت: همچنین بخشی از قسمت عقب هواپیما دچار سوختگی شد اما عملیات اطفا حریق به سرعت و با موفقیت صورت گرفت.

همچنین حسین درخشان سخنگوی سازمان امداد و نجات هلال احمر در گفتگو با مهر گفت: در این حادثه 9 نفر از جمله دو زن باردار مجروح شدند که 7 نفر آنها به صورت سرپایی مداوا و دو نفر به مراکز درمانی منتقل شدند.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.irارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
    0 0
    میشه بفرمایید مدل هواپیما چی بوده؟ 727 یا 100 یا 320 یا .....؟
  • یاشار ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۱
    0 0
    فورد 100 بوده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس