کد خبر 300928
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۲

نوزادي 11 ماهه كه تحت توهمات شيطاني پدر شيشه‌اي خود در بيابان‌هاي شهرستان خنداب استان مركزي رها شده بود، در اقدام سريع مأموران پليس از مرگ حتمي نجات يافت.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، روز گذشته مأموران انتظامي كلانتري مركز شهرستان خنداب در اجراي حكمي قضايي براي جلب فردي اهل و ساكن يكي از روستاهاي شهرستان به نشاني منزل مسکوني‌اش مراجعه كردند.

در روند رسيدگي به حكم قضايي، همسر متهم اظهار داشت  که شوهرش در منزل نيست و بعد از مصرف شيشه همراه نوزاد 11 ماهه خود از صبح امروز منزل را ترك كرده است.

سرهنگ "جعفر شمس بيرانوند"، فرمانده انتظامي شهرستان خنداب در اين‌باره گفت: با تحقيقات صورت گرفته، متهم در يكي از محلات روستا شناسايي و دستگير شد وليكن خبري از نوزاد 11 ماهه وي نبود.

وي ادامه داد: با توجه به وضعيت اعتياد متهم و وجود علائم مصرف شيشه و گفته‌ها و پراكنده گويي‌هاي وي و اعلام بي‌اطلاعي از وجود نوزاد، مأموران انتظامي به موضوع ظنين شدند و تحقيقات براي يافتن نوزاد در دستور كار قرار گرفت.

بيرانوند اضافه كرد: با توجه به تحقيقات پليس در گفته‌هاي متهم مشخص شد وي با توجه به اثرات مصرف شيشه دچار توهم شده و با گمان اينكه فرزندش نوزاد شيطان است، او را در بيابان و در نقطه‌اي نامعلوم رها كرده است.

فرمانده انتظامي شهرستان خنداب با اشاره به بسيج تيم‌هاي گشتي براي يافتن نوزاد تصريح كرد: با توجه به اهميت موضوع چندين تيم گشتي براي يافتن موضوع به محل اعزام شدند و بعد از ساعاتي نوزاد گريان در داخل يك كاپشن مشكي در نزديكي مسير يك رودخانه پيدا و تحويل مادرش شد.

سرهنگ بيرانوند در پايان خاطر نشان كرد: متهم حسب دستور مقام قضايي تحويل زندان شد.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.

منبع: پلیس خبر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس