کد خبر 293875
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۹:۱۶

يک سارق افغاني در مشهد، زن باردار هموطنش را مقابل چشمان فرزندان وي با ضربات چاقو به قتل رساند و با سرقت ۶ميليون تومان وجه نقد گريخت.

به گزارش مشرق، عصر روز گذشته، تلفن همراه قاضي ويژه قتل عمد به صدا درآمد و ماموران انتظامي از وقوع جنايتي هولناک در خيابان درياي دوم مشهد خبر دادند. با حضور «قاضي موحدي راد» درمحل جنايت، تحقيقات در اين باره آغاز و مشخص شد که زن ۲۵ساله افغاني در کنار ۲ فرزند دختر ۳ و ۶ساله اش نشسته بود که ناگهان يکي از دوستان شوهرش وارد منزل شد و زن جوان را با ضربات چاقو به شدت مجروح کرد.

او سپس روسري زن را دور گردنش پيچاند تا خفه شود. عامل اين جنايت هولناک درحالي که کودکان معصوم وحشت زده او را مي نگريستند و گريه مي کردند کليد صندوقچه مقتول را از گردن وي بيرون آورد و با سرقت ۶ميليون تومان وجه نقد از محل گريخت.

اين گزارش حاکي است: تلاش نيروهاي انتظامي با صدور دستورات ويژه اي از سوي قاضي موحدي راد براي دستگيري قاتل فراري آغاز شده است.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.irارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.

منبع: خراسان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حسن ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۴
    0 0
    حالا اگه قاتل اینو اعدام کنند این حقوق بشری ها؟ واون برنده جایزه نوبل بی ... واسش پیرهن چاک می کنند.
  • ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۴
    0 0
    خدا از این ولدالزنا نگذره
  • ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۴
    0 0
    ( این حقوق بشری ها ) فوراٌ نباید به آنجا رفت که دلت را آزار می دهد ، معلوم که درد تو بزرگتر از این جنایته از حروف الفبا شروع کن در انتها به حقوق بشر می رسی . سوال و مثال ، این جانی و افغانی ها ئی که اکثراٌ غیر قانونی در کشور ایران هستند چگونه و از چه طریقی وارد کشور می شوند ؟ اینها را به بیرون ریختن چندان کار مشکلی نیست ، ولی عده ای هستند در کشور ما منافعی در همان افغانی ها دارند . لذا آن جانی را قبل از اینکه بتواند مرتکب جنایتی شود باید شناسائی کرد .
  • فرزین ۲۰:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۴
    0 0
    خدا لعنتش کنه انشا الله ... آخه جلوی بچه های معصوم ؟؟؟؟؟؟؟؟ این بچه های طفل معصوم چقدر وحشت کردن خدا میدونه .. خدا لعنتش کنکه انشالله
  • ۲۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۴
    0 0
    قتل مادر باردار جلوی چشم فرزندان !!!! با خوندن تیتر نمیدونم چرا یاد فاطمه زهرا افتادم!!یازهرا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس