کد خبر 291838
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۸

لانه گزینی پرندگان بر روی پکیج منزل مسکونی، آتش سوزی بالکن را در خیابان نازی آباد در پی داشت.

به گزارش مشرق، با مشاهده خروج دود از بالكن یك واحد مسكونی شاهدان در تماس با سامانه 125 آتش نشانی این حادثه را اطلاع رسانی کردند و ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران، بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 95 را ساعت 11:43 امروز به خیابا نازی آباد، خیابان پاس، خیابان برادران احدی شرقی، ساختمان نگارستان اعزام كرد.

عباس اعرابی فرمانده آتش نشانان اعزامی به محل حادثه در این باره گفت: آتش نشانان پس از رسیدن به محل حادثه با مشاهده خروج دود و آتش زیادی از بالكن طبقه اول یك ساختمان پنج طبقه بی درنگ دست به كار شدند و همزمان با قطع برق و گاز با استفاده از نرده بان و یك رشته لوله آبدهی توانستند آتش را قبل از گسترش و سرایت به داخل منزل مسکونی، به طور کامل مهار و خاموش كنند.

وی در خصوص علت این حادثه اظهار داشت: بنابر اظهار مالک، سیستم گرمایشی و آب گرم این خانه توسط پكیج نصب شده در بالكن خانه تامین می شد كه لانه گزینی پرندگان بر روی پكیج و رسیدن حرارت به پوشال های لانه پرندگان سبب آتش سوزی و سرایت به مواد قابل اشتعال موجود در بالكن شده بود.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.

منبع: پایگاه 125

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس