کد خبر 288951
تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۴

غرفه‌داران در نمایشگاه حضور داشته و مشغول جمع‌آوری وسایل خود بوده‌اند که حادثه رخ داده است.

به گزارش مشرق، حدود 70 غرفه از نمایشگاه بهاره طبس که برای خریدهای نوروزی افتتاح شده بود در آتش سوخت.
 
جعفر حقگوی، مسئول آتش‌نشانی گفت: ساعت 11 شب دوشنبه، حریقی در نمایشگاه بهاره طبس به آتش‌نشانی اعلام شد که با توجه به حجم بالای آتش‌سوزی نیروهای آتش‌نشانی از دو ایستگاه به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: هنگام مراجعه مأموران بیشتر غرفه ها دچار حریق شده بود که پرسنل آتش‌نشانی طبس ابتدا اقدام به مهار حریق کردند که پس از مدتی آتش مهار شد. مسئول آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری طبس افزود: بعد از مهار آتش، اطفای نقطه به نقطه را ‌انجام دادیم.

احمد طالبیان مقدم، معاون استاندار و فرماندار طبس نیز که در محل نمایشگاه حاضر شده بود، گفت: حدود 60 تا 70 غرفه از نمایشگاه در آتش سوخته که بیشتر غرفه‌های پوشاک، کیف و کفش بوده است. طالبیان مقدم افزود: آتش‌سوزی بعد از تعطیلی نمایشگاه بوده ولی غرفه‌داران در نمایشگاه حضور داشته و مشغول جمع‌آوری وسایل خود بوده‌اند که حادثه رخ داده است.

وی ادامه داد: بلافاصله بعد از حادثه عوامل آتش‌نشانی و امدادی در محل حاضر شده و آتش را مهار کردند که این حادثه تنها خسارت مادی داشته و خسارت جانی نداشته است.

فرماندار طبس گفت: علت آتش‌سوزی مشخص نیست و برآورد خسارت نیز بعد از پایان کار توسط کارشناسان انجام خواهد شد. عباس صفرپور‌غریب رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت طبس نیز که در محل حادثه حضور داشت، گفت: نمایشگاه بیمه بوده و غرفه‌هایی که دچار حریق شده‌اند نیز مشخص است به چه افرادی تعلق دارد و خسارت وارده به هر غرفه صورتجلسه خواهد شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت طبس گفت: این نمایشگاه توسط شرکت پاسارگاد راه‌اندازی شده که مسئول برگزاری نمایشگاه بدون اطلاع ما از شهر خارج شده و در زمان آتش‌سوزی در شهر حضور نداشته‌است.

منبع: ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس