سران سازمان های مخفی یعنی انگلیس و آمریکا با مدیریت رژیم صهیونستی از همه حیله ها برای این منظور بهره جستند. آنها با طرح "پروژه یوژنیکس" یا همان "علم به‌نژادی"، همه تلاش خود را مصروف عقیم سازی مردم جهان، ممانعت از تولد و کنترل زاد و ولد کردند و با همه قوا این پروژه را بر کشورهای شرقی و مذهبی تحمیل نمودند.

گروه فرهنگی مشرق - "ادوارد سعید"، محقق معروف فلسطینی الاصل که در مجامع دانشگاهی آمریکایی صاحب نام و کرسی است معتقد است "غرب همواره به شرق اسلامی با کینه و ترس برخورد کرده است. برای این کینه و ترس، دلایل مختلف و فراوان روان شناختی و مذهبی می توان ذکر کرد؛ اما همه دشمنی غرب، به نگاه آنها به چالش های آخر الزمانی بر می گردد. 


 
کشتار خاموش ساکنان زمین
موضوع "کشتار خاموش" ساکنان زمین و به حداقل رساندن این جمعیت و غلبه دادن جماعتی خاص بر عموم مردم، جزء برنامه های دائمی سران مخفی و موسسان حکومت جهانی بوده است. تباه شدن حرث و نسل، آلودگی آب و نان، تحمیل غذا و داروی رنگین، اما مسموم در کنار بسیاری از ترفندها، عمر عمومی ساکنان زمین را به 50% عمر طبیعی کاهش داده است. سران سازمان های مخفی یعنی انگلیس و آمریکا با مدیریت رژیم صهیونستی از همه حیله ها برای این منظور بهره جستند. آنها با طرح "پروژه یوژنیکس" یا همان "علم به نژادی"، همه تلاش خود را مصروف عقیم سازی مردم جهان، ممانعت از تولد و کنترل زاد و ولد کردند و با همه قوا این پروژه را بر کشورهای شرقی و مذهبی تحمیل نمودند.


 
مهندسی ژنتیک، علم جدیدی است که با دست کاری در اساس طبیعت، موجودات گیاهی و حیوانی و دخل و تصرف در ژن ها و حتی وارد ساختن ژن های سایر موجودات در دانه های زراعی به تولید محصولات جدید مبادرت می ورزد. محصولاتی که در صورت و شکل ظاهری مشابهتی کامل با محصول اصلی دارند اما با حمل مولکول های جدید در خود، پیامدهای غیر منتظره و مطالعه نشده ای را خواهند داشت که یکی از پیامدهای جدی و خطرناک آن عقیم کردن زنان و مردان، سرطانی کردن سلول ها و نیز ایجاد اختلالات شدید روحی و روانی در افراد است.





 
بنیانگذاران صهیونیستی پروژه یوژنیکس یا همان دروغ بزرگ انقلاب سبز
بنیادهای صهیونیستی "راکفلر"، "بیل گیتس"، بنیانگذار "مایکروسافت" و چند شرکت فرا ملیتی در زمره سرمایه گذاران اصلی این پروژه شیطانی اند. آنها این پروژه را در دهه 1970 میلادی با عنوان و به بهانه انقلاب سبز برای تغییر ژنتیکی بذرها و تخم های گیاهی آغاز کرده اند. 





خزانه و انبار بذرها و تخم های قیامت

یکی از اهداف "پروژه یوژنیکس"، جمع آوری کلیه گونه های مختلف بذر و دانه خوراکی مورد نیاز کشاورزان همچون گندم، برنج و ذرت و نگهداری انحصاری و منجمد شده این دانه های بومی در دپوی تخم و بذر، در نزدیکی "روستای لانگربین" واقع در جزیرة "اسپیدس برگن" و در داخل یک کوه است. برنامه ریزی شده است تا در "خزانه و انبار بذرها و تخم های قیامت" ۳ میلیون تخم و بذر نباتی و گیاهی ذخیره گردد. این انبار از ساختار فنی ویژه‌ای، از جمله دیوارهای مسلّح به فولاد به ضخامت یک متر، درب‌های فولادی و سیستم کنترل بسیار پیشرفته برخوردار است. بذرها و دانه‌های موجود در این انبار برای حفظ و به دور نگه داشتن از رطوبت در ظرف‌های ویژه‌ای نگه‌داری می‌شوند.

برای ساخت "انبار بذرها و تخم های قیامت" بالغ بر 123 میلیارد دلار هزینه شده است و ریاست این انبار بر عهده شخصی کانادایی به نام "مارگاریت کتلی کارسون" است ( رئیس سابق "شورای جمعیت "آقای راکفلر یهودی بوده است و این شورا نیز با هدف کاهش جمعیت کشورهای در حال توسعه و عقیم کردن مردم آن کشورها تاسیس شده است.) بعد از دپوی دانه های بومی در" انبار قیامت" بذرهای دست کاری شده ژنتیکی و محصولات غذایی ای که تغییر ژنتیکی پیدا کرده اند در بین کشاورزان و مردم مستضعف توزیع می گردد و بدین ترتیب کشاورزان ناگزیر به خرید بذری می شوند که تنها برای یک بار قدرت زایش دارند و بنابراین هر ساله کشاورزان در هنگام کشت، ناگزیر به خرید دانه های بذر جدید می شوند و با این برنامه ریزی، مواد گیاهی و حیوانی دست کاری شده هر ساله با ساختارهای جدیدتر و البته خطرناک تر در سبد غذایی مردم قرار می گیرد.

 
 



شرکت بیوتکنولوژیکی "Epicyte " اعلام کرد "به روش مهندسی ژنتیکی، ذرتی را تولید نموده است که کشنده اسپرم و عقیم کننده مردان می باشد." وزارت کشاورزی آمریکا، حامی تولید ذرت عقیم کننده بود.
حکومت فدرال «ایالات متحده آمریکا» از سال 2001 تا 2004 میلادی در ارتباط با مطالعات تحقیقات مربوط به جنگ های بیولوژیکی 5/14 میلیارد دلار هزینه کرده است.

 




در "پروژه یوژنیکس" یا همان علم به نژادی؛ پروژه‌ها و برنامه‌های متنوعی به کار گرفته شده است، از جمله «عقیم و نازا کردن» زنانی که عموماً در سنین باروری قرار دارند، «مقطوع‌النسل کردن» مردان، به اجرا گذاردن برنامه‌هایی از قبیل «تنظیم خانواده» و شعارهایی مثل: جمعیّت کمتر و زندگی بهتر(!)، عمومی و اجباری کردن کشت بذرها و دانه‌های تغییر ژنتیک داده شده (GMO) که دارای اثرات مخرّب و مرگ‌آوری بر محیط زیست و سلامتی و حیات انسان است، مثل پروژه‌های تولید «ذرّت عقیم کننده» و «برنج سرطان‌زا» به عنوان دست‌آورد مهندسی ژنتیک، دستکاری ژنتیکی DNA حیوانات و تغییر ماهیّت طبیعی آنها و در نتیجه «بیماری‌زا نمودن گوشت و محصولات لبنی و گوشتی» حاصل از آنها که حامل بسیاری از بیماری‌های کشنده و مرگ آفرین، «مثل سرطان پروستات» در مردان و «سرطان سینه» در زنان، به عنوان حاصل این‌گونه اقدامات ژنتیکی اعلام شده است، تولید داروهای مرگ آفرین، یا تعبیه نمودن مواد عقیم‌کننده در داروها، تولید و فروش بیماری‌ها! و… همه و همه نقشه های شومی است که امریکا و رژیم صهیونیستی در سر می پروراند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 221
  • در انتظار بررسی: 5
  • غیر قابل انتشار: 20
  • مجتبی ۰۲:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    7 0
    واسه عقیم کردن ایرانی ها لازم به این کارها نیست با این گرانی و تورم مردم خودشون کم زاد و ولد می کنند
  • ۰۲:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    6 0
    این گزارش دو اشکال دارد: 1. سن امید به زندگی در همه دنیا از غرب تا شرق از مسلمان تا مسیحی در حال افزایش است نه کاهش 2. سرطان درکشورهای غربی و البته نا مسلمان آمار بالا تری نسبت به دیگر مناطق دارد نمی خواهم اصل گزارش را زیر سوال ببرم اما تصور می کنم اهداف و انگیزه های چنین طرحی بسیار بسیار بسیار پیچیده تر و بلند مدت تر از چیزی است که گفته شده. این گزارش خیلی ناقص است.
  • سحر ۰۲:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    1 0
    ایول به این خبر.....مرسی......عکس ها رو خودشون منتشر کردن؟؟! عالی
    • ع IR ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۶
      0 0
      بله. ولی نه تحت عنوان غلبه خاموش بلکه به اسم‌های متداول بشردوستانه
  • پروفسور نادر ۰۲:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    2 6
    بیشعور مگه کمپانیهای بین المللی داروسازی زندگی ندارن اگر بیماری نباشه ورشکسته میشین زمانی بود که بیماریهای واگیر دار به واسطه عدم بهداشت شیوع بسیاری داشت و مشتری زیاد بود...ولی متاسفانه بالارفتن بهداشت جهانی باعث کاهش شدید بیماریهای واگیر شد با همکاری رسانه های بزرگ چند ملیتی و تقسیم سود تبلیغ فروش خوراکی ها و مواد آرایشی و حتی بهداشتی سرطان زا افزایش یافت با دکترای سفارشی موفق شدیم به دولت ها بفهمانیم که استفاده از مواد نگه دارنده رنگ ها اسانس ها و از همه مهمتر دستکاری ژنتیک غلات و گیاهان پول و سودهای سرشار اقتصادی نصیب شما می کنه اینکه حالا 60درصد از 100 درصد جمعیت کره زمین به هر دلیلی سرطان گرفته یا عقیم شده و خواهند مرد ارزش آن صدها میلیارد دلار سود برای آن 40درصد رو داره از نظر اقتصادی و فرمول های ریاضی هم کاملا منطقی هست اکثرا دولت های سکولار که خرافاتی و مذهبی نیستن در باطن علاقه دارن یک جمعیت کم ولی با ژنتیک کامل و بهره وری بالا داشته باشن تا یک جمعیت زیاد احمق چه چیزی بهتر از یک انسان با قدرت بدنی افریقایها سرعت شرق آسیا و هوش اروپایها و ظاهر یک ساکسون سفید شما مذهبی های خشک مغز احمق خرافاتی هم خودتان رو با چرندیات و دروغ های تهوع آور آخرت قیامت و بهشت و جهنم مثل خر مشغول کنید بله بزارید شفاف بگم از 7 میلیارد جمعیت زمین 5 میلیارد نفر زباله هستن با IQ متوسط و پایین آشغالن با سیستم دفاعی ضعیف الگوریتم های ژنتیکی ترکیب شده و غیر بهینه و بخش زیادی هم کدهای ژنتیکی آشغال الآن انسان هایی هستن بسیار کم که حتی نه ایدز می گیرن نه سرطان آنها ژنتیک کامل هستن نژاد برتر انسان مطلق سیستم دفاعی واقعی دارن اینها باید تکثیر بشن و افراد با IQ پایین باید حذف بشن... کره زمین با 1 میلیارد انشتین خیلی زودتر فضا و جهان را تسخیر می کنه تا 6.9 میلیارد احمق
    • ضد نادر IR ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۴
      0 0
      احتملا شما هم با این سطح کم شعور از موارد حذف شده خواهید بود
  • ۰۳:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    0 0
    عزیزانی که درد اسلام دارید، بیاییم خود را با این حرفها گول نزنیم. احتمالا این مساله که متن فوق می گوید حقیقت دارد. اما قطعا همه دلیل کاهش تمایل مردم به فرزند آوری نیست و شاید بخش بسیار ناچیزی از این مساله باشد. عوامل فرهنگی هرگز خودبخود بوجود نمی آیند و تابع دستور و خواهش و التماس مسوولین و روسای یک کشور و حتی مشوقهای از جنس خروس قندی هم نیست. بسیاری از رفتارهای فرهنگی خود ریشه عمیقی در عوامل اقتصادی دارند. حتی تمایل به مذهب هم میان اقشار با توانمندی اقتصادی متفاوت یکسان نیست. البته عوامل فرهنگی تنها ریشه اقتصادی ندارند و ریشه های سیاسی و نظامی و جغرافیایی و ژنتیکی هم دخیل هستند اما به طور قطع عامل اقتصادی نیرومند ترین متغییر شکل دهنده تابع فرهنگ است. باید دید چرا در یک جامعه یا در قشری از جامعه داشتن فرزندان بیشتر مطلوب تلقی می شود و در برخی جوامع یا برخی اقشار داشتن فرزند بیشتر ناراخت کننده است. تا زمانی که مسوولین نتوانند تحلیل درستی از دلایل رشد جمعیت در سالهای اول انقلاب اراپه کنند هرگز راهی افزایش جمعیت نخواهند یافت. مردم نه با تشویق خشک و خالی بچه دار می شوند و نه با تشویق خشک و خالی از وسایل ضد بارداری استفاده می کنند. جایی که مانند اول انقلاب اشتغال مطمئن و تامین اقتصادی مطمئن وجود داشته باشد هرگز با دهه هفتاد تا الان با شرایط اقتصادی مضطرب و فشار بر اقشار متوسط قابل مقایسه نیست. مردم همیشه شرایط بد اما پایدار را به شرایط متوسط اما ناپایدار ترجیح می دهند. در شرایطی که هیچ آینده قابل پیش بینی برای فرزندان قابل تصور نیست چرا باید فرزند آوری کرد؟ یک کشاورز فقیر هندی می داند که فرزندانش در بدترین حالت مثل خود اوخواهند بود و ضمنا عصای دست و بیمه دوران پیریش هستند. یک شیخ ثروتمند قطری هم می داند که فرزندانش مثل خودش - حداقل تا چند نسل بعد - غرق در رفاه خواهند بود و نگران فرزند آوری نیست. هر دو آنها - شیخ قطری و کشاورز هندی - فرزندان زیاد می خواهند. اما یک خانواده متوسط ایرانی که با زحمت خود را در شرایط ناپایدار اقتصادی نگهداشته چه؟ آیا می تواند ضمانت کند فرزندانش در آینده پدر و مادرشان را بخاطر ایجاد آنها لعن ونفرین نخواهند کرد؟ دلیل اصلی رای دادن اقشار متوسط به موسوی در انتخابات نه سخنرانی های او بود و نه برنامه ها و مناظراتش. تنها خاطره خوب دوره موسوی برای اقشارمتوسط باعث شد زمینه چنان فتنه ای و تجمع ۲۵ خرداد شکل گیرد. بله. مردم اقتصاد دولتی ناکارآمد و بی کیفیت اما پایدار و مطمئن دولتی را به اقتصاد توسعه یافته اما ناپیدار و زندگی در وحشت از آینده ترجیح می دهند. این مساله ملیت نمی شاسد و در همه جاهای دنیا با هر نژاد و فرهنگی همین نتیجهبه دست می آید. اقشار متوسط الان دچار نارضایتی شدید اقتصادی هستند و به دلیل هویت نظام جمهوری اسلامی و صبغه دینی حاکمیت؛ نارضایتی های مردم از حاکمیت به طور مستقیم سبب رویگردانی این اقشار از دیانت می شود. برای همین معضلات فرهنگی؛ بد حجابی؛ اعتیاد و... الان به بزرگترین مسایل قشر متوسط تبدیل شده است و چون این قشر هنوز در میان گذار از سنت به مدرنیته هم سرگردانند فشار شدید روحی و روانی ناشی ز این مسایل را هم باید تحمل کنند. در اینجا است که این افراد به راحتی جذب شعارهای ماهواره و تبلیغات مسموم ضد انقلاب قرار می گیرند. داشتن اقتصاد پایدار حکومتی - و نه لیبرال- تنها کلید رفع مشکلاتفرهنگی فعلی است. چرا که امروز حکومت در نظر مردم همان دین و فرهنگ است
  • ۰۳:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    1 0
    لطفا منابع گزارشتون اعلام کنيد
  • مهین ۰۳:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    2 0
    همین پدیده آلودگی هوا ناشی از اینورژن یا وارونگی باعث شده که باران های اسیدی رو شاهد باشیم که باعث انتقال فلزات سنگین به شدت سرطان زا به خاک آب و کشاورزی میشه جا داره به کسایی که در شهرهای آلوده زندگی می کنن توصیه کنیم بهتره در این فصل که پدیده اینورژن هست سبزیهای شهر خود را نخورن و در عوض بیشتر غذاهای آب پز بخاط پز و حتی کباب شده به جای غذاهای چرب و سرخ شده و ...مصرف کنن.... همینطور مصرف مایعات شیر مرکبات و پیاده روی رو زیاد کنید دولت باید به شدت یه فکری برای فیلتراسیون خروجی های کارخانه ها و خودروها و..بکنه این فلزات سنگین اصلا نباید یک گرم وارد محیط زیست بشه.... وقتی وارد هوا بشه حالا در ایران هم فرود نیان در کشورهای همسایه مثل افغانستان و پاکستان فرود میان سرطان رو در کشورهای همسایه افزایش میده
  • سورنا ۰۴:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    4 0
    یادم هست بنده خدا دکتر عباسی در یکی از سخنرانی هایش درباره اینکه چیپس و پفک مصرف زیادش احتمال عقیم شدن زنان را دارد صحبت کرد بعضی ها شروع به تمسخر کردند
    • پرویزی IR ۱۸:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۴
      0 0
      لاحول ولا قوه الا بالله العلی العظیم حسبی الله خدا مارابس است مکرشون دیر وزود بخودشون بر میگرده
  • fam ۰۴:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    0 0
    مرسی جالب بود کاش مینوشتی هدفشون دقیقا چیه ؟!
    • ع IR ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۶
      0 0
      ذیل گزارش اومده. غلبه بر حریف و به دست گرفتن قدرت.
  • موهوم ۰۴:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    0 5
    کافر همه را به کیش خود پندارد. چون این تفکر کثیف که تنها شیعه بر حق هست و دیگران هیچ نیستند در ذهن شما وجود دارد این جوری تفسیر میکنی. فکر نان باش
  • ۰۵:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    0 0
    خدا شفا بده!!!
  • ۰۷:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    2 0
    جهان را مملو از عدل و داد خواهد کرد همان طور که مملو از جور و ظلم می نمایند. الهم عجل لولیک الفرج
  • کمال گنجه ای ۰۸:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    2 0
    بااین تفاصیل ما چرا بزر کشاورزی را از اروپا وارد می کنیم. بویژه {هلند} ؟
  • ۰۸:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    0 0
    واي ديگه نسل ادم تموم ميشه به نظرتون چكار بكنيم
  • ۰۸:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    0 0
    زرشک هم میکارند ؟
  • محمد ناصر ۰۸:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    0 0
    لعنت خدا بر دل سیاهشان. انشاالله نسل خودشان از روی زمین برداشته شود.
  • ۰۸:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    0 0
    تکان دهنده است. امیدوارم مسئولین اقدام عملی برای جلوگیری از این فاجعه انجام دهند و فقط در قالب طرح و حرف و سمینار باقی نماند.
  • آرین ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    0 0
    آیا این ادعاها اثبات هم شده اند؟ محصولات غذایی سرطان زا یا عقیم کننده!!! اگر واقعیت دارد چه باید کرد؟ شاید یک راه حل وضع قوانین سخت گیرانه در کنترل واردات صادرات , خرید و فروش و استفاده از بزر گیاهان در مزارع کشور باشد. دستگاهای مخصوصی برای کنترل کیفی بزر وجود دارد که با پردازش تصویر تعداد زیادی بزر و مکانیسم های مختلف , بزر خراب رو تشخیص و حذف می کنن.
  • اكبر ۰۸:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    0 0
    خداوند ان شاءالله به دست مولايمان نسلشان را از روي زمين قطع ميكند.
  • ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    0 0
    سلام بعضی قسمت هاش خیلی مزخرفه اصلا انقلاب سبز یک موضوع دیگه است اقلا از یکی که میدونه بپرسید بعد بنویسید
  • ۰۹:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    0 0
    جزوه برنامه های ! جزء برنامه های
  • انگوري ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    0 0
    از قوه تخيل خوبي برخورداريد. آفرين
  • ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    0 0
    در همون وهمت بمون بیشعور
  • مشدی ۰۹:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    0 0
    حالا با اینا رابطه برقرار کنین به جای خود کفایی و حمایت از جوانان حمایت از وارد کنندگان باید خیلی حساب شده باشه
  • سید ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    0 0
    یکی از موارد که در کشور ما بسیار رایج شده استفاده از هورمونها برای افزایش وزن در طیور و دامها و آبزیان و بذرها و افزایش شیر گاوها و ..... می باشد که این هورمونها مستقیماً سلامت مصرف کنندگان این فراورده ها را نشانه رفته اند و ما متاسفانه امروز در جامعه شاهد بروز اولین نشانه های آن در پسران جوان بصورت کاهش میل جنسی و در جنس مقابل افزایش هستیم که ثمره آن کاهش آمار ازدواج و افزایش آمار طلاق د و کاهش نرخ زاد و ولد در جامعه می باشد .
  • ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    0 0
    بلاخره جمعیت کره زمین باید تحت کنترل باشه یا نه ؟ هر چی جمعیت بیشتر شه کیفیت زندگی پایین میاد - آلودگی هوایی و صنعتی بیشتر میشه - نسل بقیه جانداران زودتر منقرض میشه - جنگ ها بیشتر میشه - خلاصه همه جا باید اعتدال رعایت شه.
  • سرد ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    0 0
    دوباره برگرد بخون مغزیخزده!!
  • حقيقت ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    0 0
    اقاي موهوم همانگونه كه از اسمت پيداست در توهمي و تاب شنيدن هيچ واقعيتي را نداري ودر ضمن بسيار بي ادب بهتر است تو به فكر نان خودت باشي معلوم است از گرسنگي به هذيان افتاده اي-درپاسخ به اقاي موهوم
  • اسماعیل ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    0 0
    واز مشرق توهم زد.
  • ناشناس ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    0 0
    آخر توهمید به خدا
  • ميثم ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    0 0
    یدالله فوق ایدیهم
  • منصور ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    0 0
    صدا و سيما و همه مسئولان بايد مردم را به خوردن مواد غذايي سالم و طبيعي و همينطور ازدياد جمعيت تشويق كنند.
  • علی ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    0 0
    پروفسورمزخرف خودتی وجدوآبائت.... مزخرف توازکدوم دسته ای ؟احتمالا یکی ازاون 5میلیاردزباله هایی هستی که تعفنت حتی درقلمت هم جاری است.
  • ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    0 0
    دکتر عباسی به خاطر تسلط فوق العاده ش بر روی مسائل زیستی و پزشکی زودتر از همه فهمید. ایشون علاوه بر این تسلط عجیبی بر روی فرهنگ غرب و شرق و همین طور تاریخ و سیاست داره و در فیزیک و شیمی هم دستی از دور بر آتش داره. ایشون با مطالعات زیادشون..... شما هنوز سخنرانی های این بابا رو گوش میدی؟!
  • محسن ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    0 0
    سلام ویدئوی انبار بذرهای قیامت http://www.aparat.com/v/WkUZ4
  • مجتبی ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    0 0
    شیعه دیگرون رو کافر نمیدونه ولی توی جاهل روز قیامت میفهمی حق با امیرالمومنین بود یا با شیخین!
  • حسين ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    0 0
    شما برو فکر نان ات باش چیکار داری که چی حقه و چی ناحق؟
  • حسين ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    0 0
    برادر بحث خیلی بیخ داره. اینا هدفشون مقطوع النسل کردن کل مردم جهانه حالا شما فقط به فکر خودتی.
  • حسین ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    0 0
    شما بیشتر...
  • حسين ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    0 0
    انشاالله...
  • توهم توطئه ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    0 0
    مزخرفات جالبی بود و سزاور نشر در همین سایت ها ،دیسکاوری مشرق است.
  • حسين ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    0 0
    شما مطمئنی که انسانی؟؟؟ من که شک دارم. یعنی چه یه گروهی نژاد برترند؟ اینقدر مخ ات رو خوردن دچار توهم دوبل شدی جناب پروفسور . در ضمن زیاد به خودت فشار نیار، اونکه خودش رو نژاد برتر میدونه قوم یهوده و تو رو هم تعفن که چی بگم، به کمتر از اون هم قبول نداره...
  • ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    0 0
    حالا این سخنرانی چه ربطی به متن بالا داشت؟
  • ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    0 0
    خیلی ضعیف بود واقعا که!!!
  • علیرضا ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    0 0
    اگر قرآن رو قبول داری این آیات رو برات مینویسم، اگر هم قبول نداری که ما را به خیر و شما را به سلامت "انّ الدین عند الله الاسلام" "وَ مَنْ يَبْتَغِ غَيْرَ الْإِسْلامِ دِيناً فَلَنْ يُقْبَلَ مِنْهُ وَ هُوَ فِي الْآخِرَةِ مِنَ الْخاسِرِينَ" اسلام واقعی هم تشیع هست ولاغیر.
  • ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    0 0
    از حرفات معلومه IQ خودت زیر 50 باید باشه آخه آدم اسکل چهارتا جمله از اینور اونور خوندی اومدی اینجا برگور میکنی که چی بشه؟ همین که چندتا آدم اسکل مثل تو از رو کره زمین حذف بشن دنیا خود به خود آباد خواهد شد
  • ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    0 0
    شنیدم خیلی از ویروس هایی که در دنیا جان هزاران نفر را می گیرد ساخته شده در ازمایشگاه هاست
  • ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    0 0
    اینقدر فکرت محدوده که هر چیز با سند و مدرکی رو آخرش تو مغز کوچکت تبدیل به اختلافات مذهبی میکنی
  • فوق پرفسور ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    0 0
    پرفسور ....مغز شما اول خواهر و مادر خطا کار خودت رو بفرمائید اصلاح نژاد نمایید بعد به جامعه جهانی بپردازید البته ای کاش این اصلاحات قبل از حرکت ... گرامتون روش انجام میشد تا چون تویی ظاهر نمیشد
  • ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    0 0
    گل گفتی بابا
  • مهدی ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    0 0
    نقش "مرسی" تو این قضیه چیه؟
  • محمدباقر ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    0 0
    خیلی جالب بود.آفرین
  • ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    0 0
    بخاطر تورم نیست بخاطر قناعت نکردن ماست بخاطر تجمل گرایی و الگو برداری از ماهوارست که یکی از اهدافه غربه الان شما کدوم دختر یا پسریو میشناسی که حاضر باشن با کمترین سطح رفاه مادی زندگی شونو شوروع کنن خودت حاضری؟ ایا مثل کشور های دیگه تو ایران مردم 8 ساعت کار مفید انجام میدن؟ایا این حقوقایی که میگیرن حقشونه واقعا؟
  • ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    0 0
    بهتره یه نگاهی هم به این صفحه بندازی http://www.mashreghnews.ir/fa/news/273185/%D8%B9%DA%A9%D8%B3%D9%85%D8%B1%DA%A9%D8%A8-%DB%8C%DA%A9-%D8%B9%D8%B1%D9%88%D8%B3-%D9%88-%D8%AF%D8%A7%D9%85%D8%A7%D8%AF-%D8%B3%D9%88%D8%B1%DB%8C
  • ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    0 0
    نیازی به این همه هزینه نیست توی مملکت ماهمین کاروبا پارازیت انجام میدن خیلی تمیزتر
  • ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    0 0
    خیلی نگران نباش نادرخان پروفسول! شما هم جزو همون احمقها محسوب میشی. اگه چنین برنامه ای برای همه اجرا بشه کل ما خارج آدم محسوب میشیم.
  • ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    0 0
    اینم نتیجه ملموس کسی که تخم های ژنتیکی خورده! ببینید چه اثر مخربی رو مغز میذاره!
  • شهرام ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    0 0
    خاك بر سر دروغگو، مشرق خاك بر سرت كه اينقدر مزخرف ميگي، آنوسي كثافت، تو خودت رفيق صيهونيستها هستي
  • ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    0 0
    حرومزاده هایی که به مردم خودشون رحم نمی کنند میخاهید به ما رحم کنند؟ باید بذرهای مورد استفاده را در داخل تولید کنیم وگرنه فاتحه مون خونده است
  • Majid ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    0 0
    دانشمندان می گویند دارند غلات را مقاومتر می کنند . همچنین آنان را در برابر حشرات مقاومتر کرده و تولیدشان را زیاتر می کنند . دانشمندان می گویند آنها حیوانات را به موجوداتی مفیدتر برای انسان تبدیل می کنند . آنها معتقدند با این دستکاری ها کیفیت زندگی بشر را بهبود می بخشند. اما سوال اساسی اینجاست که اگر آنها اشتباه کنند چه؟ اگر غذاهای دستکاری شده برای انسان واقعاً بد باشند چه ؟ لازم به ذکر است که 70 درصد مواد غذایی فروخته شده در آمریکا دارای حداقل یک افزودنی اصلاح شده اند . الان برای برگشتن به عقب دیگر دیر است. ما با کله به جلو رفته ایم و در حال خلق موجودات ترسناک و عجیبی هستیم که از نتایج آن نیز بی خبریم. روزی می رسد که نسل های آینده به گذشته نگاه می کنندو فکر می کنند که ما چقدر احمق بودیم . ** غذاهای دستکاری شده ژنتیکی به ما گفته شده است که غلات اصلاح ژنتیکی شده می تواند کل دنیا را تغذیه کند. هم اکنون در کل دنیا شاهد دروی این محصولات هستیم . ما شاهد تولید سوپر غلات هستیم، اما درکنار آن شاهد بروز بیماری های جدید هم هستیم که همگی نتیجه دستکاری های ژنتیکی هستند. "جرج دی ورسکی" در مقاله ای می گوید که چطور در چین، کرم های پنبه در برابر سموم موجود در گل پنبه اصلاح شده مقاوم شده اند. همزمان با نگرانی جهانی د رمورد شیوع این نوع کرم ، منبع اصلی آنها در چین شناخته شد. دانشمندان متوجه شده اند که این کرم بیشتر درون پنبه bt که اصلاح شده است رشد می کند. در خود ایالات متحده نیز از این دست اتفاقات می افتد . NPR می نویسد : کرم های ریشه ذرت نیز در ذرت اصلاح شده مقاومتر شده اند . در شرق آیوا و قسمتی از مینه سوتا و نبراسکا ، ریشه ذرتهای اصلاح شده خورده و جویده می شوند . "آرون گاسمن" از دانشگاه ایالتی آیوا ، متوجه شد که ریشه این ذرتها مقاومت کمتری در برابر کرم دارند . قرار نبود از این اتفاقها بیافتد ، اما انگار دارد می افتد... ولی بالاخره یک چیز را فهیمدیم و آن این است که ذرت اصلاح شده خیلی هم ایمن نیست . زنگ خطر را "دکتر مرکولا "از بیمارستان علوم پزشکی شربوک در شهر کبک کانادا به صدا درآورده است . این زنگ خطر یافتن سم درخون 93 درصد از زنان باردار مورد آزمانیش و درخون ناف 80 درصد از کودکان و در خون 67 درصد زنانی که باردار نبودند ... تحقیقات نشان می دهد که بعضی از سموم در غذای بسیاری از مردم طبقه متوسط کانادا دیده می شود . چرا که غلات و غذاهای اصلاح ژنتیکی شده د رقسمت اعظم غذاها و اشامیدنی های این مردم دیده می شود . شاید این سموم از گوشت حیواناتی باشد که علوفه اصلاح شده مصرف کرده اند . نتایج این تحقیقات نگرانی ها را نسبت به مصرف غلات و غذاهای دستکاری شده را افزایش می دهد . اگر این فرضیه ها درست باشد ، باید گفت سموم تعبیه شده در این غلات دستکاری شده ، همانطور که حشرات را از بین می برد ( اگر از بین ببرد) بدن ما را نیز تحت تاثیر قرار می دهد . این سموم با از بین بردن امعاء و احشاء جانور آن را می کشد . با اینکه دانشمندان م یگویند این سموم روی دیواره های معده و مری پستانداران (از جمله انسان ) تاثیری ندارد ، اما تحقیقات نشان می دهد این سموم روی موشها و میمون ها تاثیر بدی می گذارد. الا شما مطمئنید غذاهایی که مصرف می کنید سالم است ؟ ** تبدیل حیوانات به غول و دیو به نظر می رسد دانشمندان کلاً با حیوانات اصلاح ژنتیکی شده مشکلی ندارند و با آنها راحتند. اخیراً درچین ، دانشمندان 300 گاو را طوری دستکاری کرده اند که شیری تولید می کنند که کیفیتش در حد واندازه شیر انسان است. فکر می کنید آنها چطور این کار را کرده اند ؟ آنها ژن انسان را به بدن این گاوها وارد کرده اند . پس الان آن گاوها ، نیمی انسان ونیمی گاوند... هنوز گیج نشده اید ؟ تا حالا باید گیج شده باشید ... اگر می خواهید بیشتر گیج شوید به مثال های زیر نگاهی بیندازید : - در ژاپن دانشمندان موشی درست کرده اند که مثل گنجشک جیک جیک می کند. - یک شرکت در آمریکا ، ماهی آزادی تولید کرده که ضمن گوشتی بودن سه برابر ماهی آزاد معمولی است . - در ژاپن دانشمندان اندام های موش خرما را در موش معمولی کارگذاشته و پرورش داده اند . حالا می خواهند با همین روش اندام های انسان را دربن خوک بازسازی کنند.. - دانشمندان توانسته اند بزهای عنکبوتی و گربه های فلورسنتی تولید کنند. تازه این ها چیزهایی است که دانشمندان به زبان خودشان به ما گفته اند ، خدا می داند چه چیزهای دیگری ساخته اند و بروز نداده اند . میتوانید در تخیلتان موجوداتی که دانشمندان در پشت درهای بسته ساخته اند تصور کنید ؟ ** انسان دستکاری شده باید با کمال تاسف اعلام کرد هم اکنون جنین انسان به طور مصنوعی ساخته می شود. دانشمندان جنین هایی تولید کرده اند که والدین اشان 3 نفر است . دیلی میل می نویسد: اولین انسان هایی که با اصلاح ژنتیکی درست شده اند پا به عرصه وجود گذاشته اند. 3 جنین دستکاری شده سالم که دومین تجربه انسان در تولید جنین اصلاح شده است باز باعث جنجال هایی تازه در مورد اخلاق و انسان شده است . دو تن از این نوزادان دارای ژن هایی از 3 پدر و مادرند. 15 تن از نوزادان در طی سه سال گذشته در یک پروژه تحقیقاتی در انستیتو کشت پزشکی و علمی درسنت برناباس نیوجرسی به دنیا آمده اند. اثر انگشت دو تن از این کودکان یک ساله این مرکز ، نشان می دهد که آنها دارای ژن هایی از سه نفرد. دو زن و یک مرد. این کودکان با داشتن ژن های فوق العاده می توانند با تکثیر آنها در خزانه ژنتیکی خود آنها را به فرزندان خود نیز منتقل کنند. ما کجا هستیم ؟ انسان چه می کند؟ آیا این کودکان روزی تکثیر هم می شوند ؟ اگر پاسخ مثبت باشد، خزانه ژنتیکی آنها در تعداد زیادی از انسان ها جلوه گر شده و باعث تولید جمعیت عظیمی از انسانها می شود . اتفاقی که تبعات آن غیرقابل پیش بینی و البته کنترل است. اما دانشمندان آنقدر از بوجود آمدن چنین انسان هایی هیجان زده اند که هرگز از خود نمی پرسند چرا چنین کاری کرده اند؟ علت بوجود آوردن چنین انسان هایی چیست ؟ دانشمندان در سرتاسر دنیا، برای معالجه بعضی از بیماریها موجوداتی بوجود آورده اند که نیمی انسان و نیمی حیوان هستند . دیلی میل درگزارشی فاش کرد که در لابراتواری در انگلیس ، دانشمندان نطفه هیبریدی انسان – حیوان ساخته اند . در این لابراتوارها ، دانشمندان 150 جنین انسان – حیوان ساخته اند. بهانه ساخت این موجودات که در 13 سال گذشته انجام گرفته ، معالجه برخی از بیماری های انسان است . افشای این موضوع یک روز پس از آن صورت گرفت که کمیته ای از دانشمندان نسبت به ایجاد سیاره میمونها باتولید چنین موجوداتی هشدار داده اند. واقعاً چه کسی در جهان گفت که چنین تحقیقاتی برای انسان مفید است. چنین دستکاری ها و آفرینش هایی در قلب ایالات متحده هم انجام می گیرد. MSNBC خبر از تولید موجودی نیم انسان و نیم حیوان می دهد و می نویسد : در مزرعه ای در یکی از شهرهای آمریکا 50 گوسفند وجود دارند که دربدنشان جگر انسان ، قلب انسان و مغز انسان وجود دارد. واقعاً این یعنی چه ؟ اصلاً نیم انسان نیم حیوان چه معنی دارد؟ آیا واقعاً دیگر چیزی وجود دارد که ما را از حیوانات متمایز کند؟ اگر هست پس چرا عده ای از این خط قرمز رد شده اند ؟ نکته تاسف آور این است که مردم جهان از این اتفاقات ناراحت نمی شوند. MSNBC موارد دیگری از بلاهایی که دانشمندان دارند بر سر ژنتیک انسانی می آورند فاش کرده است: - در دو سال گذشته دانشمندان خوکی توليد کرده اند که خون انسان در رگهایش جریان دارد. - ساختن خرگوشی با DNA انسانی و تزریق سلول های بنیادی انسان به موش برای درمان موش افلیج آیا علم حق دارد با DNA انسان چنین کاری کند ؟ آیا ما می توانیم مطمئن باشیم همه این آزمایش ها و تجربیات برای انسان خطر و یا نتیجه ناگواری نخواهد داشت ؟ در مینه سوتا ، دانشمندان در حال خلق موجودی با بدنی انسان – خوک هستند که بدین وسیله اندام های حیاتی انسان را کشت دهند . اگر شما به یک اندام و یا عضو نیاز داشته باشید باید چک کنید این اندام از کجا آمده است . اگر حواستان جمع نباشد اندام یکی از همین خوکها و گوسفندها را به بدنتان پیوند زده اند و رفته است پی کارش. یکی دیگر از اتفاقات نگران کننده دراین حوزه ، جنبش بسیار پیشرفته و علمی است که در آن در بدن انسان ، ریزتراشه ، نانوربات ، کامپیوتر و ریزپردازنده کار می گذارند . دانشمندان معتقدند با این امکانات و فن آوری ها انسان قدرتمندتر و باهوش تر می شود . آنها می گویند با این کار مریضی ، از کارافتادگی ، معلولیت ، سالمندی و درنهایت مرگ حذف شدنی است. آیا می توانید اسم این سوپر بشرها را بشر بگذارید ؟ ما با این سوپرانسان ها چه باید کنیم ؟ این یک سوال جدی است . چه خوشتان بیاید و چه نیاید ، چه خدا را قبول داشته باشید و چه نداشته باشید ، خداوند این جهان را در کمال توازن و اعتدال آفریده است . توازنی در حد تفاوت "پرنده و زنبور" و "درخت و گل". کارهایی که ما می کنیم این است: ما داریم تعادل و ثبات جهان خلقت را بر هم می زنیم. برهم زدنی که نتایج ناخوشایندی حتی برای خود ما دراین نسل خواهد داشت . فکر نکنید می توانید حشره، گیاه ، حیوان و یا حتی انسان را تغییر دهید و آن وقت همه چیز به خوبی و خوشی تمام شود. باید از پرداخت بهایی گزاف برای چنین افتخارات !!! و فن آوریهایی ترسید...
  • ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    0 0
    مسائل خانوادگی خودت رو به همه تعمیم نده پروفسور سبک مغز! این مودبانه ترین کلمات در ازای شخصیت خودکم بین و کثیفت بود که تقدیم شد
  • ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    0 0
    دوست عزیز یه بررسی بکن تا ببینی زاد و ولد اقشار متوسط و متوسط رو به پایین بیشتره یا بین قشر مرفه، مشکلات اقتصادی قابل انکار نیست ولی عمده مساله فرهنگیه. با چه محاسبه ای شخصی حاضر میشه هر روز برای یکی خرج کنه ولی تن به ازدواج و تشکیل خانواده نده؟
  • ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    0 0
    برای بیان یک گزاره لازم نیست خودت متخصص باشی این همه رسانه که اطلاع رسانی میکنن متخصص هستن تو همه زمینه ها؟ حرفی که عباسی گفته حاصل بررسی متخصصین هست حالا با شخص عباسی مشکل داری دلیل نمیشه با حرفاش هم بدون دلیل مخالفت کنی، با بحث علمی ثابت کن حرفش اشتباهه نه با هوچی گری
  • ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    0 0
    اصلا فرض کنیم شیعه فقط خودش رو حق میدونه، ولی چه زمانی برای نسل کشی انسان ها اقدام کرده؟ این همه جنایت در جنگ های جهانی اول و دوم و... اتفاق افتاد، کدوم بخشش مربوط به شیعه و مسلمان بوده؟
  • ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    0 0
    کسی به شما کاری نداره، خوش باش
  • ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    0 0
    برای تنش زدایی فقط از این کشورها بذر وارد میکنن
  • ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    1 0
    چه طوره مسئولین یه توافقنامه با 1+5 امضا کنن چند تا از بمب های اتمی رو ول کنن رو سر ما تا کره زمین خلوت بشه؟
  • ناشناس ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    0 0
    فكركنم پرفسور خود نيز جز5 ميليارد باشند
  • ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    0 0
    صداوسیما تشویق کنه که ملت مثلا کرم حلزون بخورن؟
  • 123 ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    0 0
    خزانه جهانی بذر سوالبارد چه ربطی به دستکاری ژنتیکی داره ؟؟؟؟ خوبه هنوز یه مشت بی سواد هست که حرفای شما رو بدون منبع قبول کنه. دروغگوهای نا مسلمون
  • ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    0 0
    قابل نداشت! البته خودتون مزخرف جالب تری هستینا توهم جون
  • Ali ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    0 0
    مطالب جالب بود ... لطف کنید منبع این مطالب را ذکر کنید
  • مهدی ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    0 0
    شاید مرسی، رئیس جمهور مصر بوده اینقدر سخت نگیر!
  • حسين ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    0 0
    حرف حق حقه.و خداوند:در قران گفت مكرشون رو به خودشون بر ميگردونه
  • حمید ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    0 0
    اینکه اصل گزارش رو زیر سوال نبردید نشان از بیدار بودن شماست. اما شما طبق کدوم آمار میگی سرطان در کشورهای غربی بیشتر است؟؟؟ ود اینکه بالا رفتن سن امید به زندگی به علت بهتر شدن خدمات درمانی است. و دیگر اینکه بحث عقیم کردن مردم قطعا یک پروژه دراز مدت است و طی چند نسل انجام می شود تا وقتی دنیا به خودش بیاید که کار از کار گذشته باشد. وگرنه همه دنیا جلوی انها جبهه می گیرند.
  • حمید ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    0 0
    وقتی اسم پروژه به نژادی هست و مخاطبش کشورهای بدبخت بیچاره و کشورهای درحال توسعه مذهبی هست، به نظرت هدفش چی می تونه باشه؟؟؟
  • شیعه ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    0 0
    شیعه خودش رو حق و برتر میدونه اما.......................................... دست اونهایی که شیعه نیستند رو میگیره و اونها رو بالا میاره. شیعه حتی برای سنگ و چوب هم احترام و ارزش قائله چه برسه برای انسان ها نه مثل یهودی ها غیر خودش رو برده خودش بدونه. اما برخورد شیعه برای اونهایی که انقدر کثیفن که دنبال استحمار و استثمار دنیا هستن، بسیار سخت و شدیده و بهشون کوچکترین رحمی نمیکنه.
  • سرباز کوچک ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    0 0
    خدا شفا بده
  • سرباز کوچک ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    0 0
    برو یه امام زاده ای جایی نذر کن شاید بینایی تو به دست بیاری
  • هوشنگ ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    0 0
    هر چی شما بگی، هر کاری بگی همونو میکنیم
  • ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    0 0
    ممنون خواهر
  • سرباز کوچک ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    0 0
    کی یه کاری بکنه؟؟؟ چسؤلین؟؟؟
  • ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    0 0
    نترس ننه
  • حمید ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    0 0
    ما که عمرا زورمون به اینها نمیرسه. ان شاءالله خدا خودش این ها رو از رو زمین برداره. همون جوری که کافران قوم عاد و ثمود و نوح رو برداشت.
  • حمید ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    0 0
    لفظ انقلاب سبز قرار نیست که فقط راجع به یک موضوع استفاده بشه. نکنه شما منظورتون همون فتنه سبزه؟؟ :ِدی
  • هوشنگ خان ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    0 0
    شما انگوری تو نگاه کن طفلکم
  • ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    0 0
    آقای نادر ظاهرا جزء احمق ترین آدمهای روی زمین هستی! خودت فهمیدی چی نوشتی؟ مرده شور اون افکار روشنفکری امثال مثل تورو ببره. آخه از کجا معلوم تو هم جزء آدمهای باشی که آی کیو بالایی داری؟ از نوشته هاتون معلومه که از آدمهای کودن هستی. پس حرف مفت نزن.
  • هوشنگ خان ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    0 0
    ناشناس 13:18 عالی بود!!!
  • هشمت ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    0 0
    به به چه اسم با مسمّایی
  • حمید ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    0 0
    شما بخواب جانم، شما فقط با لگد سربازهای اسرائیلی از خواب بیدار میشی
  • توهم بیداری ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    0 0
    شما سوت بزن فعلا
  • جانبازكيش ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    0 0
    عزيزم نياز به اين همه سرمايه گذارى نيس همين پارزيتها وعدم نظارت بر مواد غذائي عدم بارورى رادر مردم ايران إيجاد كرده ونياز به دشمنان خارجى نيس بى سوادان و كوتاه فكران در داخل بدون سرمايه گذارى انچنانى عمليات أنان را در كشور أجرا ميكنن.......
  • حمید ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    0 0
    شما دل نمیدی به متن این مقاله دقیقا داشت ارتباط بین خزانه جهانی سوالبارد رو با دستکاری ژنتیکی بیان میکرد که البته قرار نیست امثال شما ازش خبر داشته باشن خزانه جهانی بذر سوالبارد از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد مختصات: ۷۸°۱۴′۱۰″ شمالی ۱۵°۲۹′۳۲″ شرقی خزانه جهانی بذر سوالبارد به (به انگلیسی: Svalbard Global Seed Vault) در ۲۶ فوریه ۲۰۰۸ بطور رسمی افتتاح شد و نخستین سفارش خود را با دریافت یک صد میلیون بذر از یک‌صد کشور آغاز کرد. در این انبار که به خزانه بذر روز قیامت (doomsday seed vault) هم مشهور است تا ماه مارس ۲۰۱۰ مجموعه‌ای از پانصد هزار گونه دانه‌های کشاورزی گردآوری شد که در کره زمین بی نظیر است. این انبار گونه‌ای بیمه جهانی برای تضمین بقاء انواع گوناگونی از محصولات غذایی در برابر تهدیداتی مانند بیماری، آفت‌ها، خشکسالی و سایر بلایای طبیعی و گرم شدن کره زمین محسوب می‌شود. خزانه جهانی بذر سوالبارد مجموعه منحصربه‌فردی از گونه‌های مواد غذایی را از قبیل بادمجان، کاهو، جو، سیب زمینی، ذرت، برنج، گندم، سورگوم و لوبیای چشم بلبلی محافظت می‌کند. در کنار نگهداری گونه‌های دانه‌های کشاورزی در مقابل بلاهای طبیعی می‌توان این حفاظت را در مقابل خطاها و آسیب‌های انسانی در یک ناحیه در امر کشاورزی نیز گسترش داد تا از نابودی نسل یک گونه غذایی توسط این گونه خطاها در مقیاس جهانی جلوگیری به عمل آورد. این انبار در جزیره‌ای دورافتاده در مجمع‌الجزایر سوالبارد نروژ در ۱۰۰ کیلومتری از قطب شمال قرار گرفته‌است، انبار جهانی دانه‌های کشاورزی سوالبارد، در انتهای یک تونل یخی در عمق ۴۱۰ فوتی حفر شده‌است. حتی اگر برق منابع محلی از کار بیفتد، شرایط دمای زیر صفر درجه (فارنهایت) طبیعی این انبار یخی، سرمای کافی برای بقاء بعضی از دانه‌های کشاورزی نظیر گندم تا۱۷۰۰ سال و سورگوم تا ۲۰۰۰۰ سال موثر است. حتی در بدترین شرایط گرم شدن کره زمین برای دویست سال، یخ بطور طبیعی در اطراف این خزانه وجود خواهد داشت. تسهیلات ایمنی نظیر درب‌های فلزی سنگین با قفل‌های جداگانه، سطوح گوناگونی از امنیت برای ترخیص کالا از گمرک از این انبار نیز فراهم کرده‌است. ساخت و ساز خزانه جهانی بذر سوالبارد در ماه ژوئیه ۲۰۰۶ آغاز و در سپتامبر ۲۰۰۷ تکمیل و نخستین محموله دانه‌های کشاورزی در فوریه ۲۰۰۸ تحویل شد. مکان دور افتاده، شرایط سخت و نیاز به مهندسی منحصربه‌فرد همه چالش‌هایی برای سازندگان بود. نزدیک به چهار ماه در سال، این منطقه کاملاً تاریک است. طرح ساخت خزانه جهانی بذر سوالبارد با هزینه‌ای معادل ۸/۴ میلیون دلار به مدت یک سال و نیم انجام پذیرفت. شب‌های طولانی مدت زمستانی شرایط نگهداری بذرها را در دمای منهای چهار درجه فراهم نموده‌است. سامانه تهویه انبار جهانی بذر سوالبارد با یک چگالگر ۱۰ کیلو واتی برای نگهداری بذرهای زراعی در زیر صفر کار می‌کند. دمای این انبار توسط یک انتقال دهنده الکترونیکی با سامانه ماهواره‌ای کنترل می‌شود. اطلاعات مربوطه به مدیران بانک ژن نوردیک در لانگییربین به انگلیسی: (Nordic Gene Bank in Longyearbyen) منتقل و مدیریت می‌شوند. اگر برق این انبار قطع شود دمای طبیعی زیر زمینی بذرها را در دمای زیر صفر حفاظت می‌کند. سقف‌های ورودی این مجموعه از جنس فولاد همراه با منشور و آینه‌های متعدد است تا برای بازتابش نور قطبی در تابستان به درون ساختمان استفاده نماید. در طول ماه‌های زمستان تاریک نیز یک شبکه کابل فیبر نوری ۲۰۰ تایی نورسفید مایل به سبز فیروزه‌ای که یادآور شفق شمالی است را به درون خزانه هدایت می‌کند. این انبارها قادر به ذخیره بیش از چهار و نیم میلیون گونه (۲ میلیارد دانه کشاورزی) می‌باشد.[۱][۲]
  • سیدمهدی موسوی ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    3 0
    موهوم جان دایی من توی گاو داری اش بعضی وقت ها به گاوهایش نان می دهد اگر خیلی نگران نان هستی بگم شما را هم بعنوان یک راس به احشام خودش اضافه کند تا شما نگران چیزی نباشی !!!!! البته برایش فرق نمی کنه گاوهایش چه مذهبی داشته باشند !!!!
  • ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    0 0
    ما باید خودمون زمینه ظهور را فراهم کنیم حالا نه با دست رو دست گذاشتن
  • ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    0 0
    بحث به این مهمی مته به خشخاش گذاشتن کج فهمیه ۰۹:۰۴
  • ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    0 0
    ۰۹:۴۵ کنترل جمعیت توسط من و تو باید کنترل بشه یا این دنیا مالکی داره و میدونه چطوری کنترل جمعیت کنه
  • جعفری ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    4 0
    آخه موهوم ! کی و کجا دیده ای که شعیعیان بخاطر فکر و عقیده دیگران را سر ببرند؟ یاچه کسی شنیده که ائمه (ُع) و علمای شیعه یک (تاکید میکنم یک) فتوای غیر عقلی و غیر منطقی داده باشند؟ آیا شیعیان جزء دوستی و مودت با غیر شیعیان و غیر مسلمانان داشته اند؟ آیا اینها دلیل به حقانیت نیست؟ پس حقانیت چیست؟ پس حق آن است که فتوای جهاد نکاه را برای زنان مجرد و متاهل میدهد!؟ یا آنکه فقط بدلیل شرکت عزاداران در مراسم اباعبدالله(ع) ریختن خون انها را مباح میداند!؟ کجای اسلام یا مسحیت یا یهودیت و یا ادیان الهی اینگونه نظر میدهند؟ حرف زیاد است بماند ، همین قدر را بفهمی برای دنیا و آخرتت بس است ، (اگر بفهمی)
  • دانشجوی دکتری ۱۵:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    0 1
    آقا من نه مشکل اقتصادی دارم، نه مشکل فرهنگی مشکلم اینه که دختر مناسب برای ازدواج خیلی کم شده دخترای الان فقط خرید کردن و حرف زدن بلدن.
  • حسین ۱۵:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    0 0
    آقا من اشتباهی مثبت دادم! جناب پروفسور!میشه بفرمایید ایدز چه ارتباطی با کدونها(یا بقول شما کدهای ژنتیکی)داره؟ایدز یک بیماری اکتسابیه،هیچ ربطی به ژنتیک نداره.بهترین سیستم دفاعی جهان هم مغلوب ایدز میشه و این سندروم هیچ درمانی نداره. سرطان هم بعد از وقوع جهش و در اثر تاثیر عوامل محیطی،ایجاد میشه و کدهای ژنتیکی کامل(!)هم دچار جهش میشن.اگه جهش نبود ما الان تفاوتی با آفریقاییها و ... نداشتیم. من فقط پاسخ قسمت زیر رو دادم! «نه ایدز می گیرن نه سرطان آنها ژنتیک کامل هستن» خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل! یا علی حسین آشنا،دانشجوی سال 3 پزشکی
  • ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    10 0
    آمریکا خودش عقیم فکریه...!
  • محمد ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    0 0
    آقاي مجتبي؛ از تو تعجب نمي‌كنم، از اينكه بسياري فريب حرف نادرست شما رو خورده و مثبت داده‌اند تعجب مي‌كنم! اولاً مسخره كردن ملت و كشور و مسئولان خود، تمسخر دارايي‌هاي خود است. كدام ناداني، دارايي‌هايش را مسخره مي‌كند؟! ثانياً مگر مرفهين، بچه زياد دارند؟! مگر اساتيد فرهيخته دانشگاه، براي پرورش فرزند پول ندارند كه هر كدام يك يا دو بچه دارند؟! اشكال در اينست كه به غلط از رطف رسانه‌هاي داخلي و خارجي، به مردم تحميل شده است كه بچه موجودي شر و شرارت آفرين است و هر چه كمتر باشد اين موجود شر، بهتر است. در حاليكه فرزند از نعمات الهي است. در نهايت خدمت شما عرض كنم راه حل گراني و تورم، تولد فرزندان كمتر است يا به عكس، تولد فرزندان بيشتر و بهتر كه در آينده، حلال مشكلات كشور باشند؟! كمي هم با عقل خود بينديشيم.
  • محمد ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    0 0
    تو پروفسوري؟! تو خرفسوري. خرفسور.
  • محمد ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    3 0
    اولاً بابت توهين به شيعه، مرتد هستي. هر كي اين مرتد خر رو بكشه، به بشريت لطف بزرگي كرده و پاداش اخروي هم داره. ثانياً جنسي كه ديشب زدي، خوبه نبوده. حالت خوش نيست. مگه نميگي ما شيعه هستيم و تو مخالف شيعه. پس تو كافري، نه ما. حالا جا داره بگم كافر همه را به كيش خود پندارد. ثالثاً ما آدميم، علاوه بر نان، به فكر خيلي چيزها هستيم. ولي يه جونوري هست فقط فكر نانه و بس. پشت گوشاش هم مخمليه! دست نكش پشت گوشات، خر رو گفتم!
  • محمد ۱۵:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    0 0
    در راستاي اعتدال، اين ناشناس 09:45 و فرزنداش رو از زندگي ساقط كنيد كه هم اعتدال برقرار بشه، هم اي آب و خاك و غذايي كه مصرف ميكنه، حيف نشه!
  • ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    0 0
    مزخرف 123؛ مجموعه‌اي از اقدامات جاهن سلطه در متن فوق بيان شد، نه فقط يك اقدام. تو مخت يخ زده‌ست، بقيه رو متهم نكن غير مسلمون!
  • ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    0 0
    به ناشناس 13:02 لطفا اول متن کامنت را بخوانید بعد نظر بدهید. اصلا بحث فقیر یا غنی مطرح نیست. بحث پایداری شرایط زندگی مطرح است.
  • هانا ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    4 0
    واقعا اشغالی پروفسور اسراییلی..زباله دونی شایسته ی فاسدی مثل توه...مرگ بر کافر
  • سرباز کوچک ۱۶:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    0 0
    ریاست این انبار بر عهده شخصی کانادایی به نام "مارگاریت کتلی کارسون" است که تا قبل است سمت، رئیس "شورای جمعیت " آقای راکفلر یهودی است. این شورا با هدف کاهش جمعیت کشورهای در حال توسعه و عقیم کردن مردم آن کشورها تاسیس شده این موضوع شما رو مشکوک نمیکنه؟؟ این کلیپ رو حتما ببینید (11 دقیقه هست): http://www.aparat.com/v/WkUZ4
  • ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    8 0
    بی سوادی مقدمه نفهمیه 14:59
  • سورنا ۱۶:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    0 0
    به نظرشماتواین دنیاکه مادرنظرصهیونیست هاگوسفندانی درطلب غذابیش نیستیم وتمام دنیادرقبضه اونهاست امارسازی کارسختی است
  • ۱۶:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    0 0
    اقا مجتبی انقدر یه بعدی به موضوع نگاه نکن . پس چرا اکثر خانواده های ثروتمند و غنی تعداد بچه هاشون نسبت به خانواده های متوسط و ضعیف کمتره ؟! فرهنگ تک فرزندی از کجا اومده ؟! مگه غیر از اینه که از غرب اومده . تاریخ اینو نشون داده هر چی تمدنی بیشتر به سمت رفاه طلبی و تنبلی رفته ، هر چی که کمتر سختی کشیده و به چیزی رسیده اسیب پذیر تر بوده . رفاه طلبی زیاد باعث میشه ادم تن پرور باشه و کار نکنه همچنین حوصله ی بچه هم نداشته باشه . نمونه اش تو جامعه هست تا دلت بخواد . ببین دوست عزیز الان نگاه کن وضع بهداشتی و تغذیه مردم نسبت به خیلی گذشته ها بهتر شده . سطح رفاه خانواده ها هم بالاتر رفته . اما چه اتفاقی افتاده ؟! عوض اینکه مردم روی بیارن به سمت بچه دار شدن بیشتر دارن فرار می کنن بعد میندازن گردن اوضاع اقتصادی . اوضاع اقتصادی هم در بچه دار شدن تاثیر داره ولی نه انقدر که مردم ازش میگن . مطمئن باش اگر همه مردم وضع اقتصادیشون به بهترین شکلش باشه بازم میگن همون یکی دو تا بچه بسه !!! مشکل اصلی رو باید در جای دیگه جستجو کرد دوست عزیز .
  • آدمیزاد ۱۶:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    0 0
    من هم با ناشناس از سوئد موافقم ، زمان جنگ هم ایران تحریم بود و هم نفت شده بود بشکه ای 7 دلار و هم مخارج جنگ بود اما هیچ ایرانی گرسنه نماند ، اتفاقا دوران نخست وزیری موسوی اقتصاد بسیار عادلانه و اصولگرایانه بود. خود موسوی آدم پاکی است او را دیگران بازی دادند.
  • آدمیزاد ۱۷:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    0 0
    آیا میدانید که بسیاری از "واکسن" ها خاصیت عقیم کنندگی دارند آیا میدانید که لپتاپها و پرتوهای موبایل و حتی لامپهای فلئورسانس میتواند بر باروری اثر بگذارد. آیا میدانید که استرس باروری را کم میکند. آیا میدانید که بسیاری از مواد افزودنی در خوراکیهای صنعتی باروری را کاهش میدهند ؟
  • سورنا ۱۷:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    0 0
    من متوجه نشدم این 2 تا دوست ناشناس خطابشون به بنده بود یا خیر ولی بنده ان مطلب را برای تایید صحبت های دکتر عباسی گفتم
  • ۱۷:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    0 0
    خاک تو گورت کنند پرفسور اگه اون طرحی که میگی اجرا بشه تو جزء اولین احمقهایی هستی که مقطوع النسل میشی!!!
  • ۱۷:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    0 0
    در توطئه ی صهیونیسم شکی نیست. اما واقع بین باشید تا ببینید ما 3000000زوج نابارور داریم وکاری براشون نمیکنیم چون هزینه داره.پس ما به راحتی پروژه هاشونو با موفقیت همراه میکنیم. اینهمه راتخواری ودزدی از بیت المال رو جهت بدیم به سمت زوجهایی که بخاطر مشکلات مادی نمیتونند بچه دار بشن و بالفعل عقیم مانده اند...
  • عبدالمهدی ۱۸:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    0 0
    ومکرواومکرالله والله خیرالماکرین..
  • ۱۸:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    0 0
    باز درسته مجید جان نه واز
  • ۱۸:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    0 0
    اسمت خیلی بهت میاد. نژاد پرستی تو خون اون کشوریه که امثال تو رو درست می کنه!
  • محسن ۱۹:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    0 0
    ای بابا،یه دقیقه نگهبانمون خوابیده ها.باید اخراجش کنیم دیگه
  • محسن ۱۹:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    0 0
    آن مرد که اقدام عملی میکرد رفته است ...
  • محسن ۱۹:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    0 0
    اول باید ببینیم با روح مذاکرات سازگاری داره یا نه، اگه داشت بعدش بریم سراغ اقدام عملی
  • کمیل ۱۹:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    0 0
    این توهم توطئه است شما هم که زیادی توهم بیخیالی داری
  • ۱۹:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    0 0
    ببین اگر این توطئه رو به جمهوری اسلامی نسبت میداد الان شما عزیز جان! داشتی به به و چه چه میکردی ...
  • محسن ۱۹:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    0 0
    چیزی نیست،شهرام جون قرص فحش خورده.فقط یکی به من بگه آنوسی کیه؟
  • ایراندخت ۱۹:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    0 0
    آقای دکتر مشکل یه سری دخترها هم اینه که پسرا سطحی نگرن و هیچکس واسه روح انسان ها ارزش قائل نیست. مشکل اینکه هر چی تهی مغزتر باشی بیشتر طرفدار داری. فقط به ظاهرت برس بقیه اش حل میشه...
  • ۱۹:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    0 0
    دستشون درد نکنه هزار بار هم از این گزارش های دروغ بدید حداکثر دو تا بچه بیشتر نمیخوایم.
  • ۱۹:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    0 0
    سحر خانم چرا شما خوشحالی؟ یعنی به این 1 بچه هم راضی نیستید و میخواید کلاً قید بچه را بزنید؟ ای داد ای بیداد!!!
  • هادی ۱۹:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    0 0
    شما همین خانواده خودت رو اداره کن، لازم نکرده بری جهان و فضا رو اداره کنی. فکر کنم پرفسور مدیریت فضا باشی؟ تا حالا دقت کردی همه حرف ها و آرزوهای مزخرف شیطانیت، پر از خرافات و توهم و حماقته؟ کم بازی های کامپیوتری کن عزیزم و کمتر فیلم تخیلی هالیوودی نگاه کن. شب بخیر!!!!!!!
  • ۱۹:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    0 0
    زرشک
  • مهندسی ژنتیک ۲۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    0 0
    دوست عزیز لطفا منبع مطالبی که نوشتی را دقیق بیان کن. تا کسی فکر نکنه این مطالب برای بازار گرمی و سوء استفاده از افکار عمومی بیان شده. گفتن مطالب به این شکل دید عمومی را نسبت به علم ژنتیک و مهندسی ژنتیک و بیوتکنولوژی که دانشمندان بزرگی داره که برای رسیدن به این جایگاه علم از جونشون مایه گذاشتن مثل دانشمند بزرگ و عزیز کشورمون مرحوم دکتر کاظمی آشتیانی، این علم کمک بزرگی به بشریت کرده. مواظب کلمه کلمه حرفامون باشیم، یه روز باید جواب انحرافاتی که از حرفای ما به وجود میادا بدیم
  • مخلص همه ۲۰:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    0 0
    بخدا تاسف می خورم که مشرقیها از هم مذهبهای من هستند.
  • شاگرد پروفسور ۲۰:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    0 0
    از نظر علمی ( و نه اخلاقی ) حق با پروفسور است. حقیقت تلخ است اما ایشون از نظر علمی درست می گن. نود درصد جمعیت کره زمین فقط مصرف کننده و بی خاصیت هستن. جمعیت زمین الکی زیاد شده.
  • شاغلام ۲۰:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    0 0
    خدا دکتر عیاسی رو نگه داره... بعد از بسته شدن مجله گل آقا همه امید ما به ایشون هست !
  • كلو ۲۱:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    0 0
    مو خم مزاد برترم دام سيم گفته
  • ۲۱:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    0 0
    پروفسور نفهم تو خودت زباله هستی . من با همه اونایی که جوابت رو محکم دادند که دفعه دیگه از این غلطای اضافه نکنی موافقم و ازشون سپاسگزارم .
  • ۲۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    0 0
    پس مشخص شد مسئول پارازیت ها، نفوذی های دشمن هستند.
  • ناشناس ۲۲:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    0 0
    سلام مقاله جالبی بود البته قبلا هم در این مورد شنیده بودم مشکل حال حاضر مردم برای بچه دار شدن مشکل اقتصاد نیست مشکل اعتقاد است مردم ما نعوذ بالله جای خدا نشسته اند ومیخواهند از هفت نسل بعد از خود مطمئن باشند عزیز من مگر نه این که هر کس روزی مقرری دارد پس نگران چی هستید ؟ ما قبل از اینکه فرزندان پدر ومادر خود باشیم در سایه مرحمت خداییم الان من زوج های زیادی را دیده ام که اول ازدواج به دلیل مشکل مالی مانع بچه داری میشوند وبعد از چند سال به مشکل بر میخورند وصاحلاد نم ی
  • ۲۲:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    0 0
    به نظرم فوق پروفسور و ناشناس بالاییش جواب خوبی دادن
  • ناشناس ۲۲:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    0 0
    داستان خیلی خوبی بود، بفرستید برا هالیوود حتماً فیلمش می کنه ....اینقد هم فیلم تخیلی نگا نکنید
  • ۲۲:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    0 0
    هرجا کم میاریم میگیم این کار صهیونیستهاست...
  • پروفسور نادر ۲۳:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    0 0
    منطق که ندارید فقط دارید فحش میدین البته از شما جز این عجیبه....
  • میترا1 ۰۰:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    عالی بود !اگه مشرق حسودی نکنه !! از اطلاعات شما بیشتر سود بردم !.خدا قوت وممنون
  • vreza ۰۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    چیپس و پفک دخترها را اقیم میکند.
  • Inferno ۰۰:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    بد نيست در مورد رمان دوزخ دن براون كه در مورد جمعيت هست هم نقدي بنويسيد .
  • روح الله ۰۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    شاید اولین مرحله قطع نسل تک همسری وترویج تم در جامعه بود بعد تک فرزندی بعد زیباشناختی زنان که اگر حامله شوند بد هیکل می شوند بعد تبدل جنسیت وترویج همجنس بازی و...
  • ۰۱:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    حسن عباسی بنده خدا 4 سال پیش می گفت! می گفتن نه!
  • ۰۳:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    روحانی مچکریم!!!
  • fam ۰۶:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    عزیزم : سوال منو با سوال جواب نده !! من جواب دقیق خواستم !!!!
  • امید ۰۷:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    کسانی که به جنگ با خدا میرن و میخوان نژاد انسان مخلوق خدا رو بهتر یا فاسدتر کنند! محکوم به شکست اند همه چیز که مادیات و غذا و جسم نیست،پس معنویات چی میشه بعضیا فکر کردن که حالا اگه یه سری قوانین زیستی کشف شده ،خدایی خدا بی اثر میشه! خدا اگه بخواد ....
  • ۰۸:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    به نظرم نويسنده آدم متوهمي است براي عقيم كرده و از بين بردن آدمها لازم نيست اين همه هزينه و برنامه ريزي كنند براحتي در مصر سوريه ايران عراق و... افراد ودولتها همديگر را نابود ميكنند.
  • بنده خدا ۰۸:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    خالی فسور یریدون لیطفوا نورالله بافواههم والله متم نوره ولو کره الکافرون از نوشته ات کاملا پیداست که یک جوجه صهیونیست عقده ای و احمقی که اتفاقا از آی کی یو بسیار پایینی برخورداری و یقینا از عقده های شدید روانی رنج میبری و یک موجود بازار مشترکی و تک والدی هستی که در زباله دانی و آزمایشگاههای شیطانی راکفلر و شیاطین مثل موش پا به عرصه دنیا گذاشته ای خالی فسور 400 ساله که صهیونسیم با کمک عمله های بی جیره مواجبی مثل تو داره تلاش میکنه خودش رو بعنوان نژاد برتر حاکم بر جهان کنه اما زهی خیال باطل کور نیستی میبینی که تموم رشته هاش دار پنبه میشه نیل تا فرات - نظم نوین جهانی - خاور میانه بزرگ - نژاد برتر - کدخدای جهانی - عمر گوییم (حیوانات انسان نما) و............. همه و همه داره زیر پای اراده بندگان خدا و اصحاب امام زمان عج له میشه به فرمایش امام عزیزمان: این قرن به خواست خدا قرن غلبه مستضعفین بر مستکبرین است من با اطمینان میگویم اسلام عزیز ابرقدرتها را به خاک مذلت مینشاند ما آمده ایم تا ابهت ابر قدرتها را درهم شکسته و زیر پا له کنیم... و پرچم آزادگی و عزت را بر قلل رفیع کرامت انسانی به اهتزاز درآوریم به کوری چشم امثال تو جوجه صهیونیست به زودی دنیا از لوث وجود غرب غارتگر و ستمگر و اصحاب شیطان که مدعی آقایی بر جهان هستند پاک خواهد شد تا کور شود هرآنکه نتواند دید
  • احمد ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    چون تصمیم گرفتند جمعیت ایران افزایش پیدا کند حالا زمین و زمان را به هم می دوزند تا به شکل مخالفان این تصمیم را به شیطان و اجانب و ... ربط بدند ، وال به حال سادگی خودمان
  • ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    پس چرا نمی دانید که روزانه هزاران نوزاد در ایران متولد می شوند؟ مگه اونها لپتاپ ندارند مگه لامپ مهتابی ندارند ؟ مگه استرس روزانه ندارند؟ مگه مواد افزودنی نمی خورند؟ مگه واکسن نزده اند؟
  • کاوشگر ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    برای خنثی کردن طرحهای آبکی صهیونیشتها و برای خواسته بحق رهیر عزیزمان در مورد ازدیاد جمعیت پیشنهاد میکنم ستاد کل نیروهای مسلح مشوقهایی مثل کم شدن از مدت خدمت سربازی و حتی معاف شدن بشرط داشتن مثلا 2 یا سه بچه را اعلام کنه تا همه ببینند که چقدر سریع همسن ازدواج میاد پایین هم نسل زیاد میشه هم توقعات خانواده ها از خدمت سربازی بعنوان شرط ازدواج کم میشه و هم ........... به مشرق توصیه میکنم این توصیه را جدی بگیره و از امتیاز رسانه ایش استفاده کنه و با درج چند مقاله جون دار و فراخوان نظر از مردم به این دغدغه بجا وبسیار مهم رهبر عزیزمان پاسخ مثبت بده از ما گفتن بود حال خود دانید ضمنا دوستان عزیز هم میتونن به این پیشنهاد مهم نظر بدن به نظرم چیز خوبی از آب در بیاد
  • مهدی ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    جعفری جان ! اینو نگفتی که اخیرا یکی از مفتی هاشون فتوا داده زنان نباید موز یا خیار بخورن چون تحریک میشن اگه میل به خیار یا موز داشته باشن باید یک نفر دیگه براشون پوست بگیره نه خودشون ...
  • عليرضا ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    توهم توهم توهم ! امروزه به جای اطلاع رسانی درست، مردم را بیشتر ترسانده ایم ، متاسفم براي شما
  • ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    نفهم!!! بفهم!!!!!
  • ۱۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    احتمالا جانبازیت رو هم تو عیش و نوش کیش گرفتی!!!!
  • ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    یکی که خوابه راهت میشه بیدارش کرد! اما متاسفانه کسی که خودشو به خواب زده رو بت هیچ چیزی نمیشه بیدار کرد!!!! بیدار شو عزیزم ساعاتی از ظهر گذشته!!!
  • حجت ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    فعلا پرتاب ماهواره و اورانیوم 60 درصد واجب تره
  • کاوه ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    توهم اونی زده که بعد دیدن این همه مدرک نه تنها مشکوک نمیشه بلکه با ایمان راسخ بقیه رو به توهم متهم میکنه!!! پاشو برادر، نکنه منتظری سرباز اسرائیلیه با لگد بیدارت کنه؟؟
  • yaser ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    پس با این حساب در آینده پروفسورهایی مثل شما دامداری و زراعت میکنن دیگه؟ عجب اسکولی هستی :)
  • yaser ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    والا تا اوجایی که من میدونم هرچی قاتل دیوانه ای بوده از تمدن غرب زاییده شده نه شیعه،هیتلر و جرج بوش و ...
  • yaser ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    مطلبت بهتر از مقاله مشرق بود. این صهیونیستا دشمن بشریتن هرچند خودشونم بشرن ولی کسی که به خودش رحم نکنه به دیگران رحم میکنه؟ دنیای آخرالزمانی واقعا ترسناکه ولی من به خدا ایمان دارم و باور دارم که مکرشونو به خودشون بر میگردونه.
  • ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    همین گرانی و تحریم ها که باعث اصلی گرانی و تورم هست رو کی شروع کرده؟ غیر از این صهیونیستها و آمریکا و انگلیس هست؟ چطور به قول خودتون پایین شهری ها 10 بچه دارند و همشون هم کنار هم زندگی میکنند و گله ندارند ولی مرفحین که پولشون از پارو بالا میره یک بچه دارند و دوقورتونیمشون هم باقیه
  • yaser ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    1 0
    مقاله خوبی بود. متاسفم برا اونایی که این مقاله رو توهم توطئه نامیدن.لازمه صحبت های یه مقام بلندپایه آمریکایی رو بذارم شاید بیدار بشین، "ما با جهانی مواجه هستیم با توطئه ای ظالم و یکپارچه که عمدتا بر اساس روش های حریصانه ای استوار است برای توسعه منطقه نفوذ خودش.سیستمی است که منابع انسانی و مادی وسیعی رو به زور به خدمت گرفته،برای ساختن ماشینی بسیار کارا و محکم به هم بافته،که عملیات نظامی،دیپلماتیک،جاسوسی،اقتصادی،علمی و سیاسی را با هم ترکیب کرده است.آماده سازی و تدارکاتش پنهانیست نه معلوم برای عموم.اشتباهاتش دفن میشوند نه اینکه در روزنامه ها چاپ شوند،فراریانش خاموش میشوند نه اینکه مورد ستایش قرار بگیرند." میدونین این حرفارو کی زده؟ جان اف کندی که بعد این سخنرانی ترورش کردن.حالا باز بعضیا بیان و بگن توهم توطئه.رئیس جمهور آمریکا هم لابد به خاطر همین توهم توطئه داشتنش ترور شد دیگه؟ تک تک جملاتش رو باید به خاطر سپرد،مخصوصا این جملش "اقداماتش بر اساس روش های حریصانه ای استوار است"که مربوط به این مقاله شماست.
  • ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    ناشناس 19:42 شما همون کوتاه فکرهایی هستید که فکر کردی همه عالم و آدم دروغ میگند و شما راست انقدر شبکه های خبری ماهواره ای نگاه کردی و هماهنگیشون تو دروغهای اونها رو دیدی که باورت شده راست میگند. میگند آخر الزمان دروغ ها را به اسم راستی به خورد مردم میدهند و مردم باور میکنند امثال شماست دلیل داشته باش تو نظرت و قانع کن و بیخودی منحرف نکن
  • yaser ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    آی گفتی،اگه از خدمت معافم کنن همین الان میرم ازدواج میکنم و... :)
  • ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    ياسر عزيز احسنت به شما برادر با نقل قولي كه از مرحوم كندي داشتين.
  • ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    هدف اين برنامه كنترل جمعيت در كشورهاي هدف و نه لزوما مسلمان مي باشد كه البته در 2 دهه اخير كاملا بسمت كشورهاي مسلمان هدف گيري شد.
  • ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    حرف جناب پرفسور دقيقا همان برهاني است كه توليد كنندگان محصولات دست كاري شده ژنتيكي (مورد اشاره اين مقاله) دارند. يعني كاهش جمعيت جهان به دو ميليارد نفر. و جالب اين است در ايران هم موسسه اي بنام موسسه بيوتكنولوژي كشاورزي مي خواهد همين مواد را وارد كشاورزي ايران كند.
  • بنده خدا ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    با این وضع بچه های آینده معنی داشتن برادر یا خواهر یا دایی و غیره را نمی فهمند واقعا فرزند کمتر یعنی ظلم به نسل آینده
  • saeed ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    تیش شورشو در آوردی. بابا بی عرضگی خودتون ندازین گردن ماهواره
  • fam ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    مرسی ن14:13
  • ۱۶:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    رئیس متوهما !!!! همین پرفسور ادوارد سعیده !
  • ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    کدام آدم عاقل در ایران ازدواج میکنه که صحبت زاد و ولت مطرح بشه یا نه ؟
  • ۱۶:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    ابله ، منظور از کیش ، آیین هست . نه شهر کیش .
  • سینا ۱۷:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    شما نسبتی با هیتلر نداری؟ هیتلر هم از همین کارا میخواست بکنه و در آلمان شروع کرده بود روی قضیه برتری نژادی کار میکرد تا نژاد برتر رو بتونه تولید کنه عقاید شما خیلی به ایده لوژی نازیسم شبیهِ
  • ۱۷:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    یه حرف حساب خدا خیرت بده
  • سینا ۱۷:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    قضیه nsa و جاسوسی آمریکا رو ایشون 11 سال پیش مطرح کرده بودن و جلسات مطرحی ایشون در فضای سایبر موجوده و کسی ایشون رو قبول نداشت تا این که اسنودن اومده افشاگری کرد و همه متوجه شدن که آمریکا داره جاسوسی میکنه حالا ایشون این مساله چیپس و پفک رو مطرح کردن حالا ببینیم کی یه نفر دیگه می آد این مساله رو باز تبیین میکنه و روسیاهی به کی میمونه
  • سید مرتضی ۱۸:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    سلام نشون میده ضریب IQ بالایی داری اما اگه این طوری بری جلو بد می خوری زمین از ما گفتن
  • ۱۹:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    توروخدا شما چی میزنین که اینارو مینویسین؟ خیلی تو فضا سیر میکنین خداشاهده..این همش یه پروژه است برای جمع آوری دانه های گیاهی از سراسر زمین.شما واسه دنیا مفیدترین یا اینایی که دارن این کارو میکنن؟ بیاید بیرون از توهم.
  • آدم ۱۹:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    به جون مشرق تضمین میکنم بک قطره از خاویار من برای ساختن صد تا آدم کفایت میکنه شک داری امتحان کن!
  • ۱۹:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    با دانشجوی دکتری موافقم.
  • پرهام ۱۹:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    نمیخواد نظر بدی موهوم جان... بگو آلمان چه خبر؟ بچه ها خوبن؟ خودت خوبی؟:)
  • پرهام ۱۹:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    فکرکنم منظورش و باز ... بود!
  • پرهام ۲۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    زاد و ولت! اولش خوندم voit! مجید جان......... ولد
  • علیرضا ۲۳:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    1 0
    دوست عزیز و جوان من ... اول اینکه اسم خودتون رو پروفسور گذاشتید که کاملا واضح یک توهم ناملایم از ذهن یک جوان جویای توجه هستش چون این طرز بیان به هیچ وجه در شآن یک پرفسور تحصیل کرده نیست ... مطالبی که به عنوان مطلب علمی ارائه کردید هم یحتمل از پیج های فیس بو-کی یا وبلاگ های مثلا علمی تغذیه شده که کارشون ایجاد شبه است ... لطف کنید و درمورد واژه ی (( جزم اندیش )) تحقیق کنید ... اینکه میای با ی اسم دیگه نظر خودتو تایید میکنه دیگه آخرشه ... موفق باشی
  • ۲۳:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    پروفسور خر پور بودن ایشون یا پروفسور الاغ زادگان؟؟؟؟
  • ۲۳:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    نسل آدم تموم میشه نه نسل شما ... شما راحت باش
  • امیر ج ۰۱:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
    0 0
    اصلا ایران کشور بدبخت و بیچاره. آمریکا، اروپا و ژاپن که جزو 3 اقتصاد برتر دنیا هستند چرا درصد رشد جمعیتشون پایینه که طبق آمار جهانی برای ایران(1.72) و برای آمریکا در حدود (0.77) و ژاپن نیز (0.44) هست مگه دلیل شما تورم نیست ژاپن که تورمش صفر و حتی منفی هست مگه رفاه اجتماعی نیست اروپا که خیلی بالاتر از ایرانه چرا پس با حرف های بیهوده خود لطفا مردم را گمراه نکنید چرا در قشر پولدار جامعه خود ما این درصد کمه پس نتیجه تغییر سبک زندگی به سوی سبک غربیه.
  • ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
    0 0
    lمسلما دانشمندي چون ايشان اين راه نپسنديد.
  • ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
    0 0
    آقاي احمد حرف قابل توجهي زدند. گرچه اين مقاله نمي خواهد افزايش جمعيت را بهر طريقي توجيه كند اما افزايش جمعيت بايد با تسهيل امور ازدواج براي جوانان صورت گيرد نه اينكه هر كسي 10 تا بچه دست كند و اسمش را بگذارد پيروي از حرف رهبري.
  • امیر ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
    0 0
    این استدلال غلط فقط به گردانندگان این برنامه ها کمک می کنه! حتی اگر جمعیت دنیا به یک دهم برسه باز هم یه عده کم بیشتر ثروت رو در اختیار خواهند گرفت. مشکل توزیع غذاست و الا کمبود غذا نیست.
  • مهدی90085 ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
    0 0
    هزار دشمنم ار میکنند قصد هلاک گرم تو دوستی از دشمنان ندارم باک
  • ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
    0 0
    گزارش جامع و کاملی بود.احسنت
  • ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
    1 0
    چرا بعضی از دوستان تا یه گزارش در نقد غرب می بینند، شروع میکنن به فحاشی؟
  • ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
    0 0
    گزارش جامع و کاملی بود.احسنت
  • ررضاا ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
    0 0
    پول سیگار و ماتیک و دور ریز مواد غذایی و اصراف جمع کنیم بدیم فقیرامون مشکلمون حله مشکل اقتصادی همه جای دنیا هست
  • ۱۰:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۱
    0 0
    شما خیلی شوتی
  • ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۱
    0 0
    نظر شما محترم است. البته وقتی هدف کاهش چند میلیاردی جمعیت انسان ها باشد، نظر شما کاربرد ندارد. ضمن اینکه اینجوری جامعه هدف وقتی به خودش میاد که دیگه کاری از دستش بر نمیاد. یعنی موقعی میفهمه که دیگه نمیتونه نسلش رو ادامه بده و محکوم به ابتر شدنه.
  • ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۴
    0 0
    با تشکر ، در این گزارش به موضوع بسیار مهمی پرداخته شد، لطفا در صورت امکان به مرور به معرفی تمامی شرکتهای چند ملیتی که در زمینه تولید مواد غذایی اصلاح ژنتیکی شده فعالیت می کنند بپردازید و این مسئله رو به جد پیگیری کنید.
  • yvwxkdna ۰۱:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
    0 0
    20
  • متيين ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
    0 0
    تابلويه اين مقاله برا تبليغه ازدياده جمعيته،هندو بنگلادش كه جمعيتشون زياده چه گلي به سر مردمشون زدن، يا مردم سوئد و سنگاپور با جمعيت كمشون مشكل دارن ؟ يه دو دو تا چهارتا است،مشكل جمعيت سخت شدن ازدواجه نه كم شدن بچه،، اگه شرايط ازدواج مناسب باشه و هركي يك يا دوتا بچه داشته باشه جمعيت با شيب خيلي ملايمي رو به افزوني ميره،، دختراي امروزي هم مناسب پسراي امروزي ان،،ديگه تو اين دوره زمونه يكم شيطوني لازمه،،
  • ۱۶:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
    0 0
    خدا پدرت را بیامرزد
  • مریم سراوانی ۱۶:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۵
    0 0
    امریکان اینجوری نیست دوروغ نگین پلیز
  • wrdxqbio ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    0 0
    20
  • uynuhimt ۱۵:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    0 0
    20
  • حسين ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
    1 0
    يدالله فوق ايديهم
  • فاطمه ۰۸:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۴
    0 0
    امریکای شما مفت نمی ارزه...دروغ گو از دروغ گو حمایت میکنه...
  • فاطمه ۰۸:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۴
    0 0
    هیچ غلطی نمیتونن بکنن... خدا خودش به ما کمک کنه
  • حرف حق ۰۹:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
    0 0
    البته اینطور که ما داریم پیش میریم احتمالا آمریکا ضربه روحی خیلی سختی می خوره. چون ما بدون کمک اونها در هوای خودمان سرب و گوگرد فراوانی تولید کرده ایم که عامل مهمی در بیماری های مغزی و کند ذهن شدن فرزاندمان است، در آبمان هم که خدا می داند چقدر درد و مرض وجود دارد، در شیرهای پاستوریزه هم وایتکس و پالم میریزیم دست آخر اگر هیچ کدام عمل نکرد خودرهایی می سازیم و به قیمت جهانی به ضور به ملت قالب می کنیم که کافیست با یک مگس معلق در هوا تصادف کند تا تمام سرنشینانش رخت از دنیا بر بندند. ضمنا با هزینه ها گزاف عروسی و بیکاری جامعه جوانی که در سن ازدواج هستند و تحمیل سربازی دو ساله آن هم دوسال بدون هیچ هدف ، یقینا تمایل جامعه جوان را به ازدواج هم کم می کنیم چه برسد به اینکه بچه دار شوند. البته شیر خشک خدا تومانی و سایر هزینه های بچه که کلا بون هیچ سوپسیدی از جیب خانواده پرداخت می شود بماند ...!
  • masome ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۳
    0 0
    باسلام من عضو مشرق نیوز تو تلگرام شدم ولی نمیتونم بعضی از اخبار رو پاک کنم. لطفا توضیح بدید چیکار کنم.ممنون
  • حمدرضاا IR ۲۱:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۶
    0 0
    پروژه را با فکر مثبت بهش نگاه کنید
  • چی بگم! IR ۱۸:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
    0 0
    خب باهوشا!!! برای چی واکسن نماهاشونو اجباری کردید پس!!!!!!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس