خبرنگاران مشرق در جریان پیگیری های خبری، به "زمزمه"ها و "گفته می شود"هایی بر می خورند که ميهمان کردن مخاطبان به این شنیده ها خالی از لطف نیست.

*بازتاب دیدار اردوغان و تیم همراه با رهبر معظم انقلاب همچنان دررسانه های ترکیه منتشر می شود. یکی از مشاوران اردوغان که به شدت تحت تاثیر فضای معنوی دیدار با رهبر معظم انقلاب قرار گرفته بود از معظم له می خواهد به عنوان تبرک هدیه ای دریافت نمایند. ایشان نیز یک عدد مهر نماز به مشاور اردوغان که از برادران اهل سنت می باشد هدیه می دهند که این مقام ارشد ترکیه پس از دریافت مهر تبرک شده وصیت می کند این هدیه به همراه وی در سفر آخرتش گذاشته شود تا از رحمت و مغفرت الهی برخوردار شود.

*شنیده ایم آقایان کمال خرازی، محمد رضا عارف و صادق خرازی دیدارهایی را با محمد خاتمی درباره نحوه حضور اصلاح طلبان در عرصه های سیاسی سال جاری  و برنامه ریزی جهت حضور در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم داشته اند. برخی کارشناسان از کمال خرازی و عارف به عنوان گزینه های احتمالی اصلاح طلبان در انتخابات ریاست جمهوری آینده نام می برند.


*معاونت دیپلماسی عمومی وزارت خارجه آمریکا با همکاری محسن سازگارا و تنی چند از فراریان دفتر تحکیم وحدت همچون علی افشاری، فاطمه حقیقت جو و اکبر عطری در صدد راه اندازی دانشگاه مجازی جنگ نرم هستند. برخی اعضای لندن نشین همچون ابراهیم نبوی در این دانشگاه مجازی تدریس خواهند داشت.

*جمعی از وزیران و استانداران دوران اصلاحات با ارسال نامه ای خطاب به محمد خاتمی از رای دادن وی در انتخابات مجلس تشکر کرده اند. در این نامه از خاتمی با عنوان لیدر اصلاحات نام برده اند و خواسته اند که وی جهت پایان دادن به تندروی ها و برنامه ریزی برای حضور اصلاح طلبان در انتخابات ریاست جمهوری به صورت جدی به میدان بیاید.

*قرار است به زودی گزارش کمیسیون اصل 90 درباره تخلفات بانک گردشگری در صحن علنی مجلس قرائت شود. در این گزارش به موارد عدیده ای از تخلفات این بانک در مرحله تاسیس و تامین سرمایه اشاره شده است. برخی کارشناسان معتقدند این گزارش می تواند به انحلال بانک گردشگری منجر شود. گزارش کمیسیون اصل 90 برای بررسی و اجرای حکم به قوه قضاییه ارسال می شود.

*شنیده ایم یکی از نمایندگان مجلس هشتم به اتهام دریافت 100 تن آهن آلات از شرکت امیر منصورآریا به دادگاه رسیدگی به مفاسد مالی احضار شده است.


*شنیده ایم در ماه های پایانی سال 90 مبلغ 2600 میلیارد تومان تعهد برای دانشگاه آزاد ایجاد شده است که باز پرداخت این مبلغ 28 سال به طول خواهد انجامید.

*یکی از نمایندگان مجلس هشتم طرحی را برای مرحله دوم انتخابات تهیه کرده است که در صورت تصویب، مجموعه آرای نمایندگان در دور اول و دوم جهت راهیابی به مجلس محاسبه خواهد شد.

* شنیده ایم مهندس ضرغامی نسبت به گرایش های فمنیستی و زن مدارانه موجود در یک برنامه نوروزی که از شبکه دوم سیما پخش می شد اعتراض کرده است. اعتراض ضرغامی باعث شده تا مراسم تجلیل از دست اندرکاران این برنامه لغو شود.

*مدیر حراست یکی از شرکت های بیمه به اتهام دریافت 400 میلیون تومان رشوه از امیر منصور آریا بازداشت شده است.وی متهم است با اعمال نفوذ توانسته مدیر عامل شرکت را مجبور نماید تا پول های شرکت بیمه را نزد بانکی معین بگذارد تا آریا بتواند از آن سپرده ها وام بگیرد.

*شنیده ایم قرار است مجموعه تخلفات دولت در اجرای قوانین مصوب مجلس به صورت کتابی مستقل منتشر شود. این کتاب توسط کمیته تطبیق قوانین مجلس منتشر و در اختیار عموم قرار می گیرد.

*به تازگی کمیته ای متشکل از برخی مدیران سابق و فعلی دانشگاه آزاد جهت سنگ اندازی و تخریب فرهاد دانشجو راه اندازی شده است. اعضا این کمیته به همین منظور جلسات منظمی را برگزار می کنند.

 *شنیده ایم روح الله حسینیان عضو جبهه پایداری همچنان بر پیشنهاد خود مبنی بر ریاست زنان بر مجلس و هیات رئیسه اصرار دارد. حسینیان معتقد است این امر به بهانه های غرب درباره تضییع حقوق زنان در ایران پایان می دهد. این در حالی است که برخی افراد از جمله سخنگوی جبهه پایداری سخنان حسینیان را یک مزاح دانستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 26
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • سید امیر ۰۰:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۶
    0 0
    احتمالا سعید جلیلی و دکتر لنکرانی هم از کاندیداهای اصولگرایان هستند
  • سید ۰۰:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۶
    0 0
    شنیده ها حاکی است سردار شمخانی هم قصد کاندیدا توری دارد
  • یه نفر ۰۰:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۶
    0 0
    با جلیلی و لنکرانی موافقم
  • ۰۲:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۶
    0 0
    قدر رهبر را بدانیم.
  • اندیشه ۰۷:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۶
    0 0
    پروژه تخریب جبهه پایداری رو در دست اقدام دارید؟!!!
  • حمیدرضا ۰۸:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۶
    0 0
    پس بانک تات چی میشه؟؟؟؟نکنه تخلف نداشته!!!
  • ۰۸:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۶
    0 0
    بله بقال سركوچه ماهم قصد دارد كانديدا شود !!
  • امیرسعید نقی زاده سهی ۰۹:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۶
    0 0
    درموردخبردانشگاه ازادبایدبگویم دکتر دانشجو تعدادمدیری که برای اداره سراسری دانشگاه احتیاج داردازمیان فارغ التحصیلان مقاطع مختلف همین دانشگاه که بعضابیکارهم هستند انتخاب نماید...دراین راه مماشات نکندوفوری اقدام کند...یک فراخوان وسپس یک پروسه 6ماهه برای مصاحبه انگاه صدورحکم وباقی قضایا...من که این پیشنهادراداده ام فارغ التحصیل دانشگاه تهران هستم ودراین پیشنهادنفع شخصی ندارم
  • امیرسعید نقی زاده سهی ۰۹:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۶
    1 0
    به اقای ضرغامی پیشنهادمی کنم برنامه سین مثل سریال ان شب که خانم ازیتاحاجیان دران شرکت کرده بودراببینند...این خانم ودیدگاهش درموردزنان منطبق با شریعت اسلامی است...بجای ان مجری زنی که نه سواددارد وبرنامه اش فمنیستی ازاب درمی اید بانوی محترم خانم ازیتاحاجیان را که هنرمندقابلی هم است به کارگیرید
  • امیرسعید نقی زاده سهی ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۶
    0 0
    اقای ضرغامی با سلام جمعه 25فروردین مهمان برنامه 7دکترصادق کوشکی بود...این سئوال برای من پیش امده که چرا ادم های چیز فهم مثل ایشان سهمی دربرنامه سازی درسیما ندارند؟
  • ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۶
    0 0
    مردفقط قالیباف
  • ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۶
    0 0
    صفار هرندی هم خوبه
  • ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۶
    0 0
    این آقای ضرغامی باید بره ......... دو هفته برنامه از تلویزیون پخش میشه اونوقت ایشون که صاحب آنتن هستن اعتراض میکنن؟!!!!!!!!!!!!!! واقعا که !
  • ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۶
    0 0
    صد البته که دهها کتاب در خصوص تخلفات مسئولين بالاخص مجلس آماده است. به محض انتشار کتاب فوق اين کتاب ها هم در اختيار عموم قرار خواهد گرفت
  • ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۶
    0 0
    من باآقای حسینیان هم نظر هستم به نظر من بهترین فرد برای ریاست مجلس آقای حسنیان است.
  • مسعود ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۶
    0 0
    همان موسوي و كروبي با حمايتهاي امثال خاتمي كانديداي رياست جمهوري شدند براي هفت پشت جماعت افتضاح طلب كافي است!!!!!!
  • مقداد ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۶
    0 0
    جلیلی از همه بهتره
  • بختياري ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۶
    0 0
    سيد پرويز فتاح از جامعيت لازم براي رياست جمهوري برخوردار است
  • ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۶
    0 0
    راه اندازی کمیته ای جهت سنگ اندازی و تخریب فرهاد دانشجو!!!! بابا تمام کنید این بازی مسخره را می خواستید ریاست دانشگاه آزاد را از جاسبی بگیرید و به دوستانتان بدهید که موفق شدید دیگر این حرف ها جرزنی است باید کسانی که ریاست دانشگاه آزاد را به عهده گرفته اند مسئولیت همه چیز آن را بپذیرند
  • ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۶
    0 0
    جالب اينكه در مورد عملكرد لاريجاني و قاليباف هيچ شنيده اي نيست!.
  • ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۶
    0 0
    خوب شد بعضی ها این واژه فمنیست رو یاد گرفتن و گرنه اصولا در بیان و نشون دادن عقده های روحی و روانیشون با مشکل مواجه می شدن!!!
  • مهدی ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۶
    0 0
    ولی به نظر من کاندیدای اصولگرایان دکتر حداد عادله
  • مجید ۱۶:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۶
    0 0
    چرا از حرفهای بیخود اماراتیها چیزی تو سایتتون نزدید!!!
  • ۱۶:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۶
    0 0
    دستی به هم برآرید/ فرقی با هم ندارید
  • ۱۶:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۶
    0 0
    در احوالات شما متعجبم كه از يك طرف داريد خاتمي و ياران فتنه‌گرش رو زوركي به عرصه سياسي كشور مي‌كشانيد و جلوي پاي آنها فرش قرمز پهن مي‌كنيد و قبح حضورشان در فضاي سياسي را مي‌ريزيد و از طرفي نسبت به حضور مثلا سعيد مرتضوي با آن سوابق كمك به نظام و انقلاب و جريان اصولگرا در سال‌هاي سخت و مهار فتنه 88 به‌دليل برخي اشتباهات واكنش سخت نشان مي‌دهيد و خواهان حذف او از نظام هستيد!!!!!! البته جوابش روشنه! خاتمي بايد بيايد تا يك رقيب پوشالي به نام دوم خرداد وجود داشته باشد تا از ترسش مردم به ليست‌هاي جبهه متحد و ائتلاف شماها با امثال باهنر و ... راي بدهند. دومي هم به دليل همكاري وي با دولت است. درست مثل كردان و...
  • ۲۰:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۶
    0 0
    فقط ایشان چیز می فهمند؟ بقیه کارشناسا هیچی؟ ما که تو برنامه حرف حساب که نشنیدیم از کوشکی.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس