کد خبر 38012
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۰ - ۱۴:۵۰

رهبر: حرف هاي اخير مشايي کمي با حرف هايي که در مستند «ظهورنزديک است» وجود دارد، مشابهت دارد/ مصباحي مقدم: با توجه به مواضع قبلي که از مشايي در ذهن داريم به نظر مي آيد انگيزه وي ازبيان مديريت ظهور امام زمان (عج)روشن نيست.

 

به گزارش مشرق، حجت الاسلام محمد تقي رهبر در گفتگو با اعتدال، ضمن انتقاد شديد از طرح بحث مديريت ظهور امام زمان توسط يک مقام دولت، گفت: لوح فشرده «ظهور بسيار نزديک است» تحريف آشکار تاريخ است، زيرا در روايات آمده براي ظهور امام عصر (عج) نبايد زمان تعيين کرد.

عضو فراکسيون روحانيون مجلس افزود: اسامي را تحريف کرده اند و با صد من چسب و وصله مي خواهند بگويند شعيب ابن صالح، آقاي دکتر احمدي نژاد است.

وي افزود: آيت الله سيستاني و آيت الله مکارم و مرکز مهدويت هر کدام جدا گانه مطرح کردند که اين کارها بازي با مسائله مهدويت است.

رهبر خاطر نشان کرد: تفکري پيدا شده که مي گويد سردمدار لشکر امام زمان(عج)، شعيب ابن صالح است. اسامي را تحريف کرده اند و با صد من چسب و وصله مي خواهند بگويند شعيب ابن صالح، آقاي دکتر احمدي نژاد است.
رهبر ادامه داد: نمي گويم که شخص احمدي نژاد راضي به اين نسبت است ،اما موضوع اين است که هر کسي اين اعمال را انجام مي دهد، خدمت به بحث مهدويت نمي کند.

رئيس فراکسيون روحانيون مجلس شوراي اسلامي افزود: دولت عضوي از جامعه و ملت است و ما نمي توانيم بگويم زمينه را فراهم کرده ايم تا آقا تشريف بياورند؛ در روايات آمده کساني که وقت تعيين مي کنند دروغ مي گويند .

وي تصريح کرد:به نظر من اينگونه صحبت ها با عقايد مهدويت بازي کردن است، اين صحبت ها پايه و مايه اسلامي ندارد.

رهبر افزود:حرف هاي اخير مشايي کمي با حرف هايي که در سي دي ممنوعه وجود دارد، مشابهت دارد و با هم پيوند مي خورد که مي گويد: امام زمان مي آيند و پرچم جنگشان را براي فتح جهان بال مي برد .
وي در خاتمه خاطر نشان کرد:من حرف هاي مشايي را قبول ندارم، درست است که دولت ، ملت و مردم بايد به اسلام خدمت کنند، اما زمينه ظهور دست ما نيست.
حجت الاسلام مصباحي مقدم نيز در گفتگو باخبر نگار اعتدال گفت: اصل اين که بايد براي آماده شدن مقدمات ظهور تلاش شود را جمله خوبي مي دانيم، زيرا هر کدام از ما اين وظيفه را داريم تا بستر ظهور را فراهم کنيم؛ دولت هم اگر در توان خود هست بايد زمينه را براي ظهور آماده سازي محقق کند؛ ليکن مهم است که با چه هدفي مشايي اين حرف ها را زده و ما با توجه به مواضع قبلي که از اين فرد در ذهن داريم به نظر مي آيد انگيزه وي روشن نيست.
نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي افزود: طرح بحث اخير توسط اين فرد خط انحرافي در رفتار و گفتار وي را نشان مي دهد.
عضو جامعه روحانيت مبارز در خاتمه گفت: از امام راحل "ره" نقل شده که عابدي نيمه شب ها براي عبادت ونماز بيدار مي شد شيطان نزد او رفت و گفت بگو لا الاالله ؛ عابد گفت بعد پرسيد تو کيستي گفت "شيطان" عابد گفت : من به تو بدبين بودم و شيطان با صحبت سرش را گرم کرد عابد ديد آفتاب زد و او از عابد جا ماند و آنجا گفت لعنت بر شيطان. ما بايد به گوينده مطالب مختلف و حتي مطالب درست توجه کنيم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس